Pagina 87 van 100 EersteEerste ... 377783848586878889909197 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2151
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vooralsnog is het alleen Warner en straks Sony die überhaupt wat in Dolby Atmos uitbrengen.
    Wel een mooie steelbox, die mag hier wel uitkomen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Nieuwe aanwinst: Insurgent steelbook (NL 2D + 3D + dvd)

    Bijlage 6347Bijlage 6348Bijlage 6349
    Waar heb je die gekocht en voor hoeveel? Ik kan deze Nederlandse versie nergens online vinden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #2153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Nieuwe aanwinst: Insurgent steelbook (NL 2D + 3D + dvd)

    Bijlage 6347Bijlage 6348Bijlage 6349
    Waar?

  4. #2154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waar heb je die gekocht en voor hoeveel? Ik kan deze Nederlandse versie nergens online vinden.
    http://www.bol.com/nl/p/insurgent/9200000045663591/
    € 23,99

  5. #2155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Dank je wel. Overheen gekeken door de verkeerde hoofdafbeelding bij dit product en het feit dat niet vermeld staat dat het om een steelbook-uitgave gaat.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #2156

    Standaard mijn steelbook collectie tot nu toe

    Ik heb weer even alle steelbooks bij elkaar gelegd, en dit is mijn verzameling tot nu

    Marvel Phase II and II steelbooks:



    other Marvel steelbooks



    Jumbo steelbooks



    Terminator/Transformers /Indiana Jones steelbooks



    Harry Potter 1- 8 german/US steelbooks



    Warner DC steelbooks


    action steelbooks



    Sci-Fi steelbooks


    (speed had eigenlijk bij de action foto gemoeten)


    Sci-Fi steelbooks



    Op de bestellijst staat nog : The Amazing Spiderman 2 FNAC/Avengers 2 Age of Ultron zavvi, Antman zavvi
    op de te bestellen lijst: Avengers age of Ultron FNAC/Mad Max Fury Road 3D+2D/Terminator Genisys 3D+2D+ Back to the Future Trilogie

  7. #2157

    Standaard

    Mooie verzameling hoor, maar zelf haal ik al die meestal lelijke papieren of kartonnen Blu-ray informatiepapiertjes er meteen af, knip dat Blu-ray logo eraf en stop het papier of karton dubbel opgevouwen in de steelbook zodat ik aan de buitenkant alleen het artwork nog maar zie. Vervolgens zet ik ze netjes op alfabet tussen de andere Blu-rays. Hierdoor beschadigen ze ook niet. Ik heb geen plastic hoesjes nodig om ze netjes te houden. Maar ieder zijn ding, natuurlijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #2158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik heb weer even alle steelbooks bij elkaar gelegd, en dit is mijn verzameling tot nu

    Op de bestellijst staat nog : The Amazing Spiderman 2 FNAC/Avengers 2 Age of Ultron zavvi, Antman zavvi
    op de te bestellen lijst: Avengers age of Ultron FNAC/Mad Max Fury Road 3D+2D/Terminator Genisys 3D+2D+ Back to the Future Trilogie
    Mooie verzameling. Net zoals Marcel hierboven bewaar ik mijn steelbooks gewoon alfabetisch tussen de rest van mijn Blu-rays. Ook ik heb nog geen schade of krassen gevonden in mijn collectie. Ik vraag me trouwens af of die beschermhoesjes soms niet meer krassen veroorzaken. Toch wil ik graag die beschermhoesjes eens proberen. Heb je toevallig een link voor me waar ik deze veilig kan bestellen?

  9. #2159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Mooie verzameling. Net zoals Marcel hierboven bewaar ik mijn steelbooks gewoon alfabetisch tussen de rest van mijn Blu-rays. Ook ik heb nog geen schade of krassen gevonden in mijn collectie. Ik vraag me trouwens af of die beschermhoesjes soms niet meer krassen veroorzaken. Toch wil ik graag die beschermhoesjes eens proberen. Heb je toevallig een link voor me waar ik deze veilig kan bestellen?
    Omdat ik buiten mijn steelbooks alleen de LOTR box/Star Wars box , Transformers Dark of the Moon 3D +2D blu ray+ Poltergeist digibook + Jaws Digibook,wil ik mijn steelbooks toch goed beschermen, ze staan ook allemaal in mijn speciaal daarvoor gemaakte kast
    CIMG1469.jpgCIMG1470.jpgCIMG1471.jpg


    Ik heb 2 soorten beschermhoesjes;
    de " hard "" plastic sleeves
    http://www.blu-steels.com/25-Blu-Ray...ig-geschlossen

    en de " soft plastic beschermhoesjes heb ik vanuit nederland bestelt, ik weet alleen even niet meer via welke site
    als je even kijkt op internet, dan vind je zo wel enkele sites

  10. #2160

    Standaard

    Ik zeg mooie verzamelingen allebei
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  11. #2161

    Standaard

    Mooi hoor!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #2162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Omdat ik buiten mijn steelbooks alleen de LOTR box/Star Wars box , Transformers Dark of the Moon 3D +2D blu ray+ Poltergeist digibook + Jaws Digibook,wil ik mijn steelbooks toch goed beschermen, ze staan ook allemaal in mijn speciaal daarvoor gemaakte kast
    CIMG1469.jpgCIMG1470.jpgCIMG1471.jpg


    Ik heb 2 soorten beschermhoesjes;
    de " hard "" plastic sleeves
    http://www.blu-steels.com/25-Blu-Ray...ig-geschlossen

    en de " soft plastic beschermhoesjes heb ik vanuit nederland bestelt, ik weet alleen even niet meer via welke site
    als je even kijkt op internet, dan vind je zo wel enkele sites
    Bedankt

  13. #2163

  14. #2164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Toch wil ik graag die beschermhoesjes eens proberen. Heb je toevallig een link voor me waar ik deze veilig kan bestellen?
    De zachte bestel ik vanaf http://www.steelbookcentral.com/stee...wraps-26-c.asp

  15. #2165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Bedankt voor de link

  16. #2166

    Standaard nieuwe steelbook aanwinst

    Mijn nieuwste steelbook : The Matrix canada steelbook










    Op de foto staat ook nog The World's End zavvi steelbook

    maar deze ga ik gebruiken voor een ruildeal op Hi Def Ninja forum
    Hiervoor krijg ik The Amazing Spiderman 2 FNAC steelbook en Avengers Age of Ultron FNAC steelbook

  17. #2167

    Standaard

    20150921_162854-1.jpg

    Ik volg dit topic niet héél regelmatig, maar hier een foto van alle nieuwe Bond-SteelBooks. Kostte een rib uit mijn lijf, maar tóch hoop ik dat ze de resterende 14 films óók nog deze behandeling zullen geven.
    "Bond. James Bond."

  18. #2168

    Standaard

    Ze zijn mooi, passend en stijlvol inderdaad, veel plezier er mee!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  19. #2169

    Standaard

    Thanks! Zal zeker lukken.
    "Bond. James Bond."

  20. #2170

    Standaard

    Nieuwe aanwinst: Avengers 2: Age of Ultron (Duitse uitgave)

    20151003_135039.jpg20151003_135100.jpg20151003_135130.jpg

  21. #2171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Nieuwe aanwinst: Avengers 2: Age of Ultron (Duitse uitgave)

    20151003_135039.jpg20151003_135100.jpg20151003_135130.jpg
    Heb ik ook besteld, Amazon heeft hem via verstuurd blijkbaar op de 24e, maar is nooit aangekomen bij DHL, en ik kan hem dus niet volgen.

    Ik heb contact opgenomen met Amazon en ik moet wachten tot de 7e, voor ze eventueel een nieuwe sturen.

    Dat gaat dan ook weer een aantal dagen extra wachten eorden.

    Echt een dikke failure ��
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 03-10-2015 om 15:07

  22. #2172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Heb ik ook besteld, Amazon heeft hem via verstuurd blijkbaar op de 24e, maar is nooit aangekomen bij DHL, en ik kan hem dus niet volgen.

    Ik heb contact opgenomen met Amazon en ik moet wachten tot de 7e, voor ze eventueel een nieuwe sturen.

    Dat haat dan ook weer een aantal dagen extra wachten eorden.

    Echt een dikke failure ��
    Ik heb deze ook via amazon.de besteld, en deze week ontvangen. Vond het vreemd dat deze via DHL werd geleverd, alle aankopen gingen altijd via PostNL. Hoop niet dat dit de nieuwe standaard keuze (DHL) van Amazon word. In het verleden ging er bij andere postorderbedrijven via DHL nog al eens iets mis.

    Ps: Fraaie uitgave, en past mooi bij de eerste (ook de duitse uitgave).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  23. #2173

    Standaard

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...y-blu-ray-disc
    Ik wil graag deze release en zag hem op de site van de Duitse Mediamarkt staan. Maar die levert hem alleen binnen Duitsland. Hij heeft aardig wat verschillende ondertitels, waaronder Nederlands. Iemand enige info over waar deze hier zal worden verkocht?

  24. #2174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...y-blu-ray-disc
    Ik wil graag deze release en zag hem op de site van de Duitse Mediamarkt staan. Maar die levert hem alleen binnen Duitsland. Hij heeft aardig wat verschillende ondertitels, waaronder Nederlands. Iemand enige info over waar deze hier zal worden verkocht?
    Dit is een MM-exclusive. Gezien het verleden met deze uitgaves verwacht ik niet dat MM-nederland deze versie zal uitbrengen. Heb deze gereserveerd bij mijn lokale duitse MM. Is volgens hun zeer gewild met name om de lenticular en exclusief artwork .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  25. #2175

    Standaard

    Jurassic World is een hele mooie steelbook! Erg blij mee

Pagina 87 van 100 EersteEerste ... 377783848586878889909197 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •