De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: DVDR Philips 3600

  1. #1

    Standaard DVDR Philips 3600

    Ik heb een Philips DVDR 3600 recorder.
    Deze geeft bij het aanzetten opeens het bericht "no signal"
    Ook neemt deze niet meer op, omdat er dus geen signaal is.
    Aan de aansluitingen naar de LCD-TV is niets verandert en beide aparaten zijn niet van hun plek geweest. Wat kan dit zijn.
    Soms is het signaal er ineens wel.
    Afspelen vanaf een DVD of een USB-stick gaat wel.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cees002 Bekijk bericht
    Ik heb een Philips DVDR 3600 recorder.
    Deze geeft bij het aanzetten opeens het bericht "no signal"
    Ook neemt deze niet meer op, omdat er dus geen signaal is.
    Aan de aansluitingen naar de LCD-TV is niets verandert en beide aparaten zijn niet van hun plek geweest. Wat kan dit zijn.
    Soms is het signaal er ineens wel.
    Afspelen vanaf een DVD of een USB-stick gaat wel.
    Over het algemeen komen meldingen als deze van de TV, de TV meld dat hij van de ingang waarop hij staat aangesloten geen signaal krijgt, vooral verbinding met HDMI wil deze melding nog wel eens geven.

    Helaas kan ik je niet goed helpen, je info is onvoldoende, je vermeld namelijk niet hoe je je apparatuur hebt aangesloten, nu weet ik redelijk wat van HT spul en hoe je eea aan moet sluiten, maar koffiedik kijken en raden hoe alles is aangesloten is niet mijn sterkste kant.

    BTW, je recorder neemt op via een analoog antenne signaal, als je bij een provider zit die dat niet meer doorgeeft, dan ....... Of je neemt op van een aangesloten digitale ontvanger, in beide gevallen dien je de verbinding te controleren waarvan wordt opgenomen.

    Mocht je het niet zelf kunnen vinden, dan gaarne iets meer info en dan komen we er zeker uit.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard DVDR Philips 3600

    Het is volgens de winkel een software probleem van de DVDR3600, iets met geheugen chip.
    Ik heb inmddels een andere (LG) en dan met een harddisk en ook geschikt voor blue-ray. Reparatie van de DVDR3600 zou weleens €150,- kunnen kosten. Dan maar een nieuwe
    Bedankt voor de reactie.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cees002 Bekijk bericht
    Het is volgens de winkel een software probleem van de DVDR3600, iets met geheugen chip.
    Ik heb inmddels een andere (LG) en dan met een harddisk en ook geschikt voor blue-ray. Reparatie van de DVDR3600 zou weleens €150,- kunnen kosten. Dan maar een nieuwe
    Bedankt voor de reactie.

    Het is te hopen dat je nieuwe LG ook een digitale ontvanger heeft die geschikt is voor de signalen van de kabelboer, je leest steeds meer dat er wordt beknibbelt op de analoge signalen.....
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •