De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Unhappy DVD recorder aansluiten op interactieve box

    Hoi,

    Onlangs ben ik overgestapt op Vodafone vast glasvezel(telefoon/internet/televisie).

    Een monteur heeft de standaard installatie gedaan.
    vwb televisie;Interactieve box rechtstreeks op tv.

    Ik wil mijn home cinemaset en DVD harddisk recorder nu alsnog aansluiten zodat ik bijvoorbeeld met de DVD harddisk recorder ook programma's kan opnemen. Zelfs als ik geen tv kijk.

    Maar is dat wel mogelijk?

    De interactieve box heeft de volgende ingangen/uitgangen:
    - analogue AV output
    - RF modulator
    - HDMI output
    - RF input
    - DC power input
    - USB
    - Ethernet
    - Optical S/PDIF output
    - Service button

    Mijn DVD recorder heeft 1 HDMI aansluiting en een scart aansluiting.
    Mijn tv heeft meerdere HDMI ingangen.

    Wie kan mij helpen met deze situatie?

    Is het mogelijk om zowel tv als DVD harddisk recorder als home cinemaset aan te sluiten op de interactieve box (rechtstreeks dan wel via via). En dat je daarbij alle apparatuur optimaal kunt gebruiken?
    Vwb de DVD harddisk recorder dus dat ik opgenomen programma's kan kijken, DVD's kan afspelen maar ook programma's kan opnemen (of ik nu tv kijk of niet en ook van een ander kanaal dan ik op dat moment aan het bekijken ben?)

  2. #2

    Standaard

    MMmm....... zaten er geen gebruiksaanwijzingen bij je apparaten?

    Om tot een goed antwoord te komen is het het beste om merk en modelnummers van de apparatuur op te geven.

    Met die digitale kastjes is het vaak niet mogelijk om naar een kanaal te kijken en dan van een ander kanaal op te nemen, dit omdat veel van die kastjes niet beschikken over 2 tuners/decoders, maar ook vodafone zal er toch wel een gebruiksaanwijzing bij hebben gedaan?

    Waar snap je dan de gebruiksaanwijzing niet?

    Nu ken ik die kastjes die vodafone gebruikt niet, is er ergens online een gebruiksaanwijzing van te vinden?
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •