De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony Bravia TV en opname op USB HD

    Ik vraag me een paar dingetjes af voordat ik eventueel tot de aanschaf van een CI+ module overga...
    Op dit moment heb ik nog een Humax digitale decoder (HD) en neem daar af en toe een programma mee op op een externe USB schijf.

    Nu vraag ik me af hoe dit gaat bij een moderne Sony Bravia TV na toevoeging van zo'n CI+ module.

    - Kan je dan tijdens de opname naar een ander digitaal kanaal kijken?
    - Zijn de opnames te benaderen op een pc m.b.v. bijvoorbeeld Linuxreader? M.a.w. welke bestandsindeling heeft de externe schijf na formattering?
    - In welk formaat zijn de opnames? Zijn 't TS bestanden zoals bij Humax of een formaat van Sony zelf? En wordt er in HD opgenomen?

  2. #2

    Standaard

    lijkt mij een typische vraag voor de Sony helpdesk
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    Niet echt, Sony gaat echt geen antwoord geven op vragen over hoe de opnames gemaakt met hun televisie via een andere weg bekeken of gekopieerd kunnen worden.

    Maar goed ben wat verder wezen zoeken en voor zover ik heb begrepen is het:
    - niet mogelijk naar een ander kanaal te kijken dan degene waarvan wordt opgenomen.
    - zijn de opnames in een eigen versleuteld bestandsformaat die niet op een pc (ook als je de partities kunt lezen) zijn te decoderen en dus alleen met de tv zelf bekeken kunnen worden.

    De Humax gaat dus voorlopig niet de deur uit!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Niet echt, Sony gaat echt geen antwoord geven op vragen over hoe de opnames gemaakt met hun televisie via een andere weg bekeken of gekopieerd kunnen worden.

    Maar goed ben wat verder wezen zoeken en voor zover ik heb begrepen is het:
    - niet mogelijk naar een ander kanaal te kijken dan degene waarvan wordt opgenomen.
    - zijn de opnames in een eigen versleuteld bestandsformaat die niet op een pc (ook als je de partities kunt lezen) zijn te decoderen en dus alleen met de tv zelf bekeken kunnen worden.

    De Humax gaat dus voorlopig niet de deur uit!
    Ik krijg het niet eens voor mekaar om iets op te nemen (Ziggo/CI+), krijg elke keer melding dat de kanalen gecodeerd tegen opnemen...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •