Pagina 86 van 100 EersteEerste ... 367682838485868788899096 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.126 tot 2.150 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2126

    Standaard

    De steelbook van Avengers - Age Of Ultron (2D + 3D) is nu bij Amazon DE te bestellen en verschijnt op 24 september 2015:

    Prijs: € 29,99

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #2127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De steelbook van Avengers - Age Of Ultron (2D + 3D) is nu bij Amazon DE te bestellen en verschijnt op 24 september 2015:

    Prijs: € 29,99


    Ik heb mijn exemplaar al besteld bij zavvi , art work is wereld wijd hetzelfde , ik verwacht dat de amazon.de en de zavvi release allebei geen NL subs zullen hebben.

  3. #2128

    Standaard nieuwste aanwinst Terminator 3 Rise of the Machines zavvi steelbook

    Gisteren ontvangen,
    Terminator 3 Rise of the machines zavvi steelbook





    De disc heeft geen NL subs , ik heb deze vervangen met een nederlandse disc, ik probeer in al m'n steelbooks die geen NL subs hebben ,de discs te vervangen door discs met NL subs.

    Voor mij persoonlijk maakt het niks uit, ik kan films ook zonder ondertiteling volgen, maar mijn vriendin kijkt ook graag mee en die heeft liever een film met NL subs.
    En mocht ik ooit nog een keer m'n hele steelbook verzameling willen opdoeken , dan scheelt dit voor een eventuele verkoop op de nederlandse markt.
    Maar voorlopig blijf ik nog gewoon steelbooks verzamelen

  4. #2129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik heb mijn exemplaar al besteld bij zavvi , art work is wereld wijd hetzelfde , ik verwacht dat de amazon.de en de zavvi release allebei geen NL subs zullen hebben.
    Alleen die is al "uitverkocht" en verschijnt pas op 31 december 2022, volgens de site althans . Maar ik denk dat ze inderdaad identiek zullen zijn en beide dus geen Nederlandse ondertitels zullen hebben.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 30-07-2015 om 16:20
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #2130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik heb mijn exemplaar al besteld bij zavvi , art work is wereld wijd hetzelfde , ik verwacht dat de amazon.de en de zavvi release allebei geen NL subs zullen hebben.
    Moet je bij een Zavvi pre-order nu al gelijk het geld overmaken, of niet?

  6. #2131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Moet je bij een Zavvi pre-order nu al gelijk het geld overmaken, of niet?
    Met credit card niet, want die wordt pas belast op het moment dat ze verzenden. Hoe dat met IDEAL werkt, weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik kan me voorstellen dat je dan wel direct moet afrekenen. Een lagere prijs bij verzending zou dan al dan niet automatisch verrekend moeten worden, evenals een annulering.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #2132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Met credit card niet, want die wordt pas belast op het moment dat ze verzenden. Hoe dat met IDEAL werkt, weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik kan me voorstellen dat je dan wel direct moet afrekenen. Een lagere prijs bij verzending zou dan al dan niet automatisch verrekend moeten worden, evenals een annulering.
    Bedankt voor je reactie Marcel

  8. #2133

    Standaard Back to the future steelbook release Nederland movies blu ray

    In nederland krijgen we ook een steelbook uitgave van de 30th anniversay edition Back to the Future


    Op hi def ninja staat een link naar movies blu ray site

    http://movies-blu-ray.nl/index.php?i...n#.Vbyha_ntmkp

    er is ook een aparte uitgave per titel

    Back to the Future steelbook
    http://movies-blu-ray.nl//index.php?...y#.Vbyh-vntmko
    Back to the Future II steelbook
    http://movies-blu-ray.nl//index.php?...y#.VbyiMfntmko
    Baxk to the Future III steelbook
    http://movies-blu-ray.nl//index.php?...y#.VbyiV_ntmko

    De prijzen zijn lager dan de prijzen van zavvi

    Is iemand bekend met movies blu ray site??

    Ik vind het een beetje vreemd dat een " kleine " internet dealer in Nederland de exclusieve verkoop rechten voor Back to the Future steelbook(s) krijgt
    Ik zou eerder verwachten dat deze dan via Mediamarkt en/of bol.com released worden

    Dit is bijvoorbeeld bij het al aangekondigde Hook steelbook ; deze wordt verkocht door bol.com/ECI/Wehkamp

  9. #2134

    Standaard

    €5,98 bij de Media Markt. Ook al staat er maar een krappe 20 minuten aan extra's op. De film heeft toch 7.1 geluid én het is een steelbook


  10. #2135

    Standaard

    Vergelijk de ean codes eens, dan zie je dat ze ook bij bol.com staan voor 18,99 per stuk. Er staat alleen nog geen steelbook bij maar dat komt bij bol.com meestal pas later.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    In nederland krijgen we ook een steelbook uitgave van de 30th anniversay edition Back to the Future


    Op hi def ninja staat een link naar movies blu ray site

    http://movies-blu-ray.nl/index.php?i...n#.Vbyha_ntmkp

    er is ook een aparte uitgave per titel

    Back to the Future steelbook
    http://movies-blu-ray.nl//index.php?...y#.Vbyh-vntmko
    Back to the Future II steelbook
    http://movies-blu-ray.nl//index.php?...y#.VbyiMfntmko
    Baxk to the Future III steelbook
    http://movies-blu-ray.nl//index.php?...y#.VbyiV_ntmko

    De prijzen zijn lager dan de prijzen van zavvi

    Is iemand bekend met movies blu ray site??

    Ik vind het een beetje vreemd dat een " kleine " internet dealer in Nederland de exclusieve verkoop rechten voor Back to the Future steelbook(s) krijgt
    Ik zou eerder verwachten dat deze dan via Mediamarkt en/of bol.com released worden

    Dit is bijvoorbeeld bij het al aangekondigde Hook steelbook ; deze wordt verkocht door bol.com/ECI/Wehkamp

  11. #2136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    €5,98 bij de Media Markt. Ook al staat er maar een krappe 20 minuten aan extra's op. De film heeft toch 7.1 geluid én het is een steelbook

    Er was ook een steelbook van The Wolverine voor €4,99.



    En daar durven ze dan bij die movies blu-ray dan €24,99 voor te vragen ....ik zou uit principe al niets kopen bij die gasten.

  12. #2137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik heb mijn exemplaar al besteld bij zavvi , art work is wereld wijd hetzelfde , ik verwacht dat de amazon.de en de zavvi release allebei geen NL subs zullen hebben.
    Niet wereldwijd; in Amerika en Canada kunnen ze tussen twee verschillende achterkanten kiezen (Ultron of Vision)
    .
    Laatst aangepast door Goatrider : 02-08-2015 om 20:36

  13. #2138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht

    Is iemand bekend met movies blu ray site??

    Ik vind het een beetje vreemd dat een " kleine " internet dealer in Nederland de exclusieve verkoop rechten voor Back to the Future steelbook(s) krijgt
    Ik zou eerder verwachten dat deze dan via Mediamarkt en/of bol.com released worden

    Dit is bijvoorbeeld bij het al aangekondigde Hook steelbook ; deze wordt verkocht door bol.com/ECI/Wehkamp
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    En daar durven ze dan bij die movies blu-ray dan €24,99 voor te vragen ....ik zou uit principe al niets kopen bij die gasten.
    Die site wordt gerund door een gast die gewoon de spullen opkoopt en doorverkoopt voor een hogere prijs. Die heeft echt geen exclusieve verkooprechten. Ik zie vaak mediamarkt of bol.com exclusives die hij doorverkoopt voor een hogere prijs. Op zich niks mis mee, maakt buitendlandse verzamelaars blij die de exclusive titels niet zomaar kunnen krijgen. Denk ook dat hij vnl. buitenlandse kopers heeft voor die prijzen.

  14. #2139

    Standaard

    Niets dan slechte ervaringen met movies blu-ray. Slechte verpakking en berg je maar als je ooit een pre-order wilt cancelen.

  15. #2140

    Standaard

    Hilarisch dit. De eigenaar registreert zich op dit forum en - blijkbaar te bang om zich in een open discussie te mengen - stuurt mij een PM waarin hij oreert over de goede service van 'dit bedrijf' (lol @ in derde persoon over jezelf praten). Echt superprofessioneel: in plaats van de problemen op te lossen of een berichtje in de trant van 'Goh, wat ging er mis, kan ik helpen?' op deze manier te werk gaan.

    Screenshot:
    Moviesbluray.jpg
    Laatst aangepast door Goatrider : 07-08-2015 om 17:56

  16. #2141

  17. #2142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Hilarisch dit. De eigenaar registreert zich op dit forum en - blijkbaar te bang om zich in een open discussie te mengen - stuurt mij een PM waarin hij oreert over de goede service van 'dit bedrijf' (lol @ ervaringen hebbenrsoon over jezelf praten). Echt superprofessioneel: in plaats van de problemen op te lossen of een berichtje in de trant van 'Goh, wat ging er mis, kan ik helpen?' op deze manier te werk gaan.

    Screenshot:
    Moviesbluray.jpg
    Oei oei oei......wanneer gaan die kleine bedrijfjes het leren. Hoeveel hebben niet in het verleden een account aangemaakt waarin ze in de eerste posts vragen of mensen ervaringen hebben met winkel X en toevoegen dat ze zelf goede ervaringen hebben. Terwijl als ze open kaart spelen, ze positieve reclame kunnen maken.
    Zou er nog een post komen dat ze niets te maken hebben met die pb en hoeveel mensen geloven dat?

  18. #2143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zou er nog een post komen dat ze niets te maken hebben met die pb en hoeveel mensen geloven dat?
    Lijkt me uitgesloten daar hij inmiddels zelf bekend heeft:
    Moviesbluray.jpg


  19. #2144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Hilarisch dit. De eigenaar registreert zich op dit forum en - blijkbaar te bang om zich in een open discussie te mengen - stuurt mij een PM waarin hij oreert over de goede service van 'dit bedrijf' (lol @ in derde persoon over jezelf praten). Echt superprofessioneel: in plaats van de problemen op te lossen of een berichtje in de trant van 'Goh, wat ging er mis, kan ik helpen?' op deze manier te werk gaan.

    Screenshot:
    Moviesbluray.jpg
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #2145

    Standaard

    qua design vind ik ze wel mooi, vooral van alle delen de inside art work en de back side , Ik vind de front sides minimaal qua design

    Alleen een storm trooper helmet image voor The Empire strikes back? daar had je toch een mooiere cover van kunnen maken
    Return of the Jedi vind ik dan wel weer goed met the Emperor op de front cover.
    The Phantom Menace met Darth Maul, oke , gaat,
    The Clone Wars met alleen Yoda op de cover, daar heb ik weer het gevoel, daar had je een mooiere frontside van kunnen maken.
    Star Wars IV : A new Hope, Darth op de cover, prima
    Revenge of the Sith met alleen General Grievous, vind ik ook iets te minimaal.

    Ik heb zelf de 2 Star Wars steelbooks al en ik heb de blu ray box dus ik ga ze niet nog een keer kopen
    81uPY9+xFrL._SL1500_.jpg816WDZu93ML._SX522_.jpg
    Laatst aangepast door Xenomorph : 07-08-2015 om 21:20

  21. #2146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Niets dan slechte ervaringen met movies blu-ray. Slechte verpakking en berg je maar als je ooit een pre-order wilt cancelen.
    Ik heb zelf geen ervaringen met deze verkoper maar ik weet wel dat men op het hidefninja forum erg positief is over deze verkoper. Hij verzendt wereldwijd, verpakt zijn steelbooks goed en geeft ook goede garantie bij problemen.
    Nogmaals, ik heb zelf geen ervaringen met hem maar lees en oordeel zelf: http://www.hidefninja.com/community/...-thread.22963/

  22. #2147

    Standaard

    Stormtrooper ... mooie cover en eindelijk dat een van de meest voorkomende iconen eer aan word gedaan !!!
    My Other Ride is A Rollercoaster ....

  23. #2148

    Standaard

    Nieuwe aanwinst: Insurgent steelbook (NL 2D + 3D + dvd)

    20150820_135500.jpg20150820_135525.jpg20150820_135552.jpg

  24. #2149

    Standaard

    De nieuwe Terminator Genisys 3D +2D mediamarkt steelbook die in november uitkomt heeft NL subs

    ziet er qua design ook mooi uit:




    Op blu ray disc de worden de NL subs ook bevestigd, zowel voor de duitse mediamarkt release
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...y-blu-ray-disc

    en de duitse amazon de release
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...y-blu-ray-disc

  25. #2150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    De nieuwe Terminator Genisys 3D +2D mediamarkt steelbook die in november uitkomt heeft NL subs

    ziet er qua design ook mooi uit:




    Op blu ray disc de worden de NL subs ook bevestigd, zowel voor de duitse mediamarkt release
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...y-blu-ray-disc

    en de duitse amazon de release
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...y-blu-ray-disc
    Mooie steel, ben benieuwd of we in ons landje ook een steelbook krijgen.

    Wat ik wel raar vind is dat er geen Dolby Atmos spoor op staat, terwijl ie wel gedraaid heeft in Dolby Atmos.

Pagina 86 van 100 EersteEerste ... 367682838485868788899096 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •