De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Epic (Blue Sky, 2013)



    Begin deze maand maakte Fox een heleboel namen bekend van populaire acteurs en zangers die hun stem lenen aan de studio’s nieuwste 3D-avontuur Epic, eerder bekend als The Leaf Men.

    De studio heeft heel wat bekende zang- en filmsterren opgescharreld om een stem in te spreken voor de film: Beyoncé Knowles (Queen Tara), Colin Farrell (Ronin), Josh Hutcherson (Nod), Amanda Seyfried (Mary Katherine), Johnny Knoxville (Mandrake), Aziz Ansari (Mub), Pitbull (Bufo), Jason Sudeikis (Bomba), Steven Tyler (Nim Galuu), Blake Anderson (Dagda) en Judah Friedlander (Larry).

    De animatiefilm wordt gemaakt door Blue Sky Studios (Rio, Ice Age) en is (deels) gebaseerd op The Leaf Men and the Brave Good Bugs, een kinderboek van William Joyce over een kolonie insecten.

    De film speelt zich af in een geheimzinnige wereld verborgen in een bos en volgt de strijd tussen goed en kwaad. Wanneer een jonge meid op magische manier in het geheime universum belandt, moet ze samenwerken met een heleboel grappige, eigenaardige wezens. Niet alleen om hun wereld te redden, maar ook die van ons.

    Op de Licensing Expo 2012 dook nu (een foto van) de eerste promotieafbeelding op. In een bijbehorend magazine worden de Leafmen omschreven als “mini-Ninjas”. Het eerste plaatje bewijst alvast dat de karakters klaar zijn voor een epische strijd.

    De film wordt geregisseerd door Chris Wedge (Ice Age, Robots) en verschijnt in de Nederlandse zalen op 17 juli 2013. In België wordt de film verwacht 14 augustus 2013.

    Animatieblog

    Toch wat jammer van de weinig geinspireerde en zelfs nietszeggende titel 'Epic'.

  2. #2

    Standaard

    Trailer. En een paar afbeeldingen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    Ziet er zeer goed uit........ga ik zeker kijken.

    Weet iemand van wie dat fantastische nummer is die je tijdens de trailer hoort ?

  4. #4

    Standaard

    Om het zeer simplistisch te stellen : Ongelooflijk tof ! De twaalfjarige in mezelf is hier bijzonder enthousiast over. Bovendien begint Blue Sky hoger en hoger te klimmen op mijn waarderingslijst, boven Dreamworks en onder Pixar.

  5. #5

    Standaard

    Snow Patrol - the lightning strike heet het nummer........wat prachtig zeg

  6. #6

    Standaard

    Trailer gezien in de bioscoop vorige week, en wauw! Must see! Echt knap gemaakt!
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #7

  8. #8

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren de trailer gezien, zag er goed uit! Ben benieuwd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Ik heb die trailer ook al een keer of 5 gezien(staat op Ice Age 3) en geluisterd, de muziek is namelijk ook meesterlijk
    Enige negatieve vind ik het loopje van mensen wat erg onnatuurlijk is, maar met animatie mag dat
    Laatst aangepast door peptalk : 21-11-2012 om 10:44
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Om de of andere manier kunnen de animatie films uit de stal van Fox/Blue Sky Studios mij niet bekoren.

    De eerste Ice Age film was nog wel leuk maar de rest was allemaal net niet, of de humor ligt me niet kan ook

    Dit had ik ook met Rio leuk voor een keer maar thats it, na het zien van de trailer van Epic word ik nog niet echt warm

  12. #12

    Standaard

    Ik vind dit juist een verademing.

    Pixar is niet meer wat het geweest is (Brave was gewoon saai en voorspelbaar), Dreamworks maakt bijna constant dezelfde films.

    Dit ziet er fris en fantastisch uit, kijk ik echt naar uit

  13. #13

    Standaard

    Brave was uiterst teleurstellend..dit ziet er leuk uit.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    ben ik de enige of lijkt het verhaal gewoon heel veel op avatar (voor zo ver je het complete verhaal uit de trailer kan halen)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    ben ik de enige of lijkt het verhaal gewoon heel veel op avatar (voor zo ver je het complete verhaal uit de trailer kan halen)
    Het lijkt inderdaad op een algemeen verhaal waarin een buitenstaander zich tot een grote verlosser ontpopt, maar dan geef je Avatar toch wat te veel eer door die film als referentiepunt te noemen. Avatar verplaatste gewoon het verhaal van films als Dances with Wolves of The Last Samurai naar een andere setting.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    Eens. En zo zijn er nog talloze voorbeelden. Zoals ik onlangs elders nog zei : Het gaat hem niet perse om welk verhaal je brengt, eerder om de manier waarop je dat invult.

  17. #17

  18. #18

  19. #19
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #20
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #21

    Standaard

    Gaafe trailer..ook de soundtrack..Bush is back..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •