De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Journey 2: The Mysterious Island [Blu-ray Disc]

    Journey 2: The Mysterious Island

    Een familiefilm vol met avontuur en fantasie, die het kind in je doet herleven.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Jammer dat deze geen 3D release krijg in NL, want de US 3D release wordt erg goed beoordeeld...

  3. #3

    Standaard

    Gewoon bij Amazon UK bestellen. Kan het confirmeren: de 3D versie is werkelijk schitterend, van referentie kwaliteit en ook nog eens keurig Nederlands ondertiteld...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  4. #4

    Standaard

    Lijkt mee een grote K*T film van de bovenste plank. Rot acteurs, flauwe effecten, slecht camerawerk, geen verhaal, en wtf doet Micheal Caine in deze film ?

  5. #5

    Standaard

    Er is wel een NL 3D release van deze film, krijg hem net hier binnen en anders is hij in BE verkrijgbaar. Versie met een Blu-ray 3D + Blu-ray + Digitale kopie(niet op een aparte disc).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Lijkt mee een grote K*T film van de bovenste plank. Rot acteurs, flauwe effecten, slecht camerawerk, geen verhaal, en wtf doet Micheal Caine in deze film ?
    Klopt helemaal, is het ook.
    Een film meer voor kinderen is bedoeld. Voor volwassen is dit een te flauwe en kinderlijke film. Hier kun je er meer reacties over lezen http://www.moviemeter.nl/film/80460
    Laatst aangepast door De_Hollander : 15-06-2012 om 21:25

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Lijkt mee een grote K*T film van de bovenste plank. Rot acteurs, flauwe effecten, slecht camerawerk, geen verhaal, en wtf doet Micheal Caine in deze film ?
    Het is een familiefilm, puur ter vermaak voor (met name) jong en oud. Je reactie en taalgebruik vind ik dan ook lichtelijk overdreven.

  8. #8

    Standaard

    Gewoon een matige film met gave effecten, vooral de onderwater scene's zijn vet 3d! leuk als je in de stemming bent. Meer niet, niet minder...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #9

    Standaard

    gister gezien met de family
    in 3D

    prima film, hebben ons vermaakt
    mooie effecten
    leuk gedaan

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het is een familiefilm, puur ter vermaak voor (met name) jong en oud. Je reactie en taalgebruik vind ik dan ook lichtelijk overdreven.
    Wat ik lichtelijk overdreven vind, en met alle respect. Maar vanaf er maar één iemand iets kleins verkeerd doet of zegt spring jij erop. Vooral als iemand iets verkeerd post bij het verkeerde topic.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat ik lichtelijk overdreven vind, en met alle respect. Maar vanaf er maar één iemand iets kleins verkeerd doet of zegt spring jij erop. Vooral als iemand iets verkeerd post bij het verkeerde topic.
    Je reactie is absoluut overdreven en daarnaast ook nog eens onnodig, met "lijkt me" geef je immers al aan de film niet gezien te hebben, dus hoe kun je dan een mening geven over deze film? (laat staan een beoordeling).
    Film niet gezien? Laat je mening of beoordeling dan gewoon achterwege, zeker als je ook nog de populaire jongen probeert uit te hangen (wat overigens schromelijk faalt).

    Ik heb de film wél gezien en vond 'm heel vermakelijk , idd meer een film voor de familie (jong en oud), dus niet echt geschikt voor kijkers die meer actie zoeken.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerBee Bekijk bericht
    Je reactie is absoluut overdreven en daarnaast ook nog eens onnodig, met "lijkt me" geef je immers al aan de film niet gezien te hebben, dus hoe kun je dan een mening geven over deze film? (laat staan een beoordeling).
    Film niet gezien? Laat je mening of beoordeling dan gewoon achterwege, zeker als je ook nog de populaire jongen probeert uit te hangen (wat overigens schromelijk faalt).

    Ik heb de film wél gezien en vond 'm heel vermakelijk , idd meer een film voor de familie (jong en oud), dus niet echt geschikt voor kijkers die meer actie zoeken.
    Waarom wil ik nu de populaire jongen uitgangen ? Slaat nergens op.

  13. #13

    Standaard

    Wat een commotie om een toch wel leuke film met een beetje dun verhaal met wat gaatjes hier en daar, toch leuke 3D beelden en het geluid was ook niet slecht.

    Dan maar weer 14 / 15 jaar, heb me er toch wel mee vermaakt
    Have fun and enjoy your collection

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Jammer dat deze geen 3D release krijg in NL, want de US 3D release wordt erg goed beoordeeld...
    Lag wel bij FR in de winkel, en wat mij verbaasde, met dezelfde prijs als de 2D versie, de 2D versie had wel een iets mooiere sleeve dan de 3D versie.(nog net geen 20 euro)
    Have fun and enjoy your collection

  15. #15

    Standaard

    gisteren de nl 3d versie gekocht moet hem alleen nog gaan kijken.
    lag bij de mm te koop.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  16. #16

    Standaard

    De film eens opnieuw bekeken, ditmaal op Blu-ray.
    De beelden zijn hier nog mooier, maar vind dat de 3D effecten te fel overdreven zijn.
    Ik ben ook blij dat men stilaan begint af te stappen van die 3D, het heeft me nooit kunnen bekoren vond het zelfs storend.
    Maar deze film is dus wel leuk ook wat verhaal betreft.

    Commentaar 2012:
    Leuke film, met wel heem prachtige beelden (al is het ook hier weer heel duidelijk dat hij speciaal is gemaakt voor 3D).
    Het verhaal is simpel maar goed, niet te veel bij nadenken en alles over je heen laten komen, zo beleef je er nog het meeste plezier aan.
    De film is net als de eerste ('Journey To The Centre Of The Earth') gebaseerd op een boek van Jules Verne, maar ik vond de eerste verfilming toch beter, hier is de verrassing er een beetje af.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •