Pagina 1 van 100 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De steelbook thread (2)

    En hier weer verder over de fraaie uitgaves op Blu!

  2. #2

    Standaard

    Weet iemand of er nog ergens Captain America steelbooks te verkrijgen zijn in Nederland?

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Weet iemand of er nog ergens Captain America steelbooks te verkrijgen zijn in Nederland?
    Nee, dat gaat moeilijk worden. Tenzij hij ergens stiekem in een hoekje stof ligt te happen in een lokale Media Markt.

    Anders kun je ook de Duitse bestellen:

    http://www.amazon.de/Captain-America...9849491&sr=8-1

  4. #4

    Standaard

    @ DVD Watcher:

    Ik denk dat mensen nu multiple copies gaan bestellen van die Iron Man omdat de Future Shop Exclusive steelbook van Iron Man de Holy Grail onder de steelbooks is. Deze gaan op eBay eruit voor prijzen tot wel 500 dollar!!

  5. #5

    Standaard

    @McMurphy: die 2 steelbooks van de IM-films zijn wel errug vet hoor! Vooral de eerste is schitterend!!

  6. #6

    Standaard

    Tja, triest dat ze voor die prijzen weg gaan en nog meer triest dat mensen hier zo op inspelen door dubbele (of zelfs meer) exemplaren te kopen van een uitgave.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Tja, triest dat ze voor die prijzen weg gaan en nog meer triest dat mensen hier zo op inspelen door dubbele (of zelfs meer) exemplaren te kopen van een uitgave.
    Waarom vind je het triest dat ik 2 exemplaren van een titel koop? Als je het niets vind, houd het dan lekker voor jezelf. Ik zit niet op dat soort kinderachtige commentaar te wachten... ieder doet wat hij leuk vind en wat hij ervoor over heeft. Ik koop van elke titel 2 exemplaren en dan vind ik niet dat een ander daar zo ''neerbuigend'' over mag oordelen. Zo komt het in ieder geval wel over.

  8. #8

    Standaard

    Noem ik jouw naam dan ergens? Die opmerking was puur in het algemeen bedoelt en mocht het dan wellicht op jouw van toepassing zijn blijf ik alsnog bij mijn mening dat het 'opkopen' van titels puur en alleen om ze voor het 5, 10 of 20 voudige van de normale prijs te verkopen een trieste bedoeling is.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Noem ik jouw naam dan ergens? Die opmerking was puur in het algemeen bedoelt en mocht het dan wellicht op jouw van toepassing zijn blijf ik alsnog bij mijn mening dat het 'opkopen' van titels puur en alleen om ze voor het 5, 10 of 20 voudige van de normale prijs te verkopen een trieste bedoeling is.
    Lees één van mijn laatste berichten in het vorige topic dan nog maar eens...
    Koop ze niet om ze door te verkopen. Een voor mezelf (om te kijken) en 1 om nooit te openen .

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Voor Roninpacino:

    Ik ben laatst (de vorige maand) nog op zoek geweest naar Captain America steelbook
    Via navraag bij MM roermond vertelden ze mij dat er bij de MM Rotterdam nog 22 exemplaren zouden moeten liggen.
    Ik heb hier op het forum nog een exemplaar kunnen vinden
    ik zou dus eens bij de MM rotterdam informeren , ik weet alleen niet welk filiaal
    hopelijk heb je hier iets aan
    mvg xenomorph

  12. #12

    Standaard

    Bedankt .
    Ik heb alle 3 vestigingen even een mailtje gestuurd. Ik hoop dat er nog een beschikbaar is, wil mijn 'Avengers' steelbook collectie compleet krijgen... zoek nog ''Thor'' op steelbook. Weet iemand of deze in Nederland als steelbook verkrijgbaar is geweest? In Duitsland was het volgens mij een Mediamarkt exclusief.

  13. #13

    Standaard

    Hallo Roninpacino

    voor de Thor steelbook heb ik toen ook navraag gedaan bij MM roermond, er was er in nederland bij MM nog 1 beschikbaar. Dit was bij MM den Haag. Ik heb toen ook gebeld met de MM , ze bevestigden mij dat ze nog 1 exemplaar hadden maar dat ze niet wisten of deze nog in goede staat was, en waar dat deze in hun MM te vinden was. Blijkbaar kon deze in de 1 of andere bak ergens onderin liggen,dus dit is weinig hoopvol voor je ,helaas.
    ik heb de mijne toevallig op de kop getikt via Marktplaats.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Hallo Roninpacino

    voor de Thor steelbook heb ik toen ook navraag gedaan bij MM roermond, er was er in nederland bij MM nog 1 beschikbaar. Dit was bij MM den Haag. Ik heb toen ook gebeld met de MM , ze bevestigden mij dat ze nog 1 exemplaar hadden maar dat ze niet wisten of deze nog in goede staat was, en waar dat deze in hun MM te vinden was. Blijkbaar kon deze in de 1 of andere bak ergens onderin liggen,dus dit is weinig hoopvol voor je ,helaas.
    ik heb de mijne toevallig op de kop getikt via Marktplaats.
    Ik wist niet eens dat er een Thor steelbook was .
    Zag dat een aantal dagen geleden toevallig, op blu-ray.com.
    Ik kwam een tijd geleden regelmatig bij de MM in Breda (na school, soms), maar ik heb deze nooit zien liggen .

  15. #15

    Standaard

    DVD Watcher, die Steelbook is wel erg, ehh.., aantrekkelijk. Jammer dat het een Canadese release is (en dat ik de gewone 1-disc NL release al heb), anders zou ik hem wel aan willen schaffen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Lees één van mijn laatste berichten in het vorige topic dan nog maar eens...
    Koop ze niet om ze door te verkopen. Een voor mezelf (om te kijken) en 1 om nooit te openen .
    Dan was de opmerking van Jordy dus niet op jou van toepassing Je hebt Jordy gewoon verkeerd begrepen.

    Maar ik ben het wel met Jordy eens. Ik vind het ook een trieste zaak dat mensen meerdere kopieen van een Steelbook kopen om er winst op te maken.


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dan was de opmerking van Jordy dus niet op jou van toepassing Je hebt Jordy gewoon verkeerd begrepen.

    Maar ik ben het wel met Jordy eens. Ik vind het ook een trieste zaak dat mensen meerdere kopieen van een Steelbook kopen om er winst op te maken.
    Ja vind ik ook. Want nu zoek ik bijvoorbeeld de steelbook van Thor, maar kan die nergens meer vinden (ja, op eBay, maar wil er geen 150 euro voor gaan betalen, dat is bijna de prijs van een Xbox 360...).

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    DVD Watcher, die Steelbook is wel erg, ehh.., aantrekkelijk. Jammer dat het een Canadese release is (en dat ik de gewone 1-disc NL release al heb), anders zou ik hem wel aan willen schaffen.
    Hij is idd erg mooi, maar ik heb de film al als Nederlandse Blu ray met Lenticular cover.

    En aangezien ik geen boompje heb, ga ik hem niet dubbel kopen.

    Koop er liever titels voor die ik nog niet op BD heb.

    Dat er mensen dubbele steels kopen (1 voor het gebruik en 1 om er naar te kijken), vind ik persoonlijk onzin, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten wat ie doet.

    En dat respecteer ik ook.

    Maar deze Piranha steel BD vind ik wel 1 van de mooiere steels die ik gezien heb.

  19. #19

    Standaard

    Wil ook gewoon alles in perfecte staat hebben. Je krijgt niet altijd, en zeker niet met steelbooks, alles in perfecte conditie binnen.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hij is idd erg mooi, maar ik heb de film al als Nederlandse Blu ray met Lenticular cover.

    En aangezien ik geen boompje heb, ga ik hem niet dubbel kopen.

    Koop er liever titels voor die ik nog niet op BD heb.

    Dat er mensen dubbele steels kopen (1 voor het gebruik en 1 om er naar te kijken), vind ik persoonlijk onzin, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten wat ie doet.

    En dat respecteer ik ook.

    Maar deze Piranha steel BD vind ik wel 1 van de mooiere steels die ik gezien heb.
    Ja idd.
    Maar de nieuwe Steelbook van Iron Man is ook om te smullen, zo mooi.

    Maar mijn favoriet blijft de HMV-versie van Drive.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dan was de opmerking van Jordy dus niet op jou van toepassing Je hebt Jordy gewoon verkeerd begrepen.

    Maar ik ben het wel met Jordy eens. Ik vind het ook een trieste zaak dat mensen meerdere kopieen van een Steelbook kopen om er winst op te maken.
    Onzin, is gewoon de ondernemers spirit, waar geld te verdienen valt zijn slimme mensen die inspelen op vraag een aanbod helemaal als het gaat om gelimiteerde opgaven.

    Voorbeeld: Iemand zoekt nu Thor (had hem ook meteen kunnen kopen toen ie uit kwam) Nu is ie niet meer te krijgen in de winkel en is ie rare en gaat de prijs omhoog.

    Zo is het met alle producten dus... wrm moet een oldtimer 40x over de kop gaan als hij nieuw toen der tijd 1000euro was? Toch het zefde...

    Huis,
    Olie,
    Bezine,
    Goud,
    Zilver,

    Vraag en aanbod + de markt drijven de prijs.

    Uiteindelijk is het maar wat de gek er voor geeft en dat is ook bij steelbooks, niemand hoeft die steelbook te kopen via ebay voor 6x de normale prijs maar toch gebeurd het..

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Onzin, is gewoon de ondernemers spirit, waar geld te verdienen valt zijn slimme mensen die inspelen op vraag een aanbod helemaal als het gaat om gelimiteerde opgaven.

    Voorbeeld: Iemand zoekt nu Thor (had hem ook meteen kunnen kopen toen ie uit kwam) Nu is ie niet meer te krijgen in de winkel en is ie rare en gaat de prijs omhoog.

    Zo is het met alle producten dus... wrm moet een oldtimer 40x over de kop gaan als hij nieuw toen der tijd 1000euro was? Toch het zefde...

    Huis,
    Olie,
    Bezine,
    Goud,
    Zilver,

    Vraag en aanbod + de markt drijven de prijs.

    Uiteindelijk is het maar wat de gek er voor geeft en dat is ook bij steelbooks, niemand hoeft die steelbook te kopen via ebay voor 6x de normale prijs maar toch gebeurd het..
    Je hoeft me niet uit te leggen hoe het werkt. Ik snap ook wel dat er geld mee te verdienen valt. Ik vind het gewoon zielig dat dit gebeurt en daar heb ik ook geen respect voor. En het is geen onzin, het is mijn mening.


  23. #23
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Onzin, is gewoon de ondernemers spirit, waar geld te verdienen valt zijn slimme mensen die inspelen op vraag een aanbod helemaal als het gaat om gelimiteerde opgaven.

    Voorbeeld: Iemand zoekt nu Thor (had hem ook meteen kunnen kopen toen ie uit kwam) Nu is ie niet meer te krijgen in de winkel en is ie rare en gaat de prijs omhoog.

    Zo is het met alle producten dus... wrm moet een oldtimer 40x over de kop gaan als hij nieuw toen der tijd 1000euro was? Toch het zefde...

    Huis,
    Olie,
    Bezine,
    Goud,
    Zilver,

    Vraag en aanbod + de markt drijven de prijs.

    Uiteindelijk is het maar wat de gek er voor geeft en dat is ook bij steelbooks, niemand hoeft die steelbook te kopen via ebay voor 6x de normale prijs maar toch gebeurd het..
    5 stuks of meer opkopen en tegen woekerprijzen meteen terug verkopen is gewoon verachtelijk. Je ontneemt andere mensen de kans om er 1 te kopen enkel omdat jij eventjes een leuke winst wil maken

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    En hier weer verder over de fraaie uitgaves op Blu!
    Kunnen we met z'n allen niet beter dit in acht nemen ??? Misschien verstandiger.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Kunnen we met z'n allen niet beter dit in acht nemen ??? Misschien verstandiger.
    Kan je niet gewoon op het goldenearring forum dat soort uitspraken gaan doen ofzo.

    En ik vind het wel begrijpelijk dat mensen meerdere exemplaren van steelbooks kopen als je er geld mee kan verdienen. Niet dat ik het doe, maar als er freaks zijn die over de 100 euro voor een stalen hoesje willen betalen, is het logisch dat daar misbruik van wordt gemaakt.

Pagina 1 van 100 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •