Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.

Discussie: ubs aansluiting

  1. #26

    Standaard

    Proefondervindelijk kan ik zeggen dat beiden niet worden geaccepteerd.kleine is 250GB eigenstroom voorziening de grote is 1TB met adapter
    Ik heb bij mijn telefoon een USB stick gekregen waarvan het geheugen kaartje te verwisselen is,en ga daar mee verder experimenteren.
    Mijn decoder is voor zien van een scart aansluiting maar dat zou inhouden dat ik geregeld van stekker moet verwisselen daar ben ik geen voor stander van.
    Laatst aangepast door martin46 : 03-06-2012 om 12:53 Reden: aanvulling

  2. #27

    Standaard

    Dat zal dan vermoedelijk wel aan de TV liggen...... nu probeer ik de laatste tijd wat minder om mensen te helpen met problemen op te lossen, er gaat namelijk heel wat tijd inzitten, tijd met oa het doornemen van de gebruiksaanwijzing van het apparaat waar het probleem mee is.

    Nu ben ik weer een hoop tijd kwijt aan het lezen van een brakke Panasonic gebruiksaanwijzing die zoals zoveel gebruiksaanwijzingen weer veel te kort echt goede info geeft, tenminste info waar ik iets aan heb, wel veel bla bla.

    Als ik het goed begrijp probeert deze gebruiksaanwijzing te verhullen dat deze tv helemaal geen universele multimedia speler aan boord heeft, enkel bestanden wil afspelen van andere Panasonic apparatuur

    De schijf die je laat formateren door deze TV is dan ook enkel bedoelt om er opnamen van deze TV mee op te nemen en af te spelen.... zover ik het dan begrijp.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    ze spiegelen het altijd mooier voor dan het is ,
    ik ga moregn wat verder uitproberen .
    De energie die je er inheb gestoken is niets voor niets geweest i.d.z.v. dat o.a. jij me op de goede weg heeft geholpen

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin46 Bekijk bericht
    ze spiegelen het altijd mooier voor dan het is ,
    ik ga moregn wat verder uitproberen .
    De energie die je er inheb gestoken is niets voor niets geweest i.d.z.v. dat o.a. jij me op de goede weg heeft geholpen
    Oke, dank je

    Ben benieuwd naar je eindconclusie.....
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    Hoi @Filmgek
    de USB stick en wordt ook niet gezien door de t.v als een opneem apparaat en kan dus ook niet door de t.v.geformateerd worden.
    Gezien je het opgenomen werk niet elders kan bekijken ga ik eens onderzoeken of ik met de decoder iets kan doen.
    Vr Groet Martin

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •