Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.

Discussie: ubs aansluiting

  1. #1

    Standaard ubs aansluiting

    Ik heb een TX - L37DT35E
    met o.a. een ubs aansluiting
    Als ik een ubs stick aansluit kan ik foto's en filmpjes zien die in mappen staan .
    Als ik een externe adrdeschijf van WD er op zet wordt deze niet herkent.
    wat voor een programma moet er op de externeschijf komen zo dat ik deze net zo kan gebruiken als mijn ubs stick.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin46 Bekijk bericht
    Ik heb een TX - L37DT35E
    met o.a. een ubs aansluiting
    Als ik een ubs stick aansluit kan ik foto's en filmpjes zien die in mappen staan .
    Als ik een externe adrdeschijf van WD er op zet wordt deze niet herkent.
    wat voor een programma moet er op de externeschijf komen zo dat ik deze net zo kan gebruiken als mijn ubs stick.
    De harde schijf dient in veel gevallen van een eigen voeding voorzien te zijn, de kleine 2,5 inch schijfjes zijn hierop een uitzondering.

    Ik heb de gebruiksaanwijzing van je TV niet gelezen, maar dat heb je waarschijnlijk zelf ook niet, want daar zou in moeten staan in welk formaat de schijf geformateerd moet zijn om ondersteund/gelezen te kunnen worden. Veel TV's ondersteunen tegenwoordig wel NTFS, maar de oudere houden het vaak bij FAT32 wel voor gezien.....

    Dus even kijken welk formaat je TV ondersteund en even kijken in welk formaat de schijf geformateerd is.....
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard ubs aansluiting

    Dit zegt de gebruiks aanwijzing


  4. #4

    Standaard

    Hoi dvd profilters filmgek
    Ik zie geen norm bij de UBS HDD schijf maar iok denk dat ik de norm moet hanteren zoals bij de UBS-flashgeheugen
    Wat is jou mening?

  5. #5

    Standaard

    waarom blijf je ubs typen?

    maar je moet je schijf dus eerst formatteren en pagina 71 lezen

  6. #6

    Standaard

    @tuinman 1e omdat het de "voertaal" is van de gebruiksaanwijzing.
    2e als ik ga formateren gaat alle gegevens er af, of ik zou deze eerst veilig moeten stellen.

  7. #7

    Standaard ubs aansluiting,

    Hartelijk dank @Filmgek ik heb de oplossing /het verschil gevonden.


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin46 Bekijk bericht
    @tuinman 1e omdat het de "voertaal" is van de gebruiksaanwijzing.
    USB of UBS?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #9

    Standaard ubs aansluiting

    Ach ja het moet natuuuuurlijk USB zijn
    Dank je @mark t

  10. #10

    Standaard

    het omzetten naar fat zal je niet echt ver helpen

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Zie blz 72

    Zou alles veiligstellen, of een nieuw 2,5inch HDD schijfje gaan inzetten, dit veiliggestelde schijfje of een nieuw schijfje formateren volgens de aanwijzingen op blz 72, dan zou het moeten lukken.

    Bedenk wel dat FAT32 heel beperkt is ivm de bestandsgrootte
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin46 Bekijk bericht
    Omdat....................@ Tuinman
    omdat jij kennelijk iets wilt doen wat eigenlijk niet mag (films)

    een normale 90 min hd kan niet met fat, meer zeg ik niet

  14. #14

    Standaard

    @de tuinman
    dat is niet de bedoeling Lees # 1 maar je heb wel een slapende hond wakker gemaakt.
    Ik denk dat ik eerst het werk ergens anders kwijt moet ,dan formateren en het werk weer terug zetten en kijken wat er van terecht komt.
    #12 staat iets over bestand grootte daar moet ik me ook in verdiepen,heb je een link voor me?

  15. #15

    Standaard

    [QUOTE=martin46;1871891#12 staat iets over bestand grootte daar moet ik me ook in verdiepen,heb je een link voor me?[/QUOTE]

    Max 4GB voor FAT32.

    Mijn TV kan wel NTFS geformatteerde schijven lezen, dat is wel zo fijn als je net als ik wel eens een 3D film wilt bekijken voordat je tot werkelijke aanschaf wilt overgaan.

    Voor linkjes naar hulp om gedownloade films en dergelijke op een schijfje te zetten zul je zelf moeten googlen, hier op het forum zul je wat dat betreft weinig tot geen hulp krijgen.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16

    Standaard

    @ Filmgek Harteijk dank dat scheeld me een avond ))
    Voor het doel waar voor ik het gebruik gaat het wel lukken denk ik (re formateren en terug zetten)
    Voor de rest kijk ik niet zo veel film waarvoor zal ik dan zoveel omslachtige moeite doen.
    Daar bij komt als ik een film heb gezien hoef ik deze niet meer tekopen/bewaren
    In mij t.v. kan geen schijfje
    Mijn hobby is koken en zou het leuk vinden als ik kan opnemen wat ik zie omdat dat niet kan als het digitaal is

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin46 Bekijk bericht
    @ Filmgek Harteijk dank dat scheeld me een avond ))

    Mijn hobby is koken en zou het leuk vinden als ik kan opnemen wat ik zie omdat dat niet kan als het digitaal is
    Graag gedaan

    Mijn TV kan dat schijnbaar wel laten opnemen wat je op dat moment ziet, nu geef ik zelf helemaal niets om TV, vandaar dat ik het niet heb geprobeerd, maar het zou wel moeten kunnen in die gevallen dat de TV daar geschikt voor is.

    Waar een wil is, is een weg, als je echt iets wil opnemen, dan is daar zeker een oplossing voor.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #18

    Standaard

    waar ik net aan denk is om mijn dvd recorder aan te sluiten op de USB aan sluiting zou dat kunnen? staat niet in de gebruiksaanwijzing
    het gaat niet om films op te nemen maar om kook programma's

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin46 Bekijk bericht
    waar ik net aan denk is om mijn dvd recorder aan te sluiten op de USB aan sluiting zou dat kunnen? staat niet in de gebruiksaanwijzing
    het gaat niet om films op te nemen maar om kook programma's
    USB aansluitingen op DVD(BR) spelers/recorders zijn er in de meeste gevallen voor om van de USB aansluiting af te spelen, niet om er van op te nemen.

    Apparaten hebben gebruiksaanwijzingen
    Have fun and enjoy your collection

  20. #20

    Standaard

    Hartelijk dank @filmgek ik denk dat ik de vraag anders moet stellen

  21. #21

    Standaard

    De WD 250 word niet herkent door de tv,
    ook niet na formateren fat (zoals in de gebruiks aanwijzing staat)
    De WD 250 heeft zijn eigen stroom voorzining zou dat er mee temaken hebben?

    Laatst aangepast door martin46 : 02-06-2012 om 17:58

  22. #22

    Standaard

    Normaal gesproken zou een 2,5 inch schijf voeding van de USB aansluiting moeten krijgen en daar voldoende aan hebben, 3,5 inch schijven moet je altijd voorzien van een eigen voeding.

    BTW, ik heb het merk van je tv niet opgezocht, maar ze hebben niet veel geld uitgegeven aan de vertaling van de gebruiksaanwijzing, het staat er allemaal even brak...

    Ik heb zelf een Lacie schijfje gehad dat ook problemen had, was volgens de TV ook niet goed, na enig zoekwerk op de website van de fabrikant van het schijfje de oplossing gevonden en na enig geklooi het schijfje dan alsnog aan de praat gekregen, misschien dat je je licht kunt opsteken bij WD?

    Overigens wel een K.. systeem, je kan het schijfje met opnamen van de TV enkel en alleen afspelen met die TV, als die TV de pijp aan Maarten geeft zijn de opnamen ook verloren.....

    Zou in het geval dat je de opnamen ook elders wilt zien, toch voor een andere oplossing gaan.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #23

    Standaard

    Het probleem zit hem naar mijn weten in het stroomverbruik van 2,5 inch schijven. Dit gaat niet werken.

    Je hebt een voor TV geoptimaliseerde 2,5 inch HDD nodig welke energiezuiniger is.

    http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?id=10585

    Verbatim komt ook met een vergelijkbaar product.

  24. #24

    Standaard

    Ik heb een TX-L37DT35E
    De uitgebreide handeiding zat niet bij de t.v. maar komt van www.gebruikshandleiding.com
    De enige optie is opnemen van uit het decoder kastje denk ik
    Ik ga eens naar de winkel toe en daar een babbeltje maken over het e.e.a.
    Hartelijk dank voor de hulp en vooral voor het gedult
    Laatst aangepast door martin46 : 03-06-2012 om 06:55 Reden: aanvulling

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door axmacher Bekijk bericht
    Het probleem zit hem naar mijn weten in het stroomverbruik van 2,5 inch schijven. Dit gaat niet werken.

    Je hebt een voor TV geoptimaliseerde 2,5 inch HDD nodig welke energiezuiniger is.

    http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?id=10585

    Verbatim komt ook met een vergelijkbaar product.
    Ga hier niet beginnen om nog meer merken en typen te noemen, maar lacie is echt niet de enige met produkten die gewoon direct op de TV aangesloten kunnen worden.....

    Heb hier een aantal 2,5inch schijfjes die gewoon direct door de TV gezien worden en er zonder problemen mee werken. (schijfjes beschikken zelfs niet eens over een mogelijkheid om er een aparte voeding op aan te sluiten)

    Overigens ook geen nieuw produkt want ook die schijfjes heb ik al meer dan een jaar in bezit....

    Tevens zijn er voor hardnekkige schijfjes zelfs kabeltjes te koop waaraan 2 USB aansluitingen zitten om zodoende wel over extra voeding te kunnen beschikken. (moet je TV of ander apparaat wel over 2USB aansluitingen beschikken)

    @Martin46, als die WD250 een eigen stroomvoorziening heeft, dan is het toch een kleine moeite om die dan ook even ingebruik te nemen om eea te testen....

    Het voordeel van het gebruik van een 2,5 inch HDD is juist dat zij compact, stil en zonder externe voeding overal gebruikt kunnen worden.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •