De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Receiveradvies voor beamer i.c.m mediacenter

    Hallo allemaal,

    Ik ben op zoek naar een receiver waar ik mijn WD mediaplayer op aan kan sluiten met HDMI om vervolgens het signaal door te sturen naar een beamer. (Ik heb geen idee of dit uberhaupt mogelijk is?)

    Omdat ik geen 7.1, 3d of meer dan 2 HDMI aansluitingen nodig heb mag het ook een ouder model zijn. De prijs het liefst rond de 250 euro.

    Als luidsprekers had ik de Canton movie 1005 set in gedachte.
    Andere adviezen zijn uiteraard welkom.
    Voor de luidsprekers wil ik max 300 euro uitgeven.

    Iemand goede tips?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mr808 Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar een receiver waar ik mijn WD mediaplayer op aan kan sluiten met HDMI om vervolgens het signaal door te sturen naar een beamer. (Ik heb geen idee of dit uberhaupt mogelijk is?)
    Alle ht receivers met hdmi out kunnen aan een projector gehangen worden als die hdmi in heeft.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Alle ht receivers met hdmi out kunnen aan een projector gehangen worden als die hdmi in heeft.
    Kijk, dat is alvast goed om te weten!
    Verder iemand nog tips naar welke receivers ik zou moeten kijken?

  4. #4

    Standaard

    De eerste tip die ik je kan geven is om zelf te gaan kijken en luisteren. Niet iedere luidspreker klinkt even mooi met iedere receiver. Daar komt bij dat je dan ook zelf beoordelen of je een bepaalde combinatie mooi vindt klinken en dat je op die manier langer plezier zal hebben van jouw set.

    De tweede tip zou kunnen zijn om het budget wat te verruimen zodat je een wat duurder model receiver kunt kopen met meer mogelijkheden en een wat hoger uitgangsvermogen. Je kunt daardoor beter voorbereid zijn op uitbreidingen en 'upgrades'. Veel members willen er nl. ook wat grotere luidsprekers op aan kunnen sluiten zodat de set ook dan een mooier en voller geluidsbeeld neer kan zetten. Aan de andere kant koop je een receiver ook voor een langere tijd en zal deze zichzelf dus meer terug gaan verdienen als je er meer mee kunt doen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •