Pagina 73 van 100 EersteEerste ... 236369707172737475767783 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1801

    Standaard

    Mooie uitgave X!

    Ik kreeg gisteren de steelbook van Face Off binnen. Jammer dat er geen inside art inzit. Bij het opendoen van de steel komt er dan gelijk zo'n blanke flits op je af

    Niettemin erg blij mee want deze heeft, in tegenstelling tot de NL release DTS audio

  2. #1802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Mooie uitgave X!

    Ik kreeg gisteren de steelbook van Face Off binnen. Jammer dat er geen inside art inzit. Bij het opendoen van de steel komt er dan gelijk zo'n blanke flits op je af

    Niettemin erg blij mee want deze heeft, in tegenstelling tot de NL release DTS audio
    Ik orienteer me altijd even of een steel inside art work heeft, als er geen inside art work is dan is dit voor mij al een overweging om een steel eventueel niet te kopen of op zoek te gaan naar een andere uitgave van een ander land die wel inside at work heeft.
    Ook heb ik het liefste met NL subs, met name voor m'n vriendin, voor mijzelf maakt het niks uit,maar als er NL subs op een blu ray staan, dan kunnen we samen van mijn hobby genieten; goeie films kijken en mooie steels verzamelen

  3. #1803

    Standaard

    Nl subs vind ik ook belangrijk hoor. Vooral bij films die ik nog niet ken. Of de prijs moet zo aantrekkelijk zijn dat het ook wel zonder kan.

    Face Off ging me puur om de DTS audio track. Film zelf ken ik al van haver tot gort dus dan zijn subs minder belangrijk

  4. #1804

    Standaard

    Ik heb het Stargate steelbook van Zavvi nu ook binnen. Hij valt me wel een beetje tegen. Als ik hem dan vergelijk met de Canadese uitgave die ik ook heb dan zijn het beiden middelmatige steelbooks.
    Ik twijfel nu welke ik wil houden, want ik wil niet van iedere film nog eens meerdere uitgaves hebben. Dat kan ik niet bekostigen en ik weet ook niet waar ik ze dan moet laten.
    Twijfel...twijfel...

  5. #1805

    Standaard

    Superblij met mijn Predator en UP 3D Steelbooks!
    Bijlage 4859Bijlage 4855Bijlage 4856
    Bijlage 4857Bijlage 4858
    Laatst aangepast door Goatrider : 10-04-2014 om 07:49

  6. #1806

    Standaard

    Vandaag The Hobbit: the desolation of Smaug ontvangen. Ook weer een erg mooi steelbook!
    Hobbit 2.jpg

  7. #1807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Vandaag The Hobbit: the desolation of Smaug ontvangen. Ook weer een erg mooi steelbook!
    Hobbit 2.jpg
    Mooi steelbook, inside art worrk?
    Ik wacht tot november tot the extended edition en hoop dan weer op een steelbook release.

  8. #1808

    Standaard

    Welke subs, uit UJ geimporteerd?

  9. #1809

    Standaard

    Geimporteerd uit UK (amazon.co.uk).
    2D heeft Nederlandse ondertiteling, 3D volgens mij niet maar kan ik nu helaas niet checken.
    Totaal 4-discs en mooi inside-artwork.

  10. #1810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Geimporteerd uit UK (amazon.co.uk).
    2D heeft Nederlandse ondertiteling, 3D volgens mij niet maar kan ik nu helaas niet checken.
    Totaal 4-discs en mooi inside-artwork.
    Volgens blu ray disc de heeft de 3D geen NL subs, wel zonde, als dit echt zo is op de 2D zouden dan wel NL subs staan en op de 3D disc niet

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc

  11. #1811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Volgens blu ray disc de heeft de 3D geen NL subs, wel zonde, als dit echt zo is op de 2D zouden dan wel NL subs staan en op de 3D disc niet

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc
    2D heeft 100% zeker NL subs. Net gekeken. Heb zelf alleen geen 3D speler.

    Pacific rim had precies hetzelfde; wel NL subs op 2D en niet op 3D

  12. #1812

  13. #1813

    Standaard

    Ik kom net bij Saturn Bocholt vandaan waar ik een aantal steelbooks zag liggen:

    The Green Lantarn
    Sherlock Holmes 1-2
    Batman Begins
    The Dark Knight
    The Dark Knigt Rises
    American History X
    300

    Per stuk 12,99

    Nou zat ik eens op Saturn.de te kijken en daar zie ik dat deze steels erg prijzig zijn en sommige erg gelimiteerd. Is er een nieuwe lichting uitgebracht soms? Want daar hadden ze er stapels van liggen.

    Meesten waren ook nog eens NL gesubbed.

  14. #1814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik kom net bij Saturn Bocholt vandaan waar ik een aantal steelbooks zag liggen:

    The Green Lantarn
    Sherlock Holmes 1-2
    Batman Begins
    The Dark Knight
    The Dark Knigt Rises
    American History X
    300

    Per stuk 12,99

    Nou zat ik eens op Saturn.de te kijken en daar zie ik dat deze steels erg prijzig zijn en sommige erg gelimiteerd. Is er een nieuwe lichting uitgebracht soms? Want daar hadden ze er stapels van liggen.

    Meesten waren ook nog eens NL gesubbed.
    Dan, volgens mij zijn dit hernieuwde releases die gepland stonden voor 30-04 aanstaande. Ga zelf deze week The Green Lantern halen bij de MM Herzogenrath, bij de eerste uitgave deze gemist.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  15. #1815

    Standaard

    Thx Seus,

    Ik ga aankomende week ook even terug. Wil er toch wel wat hebben van die serie.

  16. #1816

    Standaard

    Hij is vast wel eens eerder gepost, maar wat mij betreft toch wel een van de meeste sexy steelbooks die er zijn. From Dusk Till Dawn Zavvi Exclusive, maar helaas uitverkocht:
    10817424-1370966116-229350.jpg

  17. #1817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Hij is vast wel eens eerder gepost, maar wat mij betreft toch wel een van de meeste sexy steelbooks die er zijn. From Dusk Till Dawn Zavvi Exclusive, maar helaas uitverkocht:
    10817424-1370966116-229350.jpg
    Hij is nog wel te koop:
    http://www.amazon.co.uk/s/ref=sr_pg_...qid=1398086481
    ongeveer rond de € 31,-
    Laatst aangepast door Xenomorph : 21-04-2014 om 14:26

  18. #1818

    Standaard

    Wil ik net met de kids BTTF III gaan kijken, heeft de DE steelbook geen NL subs. Terwijl dit wel op de hoes staat!!! Heel jammer...

  19. #1819

    Standaard

    Meegenomen bij Saturn DE:





    Deze hebben beide NL subs.

    Dan mijn uitspatting van vandaag. Ik wilde ook wel eens een echte collector's steelbook hebben van een film die ik übergaaf vind. Het is deze geworden:



    Nou heb ik zelf niet eens 3D maar hier zit de 2D ook bij en dan is het prima. Is natuurlijk een prachtige uitvoering zo. Wel even de 2D versie gecheckt op kwaliteit en of er wel NL subs op zaten. Nou, zelfs het menu is in NL taal dus dat was een grote meevaller. Werd nl niet vermeld op de hoes.

    Ik had wel wat kritieken gehoord over de 2D versie maar heb er even snel doorheen gekeken en het beeld is heerlijk hoor. Ja oké, wel wat gesmudged zo hier en daar maar dat stoort mij persoonlijk niet. Dure aankoop maar daar heb je ook wat voor

  20. #1820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Hij is nog wel te koop:
    http://www.amazon.co.uk/s/ref=sr_pg_...qid=1398086481
    ongeveer rond de € 31,-
    Bedankt voor de tip, maar voor zo'n prijs laat ik hem maar even schieten.

  21. #1821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht

    Dan mijn uitspatting van vandaag. Ik wilde ook wel eens een echte collector's steelbook hebben van een film die ik übergaaf vind. Het is deze geworden:



    Nou heb ik zelf niet eens 3D maar hier zit de 2D ook bij en dan is het prima. Is natuurlijk een prachtige uitvoering zo. Wel even de 2D versie gecheckt op kwaliteit en of er wel NL subs op zaten. Nou, zelfs het menu is in NL taal dus dat was een grote meevaller. Werd nl niet vermeld op de hoes.

    Ik had wel wat kritieken gehoord over de 2D versie maar heb er even snel doorheen gekeken en het beeld is heerlijk hoor. Ja oké, wel wat gesmudged zo hier en daar maar dat stoort mij persoonlijk niet. Dure aankoop maar daar heb je ook wat voor
    Gave Steelbook Dan, hoe duur was ie als ik vragen mag?

  22. #1822

  23. #1823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    29,99 DVDWatcher
    Thnx Dan, zeker ook uit Duitsland?

  24. #1824

    Standaard

    Yep. Ik weet niet eens of deze versie elders te krijgen is?

  25. #1825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Yep. Ik weet niet eens of deze versie elders te krijgen is?
    Zou het ook niet weten, ik kom nooit in Duitsland, dus kan hem er ook niet halen.

Pagina 73 van 100 EersteEerste ... 236369707172737475767783 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •