De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: rx-a2010

  1. #1

    Standaard rx-a2010

    Ik ben volledig nieuw op dit forum en een volslagen leek op het gebied van receivers.
    Ik heb gisteren een yamaha rx-a2010 gekocht. Nu ben ik al zover geraakt dat mijn tv speelt en ik internetradio heb ontdekt.
    Nu mijn vraag. De liedjes welke op mijn pc staan kan ik afspelen via de internet connectie. Van mijn afbeeldingen zie ik de mappen staan en kan ik de mappen openen maar de afbeeldingen zelf zijn grijs en kunnen niet geselecteerd worden.
    Weet er iemand wat hiervan de reden kan zijn.
    Bedankt.

  2. #2

    Standaard

    De RX-A2010 kan geen JPEG's of andere soorten afbeeldingen weergeven, maar alleen muziek-bestanden. Wil je deze op de TV kunnen bekijken, dan moet je daarvoor dus een ander soort toestel gebruiken.

    De reden hiervan is dus waarschijnlijk dat het een receiver is en geen uitgebreide media speler.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Ok bedankt.
    Maar wat heb ik dan nodig om de foto's via het netwerk op mijn tv te zien.
    Nu moet ik die telkens op usb of een cd zetten. Ik veronderstel dat ik hiervoor een toestel zal moeten aankopen en hiervan ben ik in het geheel niet op de hoogte. Welke zijn de goede toestellen zodanig dat ik geen kat in de zak koop.
    Bedankt

  4. #4

    Standaard

    Om de foto's op de TV te kunnen bekijken heb je een speler nodig die geschikt is voor het soort bestanden waarin deze opgeslagen zijn zoals in meeste gevallen JP(E)G.

    Over het algemeen zijn dit BD spelers en mediaspelers met DLNA of anders een PC of laptop.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •