Pagina 90 van 100 EersteEerste ... 4080868788899091929394 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.226 tot 2.250 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Ik stel de moeite erg op prijs. Bedankt daarvoor.
    Misschien dat iemand nog via Warner Benelux iets te weten kan komen.
    Graag gedaan.

    Ik ben bang dat ze je niets anders dan hetzelfde kunnen zeggen als wat ik je heb verteld. De man die ik gesproken heb besteld bij hun, dus ik neem aan dat ie weet waar ie over praat.

    Mocht je hem willen, zal je inderdaad een ritje moeten gaan maken naar een duitse MM.

  2. #2227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Graag gedaan.

    Ik ben bang dat ze je niets anders dan hetzelfde kunnen zeggen als wat ik je heb verteld. De man die ik gesproken heb besteld bij hun, dus ik neem aan dat ie weet waar ie over praat.

    Mocht je hem willen, zal je inderdaad een ritje moeten gaan maken naar een duitse MM.
    Wie heeft het over een ritje? Genoeg contacten in duitstalig gebied
    En anders is de groupbuy via blu-ray.com nog altijd voordeliger dan op en neer met de auto, denk ik.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  3. #2228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Wie heeft het over een ritje? Genoeg contacten in duitstalig gebied
    En anders is de groupbuy via blu-ray.com nog altijd voordeliger dan op en neer met de auto, denk ik.
    Aha ok, dat kan natuurlijk ook.

    Ik zou hem misschien ook wel aan willen schaffen, maar heb geen rijbewijs, dus houd het voor mij zelf op.

  4. #2229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Aha ok, dat kan natuurlijk ook.

    Ik zou hem misschien ook wel aan willen schaffen, maar heb geen rijbewijs, dus houd het voor mij zelf op.

    voor diegene die interesse hebben, ik wil deze steelbook toevallig halen voor een ruil deal te kunnen doen op Hi Def Ninja forum
    @filmgek
    @dvd watcher

    interesse, stuur me even een PM dan bezorg ik jullie exemplaar

  5. #2230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    voor diegene die interesse hebben, ik wil deze steelbook toevallig halen voor een ruil deal te kunnen doen op Hi Def Ninja forum
    @filmgek
    @dvd watcher

    interesse, stuur me even een PM dan bezorg ik jullie exemplaar
    Je hebt een PM van me! Alvast bedankt kerel

  6. #2231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    voor diegene die interesse hebben, ik wil deze steelbook toevallig halen voor een ruil deal te kunnen doen op Hi Def Ninja forum
    @filmgek
    @dvd watcher

    interesse, stuur me even een PM dan bezorg ik jullie exemplaar
    Super tof van je. Vooralsnog voor mij niet. Mn vriendin is Oostenrijks. Ze gaat m morgen bestellen voor me. Dus als t goed is heb ik waarsch voor t weekend al bevestiging dat ze m heeft. Ga je meteen donderdag al?
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  7. #2232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Super tof van je. Vooralsnog voor mij niet. Mn vriendin is Oostenrijks. Ze gaat m morgen bestellen voor me. Dus als t goed is heb ik waarsch voor t weekend al bevestiging dat ze m heeft. Ga je meteen donderdag al?
    ik kijk even hoe het mij het beste uitkomt, of donderdagavond, of eventueel vrijdagavond dat ik naar duitsland(krefeld Mediamarkt ) rijd

  8. #2233

    Standaard

    Deze week ontvangen van Zavvi:

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  9. #2234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Deze week ontvangen van Zavvi:

    Plaatje werkt niet, zelfs niet na 5 keer pagina verversen.

    Maar misschien is het wat voor de topic ''Welke BD heb je besteld/gekocht''?

  10. #2235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Plaatje werkt niet, zelfs niet na 5 keer pagina verversen.

    Maar misschien is het wat voor de topic ''Welke BD heb je besteld/gekocht''?
    Ik kan de afbeelding gewoon zien. De afbeelding is niet bedoeld als link na de oorspronkelijk site, het is gewoon een gekopieerde afbeelding (hidefninja.forum).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  11. #2236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Deze week ontvangen van Zavvi:

    Ik zie 'm ook niet hoor.

  12. #2237

    Standaard

    Dan zet de link naar de website hier neer: http://www.hidefninja.com/community/...sive-uk.72295/.

    Foto's staan op pagina 6.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  13. #2238

    Standaard

    Vandaag even een tripje naar krefeld Mediamarkt

    Total recall + 2012 + Black Mass steelbooks voor @DVD Watcher



    1 extra exemplaar van Black Mass steelbook voor een ruildeal op Hi Def Ninja forum



    en ik kwam toevallig nog 1 exemplaar tegen van Terminator genisys lenticular mediamarkt steelbook, die ik ook ga ruilen/verkopen


  14. #2239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Vandaag even een tripje naar krefeld Mediamarkt

    Total recall + 2012 + Black Mass steelbooks voor @DVD Watcher

    Hardstikke bedankt voor het meenemen. Het bedrag wat afgesproken is, heb ik meteen overgemaakt naar je rekening.

    Super bedankt dat je me hebt willen helpen (alweer)

  15. #2240

    Standaard

    Had op 22 november 2015 bij Amazon US onderstaande steelbook van Zoolander (The Blue Steelbook Exclusive Gift Set)

    gepreorderd voor de aanbiedingsprijs van $ 12.99:



    Krijg ik vandaag de gewone standaard Blu-ray toegestuurd



    Heb inmiddels met Amazon hierover contact opgenomen, want dit is niet wat ik besteld had. Wacht op een reactie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #2241

    Standaard

    Mijn nieuwste aanwinst in m'n steelbook collectie:
    Prometheus Noorwegen steelbook , via een ruil deal op Hi def Ninja



    Vooral het inside art work vind ik heel mooi, beter dan de play com uitgave



    het steelbook heeft alleen een 2D blu ray disc + dvd, de blu ray disc heeft geen NL subs, ik heb de dvd niet gecheckt.
    De discs ga ik vervangen voor een 3D +2D blu ray + eventuele disc met special features met NL subs

  17. #2242

  18. #2243

    Standaard

    Ik blijf het bij steelbooks jammer vinden van die lelijke plastic inlay. Daardoor zie je vrijwel niets van het artwork aan de binnenkant. Daar moet toch wat anders op te vinden zijn?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #2244

  20. #2245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Wat mij betreft een belachelijke prijs, en zo mooi vind ik hem niet. Maar als jij hem wel mooi vind, is dat natuurlijk het belangrijkste.

    Maar goedkoper had ie wel gemogen lijkt me zo.

  21. #2246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat mij betreft een belachelijke prijs, en zo mooi vind ik hem niet. Maar als jij hem wel mooi vind, is dat natuurlijk het belangrijkste.

    Maar goedkoper had ie wel gemogen lijkt me zo.
    qua prijs kun je misschien dan beter de zavvi uitgave kopen
    http://www.zavvi.nl/blu-ray/star-war.../11216153.html
    €33,75
    die van bol is €38,-

    en als je een weekje of 2 wacht, dan zakt de prijs misschien nog bij zavvi en toevallig heeft dit zavvi steelbook eindelijk ook weer eens een keer NL subs

  22. #2247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    qua prijs kun je misschien dan beter de zavvi uitgave kopen
    http://www.zavvi.nl/blu-ray/star-war.../11216153.html
    €33,75
    die van bol is €38,-

    en als je een weekje of 2 wacht, dan zakt de prijs misschien nog bij zavvi en toevallig heeft dit zavvi steelbook eindelijk ook weer eens een keer NL subs
    Wat ik overigens ook jammer vind, is dat de rug geen titel vermeld heeft staan:


  23. #2248

    Standaard

    Of de Italiaanse uitgave: € 22,49 + porto:
    http://www.amazon.it/Star-Wars-Risve...orce+steelbook


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    qua prijs kun je misschien dan beter de zavvi uitgave kopen
    http://www.zavvi.nl/blu-ray/star-war.../11216153.html
    €33,75
    die van bol is €38,-

    en als je een weekje of 2 wacht, dan zakt de prijs misschien nog bij zavvi en toevallig heeft dit zavvi steelbook eindelijk ook weer eens een keer NL subs

  24. #2249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Of de Italiaanse uitgave: € 22,49 + porto:
    http://www.amazon.it/Star-Wars-Risve...orce+steelbook
    Das een mooie prijs, maar die ga ik niet halen, want heb gewoon een hekel aan buitenlandse teksten op een hoes. Waarom niet gewoon standaard de oorspronkelijke titel? maar goed, dat is een off topic discussie hier.

    Ik vind het gewoon jammer dat ze niet de mogelijkheid benutten wat lettertjes te drukken op de spine, zo moeilijk is dat toch niet???

  25. #2250

    Standaard

    Geld besparen. Zo kunnen ze voor heel Europa dezelfde steelcase gebruiken, hoeven ze alleen een andere kartonnen sleeve er omheen te doen. Daarom maakt het ook geen reet uit of je de engelse, italiaanse of duitse versie besteld. De mijne heb ik besteld vlbij amazon.de voor 25 incl destijds

Pagina 90 van 100 EersteEerste ... 4080868788899091929394 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •