Pagina 75 van 100 EersteEerste ... 256571727374757677787985 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.851 tot 1.875 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1851

    Standaard

    Heel mooi steelbook, ziet er goed uit, ook mooi met die box, jammer dat deze beschadigd is
    ik zou het wel melden als ik jouw was
    de film zelf ken ik niet maar aangezien de vermelding van de 5 oscars nominaties zal deze niet slecht zijn

  2. #1852

    Standaard

    Ik heb ze net even gemaild met wat foto's.
    Gelukkig kwam Frozen wel goed aan.

  3. #1853

    Standaard

    Het is me gelukt om op Zavvi.nl de eerste 3 Indiana Jones steelbooks te reserveren. Nu hopen dat deel 4 ook uitkomt.

    raiders.jpgtemple.jpgcrusade.jpg

  4. #1854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Het is me gelukt om op Zavvi.nl de eerste 3 Indiana Jones steelbooks te reserveren. Nu hopen dat deel 4 ook uitkomt.

    raiders.jpgtemple.jpgcrusade.jpg

    ik heb last crusade zaterdag kunnen bestellen en vanmiddag Raiders bestelt

    nu temple of doom nog , maar deze kan nog niet ge pre ordered worden.
    raiders staat nu ook weer op uitverkocht en bij zavvi.com staan ze nu alle 3 ook weer op sold out
    volgens mij zitten er van die programmeurs bij zavvi die naar zo'n soort van gokautomaten scherm kijken en als ze 3 goeie op een rij hebben dan wordt er weer in steelbook vrijgegeven en kun je deze pre orderen
    effe blijven monitoren

  5. #1855

    Standaard

    Probleem met de Indiana steelbooks is dat ze vorig jaar als te bestellen waren maar de release steeds werd uitgesteld. Ze zijn toen offline gehaald. Nu is er eindelijk een releasedatum dus komen ze weer online. Alleen de pre-orders van vorig jaar blijven geldig waardoor nu alleen de restanten worden aangeboden. En die zijn dus snel uitverkocht omdat er van iedere titel slechts 4000 stuks gemaakt worden.

  6. #1856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Probleem met de Indiana steelbooks is dat ze vorig jaar als te bestellen waren maar de release steeds werd uitgesteld. Ze zijn toen offline gehaald. Nu is er eindelijk een releasedatum dus komen ze weer online. Alleen de pre-orders van vorig jaar blijven geldig waardoor nu alleen de restanten worden aangeboden. En die zijn dus snel uitverkocht omdat er van iedere titel slechts 4000 stuks gemaakt worden.
    dit had ik inderdaad ook op hi def ninja gelezen, maar zou het echt zo snel gaan,
    bedenk maar eens hoeveel steelbook verzamelaars of blu ray verzamelaars al de Indiana Jones box op(jumbo) steelbook of blu box hebben
    deze zullen toch echt niet allemaal weer gaan double dippen met deze Indy steels
    Ook bijvoorbeeld Captain america the winter soldier staat nu ook weer op uitverkocht bij zavvi.nl en zavvi.com, ik heb deze ook al ge pre ordered maar dit zou een release van 6000 steelbooks zijn. ik verwacht toch niet dat deze al allemaal ge pre ordered zijn??!

    Volgens moet doet zavvi dit ook met een bepaalde strategie om de pre orders telkens " even op te zetten"

    ik hou de sites vanavond en de komende dagen nog wel in de gaten voor Temple of Doom

  7. #1857

    Standaard

    Ik denk dat het eerder is omdat mensen die bepaalde titel in hun winkelwagentje hebben zitten en dat hij dan niet beschikbaar is voor anderen,tot dat deze is afgerekend,uit het winkelwagentje is gehaald door de klant of door zavvi na een bepaalde tijd en dan heb je nog de annuleringen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik heb last crusade zaterdag kunnen bestellen en vanmiddag Raiders bestelt

    nu temple of doom nog , maar deze kan nog niet ge pre ordered worden.
    raiders staat nu ook weer op uitverkocht en bij zavvi.com staan ze nu alle 3 ook weer op sold out
    volgens mij zitten er van die programmeurs bij zavvi die naar zo'n soort van gokautomaten scherm kijken en als ze 3 goeie op een rij hebben dan wordt er weer in steelbook vrijgegeven en kun je deze pre orderen
    effe blijven monitoren
    Temple of doom was zondag beschikbaar en uitverkocht. Ik heb die kunnen pre-orderen.

    Verder er hebben ze inderdaad een strategie door te zeggen dat het uitverkocht is en later bij release weer vrij te geven. Heel irritant.

    Zelf eerst goed contact met klantenservice van zavvi, nu heel slecht. Reageren heel langzaam of niet.
    Ik moet zeggen ik koop daar echt minder.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  9. #1859

    Standaard

    Als je maar geduld genoeg hebt komt het volgens mij best wel weer goed. Zo krijgt Copland, die eerst uitverkocht was (al een poosje) nu een re-release. En ik geloof ook nooit dat het zo snel gaat. Laatst eens in de gaten gehouden met Cliffhanger en The Last Stand. Die stonden beide slechts 3 dagen op 'pre-order'. Je maakt mij niet wijs dat er 2000 exemplaren bestelt worden in die drie dagen.

  10. #1860

    Standaard nieuwe steelbook aanwinsten

    Mijn laatste steelbook aanwinst: X-Men the last stand geheel nieuw geruild op de duitse markt tegen Robocop remastered

    X-men is onderweg, die zal ik waarschijnlijk vandaag of maandag ontvangen, ook gekocht op de duitse marktplaats geheel nieuw inclusief verzendkosten voor €12,50




    M'n X-men steelbook collectie so far:




    "There's only six of us, Logan.

    Yeah. We're outnumbered. I'm not gonna lie to you. But we lost Scott. We lost the Professor. If we don't fight now, everything they stood for will die with them. I'm not gonna let that happen. Are you?
    Then we stand together... X-Men, all of us. "

  11. #1861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik heb last crusade zaterdag kunnen bestellen en vanmiddag Raiders bestelt

    nu temple of doom nog , maar deze kan nog niet ge pre ordered worden.
    raiders staat nu ook weer op uitverkocht en bij zavvi.com staan ze nu alle 3 ook weer op sold out
    volgens mij zitten er van die programmeurs bij zavvi die naar zo'n soort van gokautomaten scherm kijken en als ze 3 goeie op een rij hebben dan wordt er weer in steelbook vrijgegeven en kun je deze pre orderen
    effe blijven monitoren

    yes zojuist Temple of Doom kunnen pre orderen, nu heb ik ze alle 3 !!
    (Indiana Jones and the) Raiders of the last ark
    Indiana Jones and the temple of Doom
    Indiana Jones and the last crusade


    The kingdom of the crystal Skull hoef ik niet te hebben, deze zit al in mijn jumbo Indiana Jones steelbook

  12. #1862

    Standaard nieuwe aanwinsten X-men steelbook serie nu compleet

    Vandaag ontvangen X-men steelbook, geheel nieuw gekocht via de duitse marktplaats.
    Tot nu toe de gehele serie compleet in steelbook, zaterdagavond naar X-men Days of Future past kijken in de bios, ik zag dat HMV al een steelbook versie heeft, maar er zal vast ook een 2D+3D steelbook uitkomen




  13. #1863

    Standaard

    Ik zag bij de Saturn DE ook weer een nieuwe lichting steels liggen:

    Armageddon
    Face Off
    Tron Original (deze was erg fraai de/embossed)
    en nog een paar meer.

    Edit:

    Deze dus:

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/tron-zav.../10805388.html

    Huh?
    Laatst aangepast door Dan G. : 22-05-2014 om 18:48

  14. #1864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik zag bij de Saturn DE ook weer een nieuwe lichting steels liggen:

    Armageddon
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...k-blu-ray-disc = deze ?

    Face Off http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...k-blu-ray-disc = deze?
    Tron Original (deze was erg fraai de/embossed)
    en nog een paar meer.

    Edit:

    Deze dus:

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/tron-zav.../10805388.html

    Huh?
    Hoe kan Saturn de tron classic van zavvi in de verkoop hebben ? weet je zeker dat dit dezelfde was?

    Ik hoop voor je dat je Tron niet gekocht hebt, ikzelf vind de film hopeloos verouderd qua sets , design en special effects.
    De film was toen deze origineel uitgebracht werd baanbrekend qua verhaal ,effects en design maar nu ziet het er in mijn ogen allemaal oudbollig uit.
    Ik had deze steelbook ook gekocht en uiteindelijk met veel pijn en moeite heb ik deze weer kunnen ruilen.
    Ik vind Tron Legacy een veel mooier verhaal, duitsland heeft ook een mooi 2D/3D steelbook hiervan met NL subs


    Voor armageddon en face off, ik vind het altijd zo jammer dat de duitse titels op de voorkant.

    Ikzelf vind de duitse steelbooks van saturn niet zo geweldig, vaak zonder embossing en/of inside art work en de duitse titels op de front zijn ook een afknapper.

  15. #1865

    Standaard

    Klopt. Tron was exact hetzelfde. Embossed lijst en titel. Print ook identiek. De Armageddon steel was overigens ook identiek aan de uitvoering die in de UK werd verkocht een tijdje geleden.

    Zelf vandaag ontvangen van Zavvi:



    Met NL subs, ondanks dat dit niet geadverteerd wordt.

    2x overigens. Zat in de 2=12,- actie en kon er niks leuks bij vinden. Dus bij interesse in een ruil iemand

  16. #1866

    Standaard

    Let op met dat Tron steelbook uit Duitsland. Hij is daar inderdaad ook uitgebracht met hetzelfde artwork als bij Zavvi, alleen staat er wel Duitse teks op de voorkant (Tron: Das Original)
    zie: http://www.amazon.de/TRON-Steelbook-...tron+steelbook

  17. #1867

  18. #1868

    Smile X-men days of future past steelbooks zij nu al weer aangekondigd

    Mijn X-men steelbooks tot nu toe:




    Dat wordt dus weer een mooie aanvulling op mijn X-men steelbook collectie ; X-men Days of future past steelbook(s) zijn nu al aangekondigd
    HMV: 2D +3D , alleen nog afwachten wat de subs en eventueel inside art work wordt:

    http://www.avforums.com/threads/x-me...lbook.1880970/


    er is ook al een franse versie aangekondigd:
    http://www.amazon.fr/gp/product/B00K...pf_rd_i=405320

    Het artwork zal nog wel niet bekend zijn, bij de franse steelbook is de kans op NL subs groot, net als met X-men First Class

    Dit zou ook een geweldige cover zijn voor de steelbook


  19. #1869

    Standaard

    Jack Ryan: Shadow Recruit Blu-ray Steelbook. Mediamarkt/Saturn

    naam en titel embossed/debossed







    (zelfde uitvoering als de UK HMV Steelbook)
    Laatst aangepast door Morlock : 25-05-2014 om 10:15
    ___________________________________________



  20. #1870

    Standaard

    @Morlock, bedankt voor je post m.b.t. de Jack Ryan steelbook. Wist niet dat deze ook in nederland een steelbook zou worden. Was daarom aan het wachten op de duitse steelbook-uitgave van 31-07 aanstaande. Heb nu deze zojuist opgehaald bij de MM-Heerlen voor 19,99. Mooi steelbook met inside-art en zo als je in je post melde met embossing en debossing. Nogmaals bedankt.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  21. #1871

    Standaard

    ^ graag gedaan Seus.., voor mij gisteren ook een verrassing toen ik hem zag staan...., het was op geen enkel forum gemeld dat deze ook in Nederland zou uitkomen
    ___________________________________________



  22. #1872

    Standaard

    Ja het valt mij ook op dat de Nederlandse steelbooks niet vaak worden gemeld/gespot.
    Ik had op HiDefNinja forum wel een paar titels gepost maar er was blijkbaar zeer weinig interesse in.
    Het loont dus niet om daar veel moeite voor te doen.

    @Xeno: goed bezig met de X-Men steels!
    Ik ga de trilogie box uit Frankrijk bestellen, alle discs zouden NL subs hebben.
    Ook heb ik veel interesse in de Franse X-Men Days of Future Past steelbook.

  23. #1873

    Standaard

    MM Utrecht heeft nog meer nieuwe Steelbooks binnen.., (Saturn en andere MMs dus waarschijnlijk ook )

    I, Frankenstein - (3D+2D+DVD) SteelBook
    (golden banner en geen backside art (printed) inside art?? )

    Witching & Bitching, Limited Silver Christ Edition..... Exclusive special edition with 5 Collector-Cards

    en Ninja, uncut

    edit: Ninja moet zijn; Ninja: Shadow of a Tear (uncut)
    Laatst aangepast door Morlock : 28-05-2014 om 17:02
    ___________________________________________



  24. #1874

    Standaard

    Een aantal steels die bij Zavvi al geruime tijd op 'uitverkocht' stonden zijn nu weer beschikbaar:

    Resevoir Dogs
    The Princess Bride
    Evil Dead 1-2
    o.a

  25. #1875

    Standaard

    Ik heb Cocoon steelbook ter beschikking als iemand hem wilt.

Pagina 75 van 100 EersteEerste ... 256571727374757677787985 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •