Bekijk uitslag poll: MIB films los kopen of wachten op trilogie uitgave

Stemmers
22. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Los kopen

    8 36,36%
  • Wachten op trilogie

    5 22,73%
  • Het zijn stomme films! Besteed je geld aan iets anders

    9 40,91%
De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Men In Black kopersvraag

    Ik zit te denken om de Men in Black films te kopen, maar ik twijfel of ik moet wachten of uiteindelijk een trilogie set moet kopen, indien deze verschijnt natuurlijk.
    Laatst aangepast door socko : 29-05-2012 om 18:50

  2. #2

    Standaard

    Die keuze kun je écht niet zelf maken?

  3. #3

    Standaard

    Als je hiervoor al een poll voor uit moet trekken durf ik geeneens te vragen hoelang je erover doet iedere ochtend om überhaupt je kleding uit te kiezen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ik zit te denken om de Men in Black films te kopen, maar ik twijfel of ik moet wachten of uiteindelijk een trilogie set moet kopen, indien deze verschijnt natuurlijk.
    Er komt vast nog een vierde deel, en een vijfde, en.... en... Er zal allicht een trilogy verschijnen, en een quadrology. Als ik jou was, zou ik gewoon wachten, als jij mij was zou ik de losse delen gewoon nu kopen.

  5. #5

    Standaard

    Koop um los omdat ik de dubbelbox uit de UK reeds heb.
    I Love My Sci-Fi

  6. #6

    Standaard

    Heb deel 1 en 2 al dus ga deel 3 los halen.

    Persoonlijk wacht ik dit soort dingen nooit af, als iets te krijgen is wil ik het meteen hebben ook.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #7

    Standaard

    Ik was gister bij MM Eindhoven en zag dat ze een nieuwe hoes hebben uitgebracht van MIB.. de 'oudere' hoes ( met blauwe achtergrond ) was € 7,99.. de 'nieuwe' hoes ( deel I & 2 ) met grijze achtergrond was veel netter en mooiere kwaliteit maar wel € 12,99.. ik heb de mooie nieuwe hoes gelukkig wel voor de zelfde prijs als de 'oude lelijke hoes' mogen meenemen.

  8. #8

    Standaard

    De kans is groot dat er een box van uitkomt. Aan de ene kant zou ik zeggen wacht op die boxset, als je alle 3 de delen toch goed/leuk vind, maar aan de andere kant, aangezien MIB3 in de VS toch wel een succes is bestaat er in dit geval toch altijd een kans dat ern nog een deel komt en misschien wel meerdere. dus ja, de keus ligt echt bij jezelf

  9. #9

    Standaard

    Je kunt natuurlijk op je vingers natellen dat er een box van komt. De vraag is alleen blijft het bij deze 3 films ? Of komt er dan opeens een deel 4 als mr. Smith geld nodig heeft.

    Boxen zijn over het algemeen iets voordeliger en je hebt ze meteen alle 3 in 1 doosje.

    Neem nu James Bond, ooit zijn ze begonnen met 6 films uit te geven op BD. Daar zijn ze mee gestopt en nu komt er een box van alle films (minus de laatste 2 geloof ik). Die box is niet compleet want er blijven films komen, en de losse collectie kun je niet compleet maken omdat die niet los verkocht meer worden.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  10. #10

    Standaard

    ik heb de BD met nieuwe hoes in seal te koop

    de oude met de mooie slipcase hou ik zelf

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •