Pagina 99 van 100 EersteEerste ... 49899596979899100 LaatsteLaatste
De resultaten 2.451 tot 2.475 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2451

    Standaard

    Ik verwacht dat de Yamaha als centrale fungeert, anders heb je ook weer meer kans op geluid dat uit sync is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2452

    Standaard

    Ik heb in mijn geval mijn LG 4k speler met een hdmi op de tv aangesloten voor beeld en een 2e hdmi voor audio naar versterker gedaan voor geluid. Dit omdat de mn tv LG OLED 55C8 idd geen Atmos doorstuurt naar de versterker via ARC. No biggie, werkt perfect zo

  3. #2453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Hangt er vanaf hoe het allemaal is aangesloten hé. Ik zou er niet van verschieten dat er mensen zijn die hun Blu-ray speler rechtsreeks aansluiten op de tv en dan hdmi van TV naar versterker en rekenen op arc. Maar ik zie dat Xenomorph de x800 heeft dus ik geloof dat hij dan met aparte hdmi kabel van de audio hdmi poort naar de receiver ga.
    Mijn gehele installatie TV+ versterker + blu ray speler + focal sib evo dolby atmos speakers heb ik laten aansluiten door het bedrijf waar ik het gekocht heb. De medewerker van het bedrijf(De Klein audio visuals , Ewijk) had echt wel verstand van zaken, dus ik mag ervanuit gaan dat hij ook een aparte hdmi kabel van de audio hdmi poort naar de receiver heeft aangesloten

  4. #2454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Mijn gehele installatie TV+ versterker + blu ray speler + focal sib evo dolby atmos speakers heb ik laten aansluiten door het bedrijf waar ik het gekocht heb. De medewerker van het bedrijf(De Klein audio visuals , Ewijk) had echt wel verstand van zaken, dus ik mag ervanuit gaan dat hij ook een aparte hdmi kabel van de audio hdmi poort naar de receiver heeft aangesloten
    Denk wel niet dat elke ultrahd bluray speler een aparte hdmi audio poort heeft.

  5. #2455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Denk wel niet dat elke ultrahd bluray speler een aparte hdmi audio poort heeft.
    X800 wel
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  6. #2456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    X800 wel
    Ja dat weet ik want die heb ik ook...

  7. #2457

    Standaard

    @Xenomoph: zou je in de toekomst je afbeeldingen alsjeblieft wat kleiner willen maken?
    Deze zijn 'huge' en trekken het forum uit z'n verband.
    Niet meer dan 900 pixels breed graag.
    Dank je wel!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #2458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    @Xenomoph: zou je in de toekomst je afbeeldingen alsjeblieft wat kleiner willen maken?
    Deze zijn 'huge' en trekken het forum uit z'n verband.
    Niet meer dan 900 pixels breed graag.
    Dank je wel!
    Hallo Ludo
    ik heb even mijn laatste berichten met de te grote foto's verwijderd.
    bij toekomstige posts zal ik op de grote v/d foto's letten

  9. #2459

    Standaard

    En op de grootte...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #2460

    Standaard

    Beschikbaar voor pre-order en dus gepre-ordered:
    Avengers: Endgame - Zavvi Exclusive 3D Steelbook (Includes 2D Blu-ray)


    4K UHD Steelbook http://tidd.ly/a0bfb9cc
    3D Steelbook http://tidd.ly/becf7cd0
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #2461

    Standaard nieuwe aanwinst : Antman 3D+2D zavvi lenticular steelbook

    mijn nieuwe aanwinst
    Antman 3D+2D zavvi lenticular steelbook









    weer een mooie aanwinst op mijn marvel lenticular verzameling

    binnenkort ontvang ik avengers assemble lenticular, vandaag Black panther lenticular bestellen

    Marvel steelbooks in pre order
    Captain Marvel 3D +2D zavvi
    Avengers Endgame 3D +2D zavvi

  12. #2462

    Standaard

    Mijn Antman is ook onderweg, maar dan de niet-lenticular editie
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #2463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Mijn Antman is ook onderweg, maar dan de niet-lenticular editie
    ik had al een Antman steelbook, de blu fans versie






    ik probeer zo weinig mogelijk te dubbel dippen en van de steelbooks waarvan ik de lenticular versie opnieuw koop, verkoop of ruil ik de originele die ik dan heb maar deze 2 Antman versies (lenticular en blu fans issue ) blijven allebei in mijn collectie

  14. #2464

    Standaard

    Mooi!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #2465

    Standaard

    en vandaag ontvangen,
    Avengers assemble lenticular zavvi steelbook





    en de gehele lenticular collectie aangevuld met avengers


  16. #2466

    Standaard

    Ik kon het niet laten deze uitgave van Venom aan te schaffen...
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  17. #2467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik kon het niet laten deze uitgave van Venom aan te schaffen...
    Mooie steelbook! Dramatisch slechte film. Vond alleen The Predator vorig jaar slechter dan deze
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  18. #2468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Mooie steelbook! Dramatisch slechte film. Vond alleen The Predator vorig jaar slechter dan deze
    Daniel, verzamelaars van steelbooks is het helemaal niet om de film te doen, alleen maar om de verpakking, begrijp dat nou toch!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #2469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Daniel, verzamelaars van steelbooks is het helemaal niet om de film te doen, alleen maar om de verpakking, begrijp dat nou toch!
    Ik vond Venom wel een leuke film, anders had ik hem ook niet gekocht

  20. #2470

    Standaard The Incredible Hulk (2008) - Zavvi Exclusive Limited Edition Lenticular Steelbook

    mijn nieuwste steelbook aanwinst

    The Incredible Hulk (2008) - Zavvi Exclusive Limited Edition Lenticular Steelbook
    gekocht via 2e hands.be met een 4K blu ray disc erbij









    en mijn gehele lenticular Marvel serie: Antman and the Wasp is in pre order

    Phase I



    Phase II



    Phase III



  21. #2471

    Standaard

    20190705_152906.jpg

    De originele Spider-man trilogy in steelbook met lenticular.
    Zien er in het echt toch wel erg spectaculair mooi uit!

  22. #2472

    Standaard

    Net zoals Scorpius heb ik ook de originele Spiderman trilogie lenticular steelbook gekocht, zijn echt prachtige steelbooks







  23. #2473

    Standaard

    Screenshot_20190817-164901_WhatsApp.jpg

    Ant-man and the wasp met lenticular

    @xenomorph heb je ook de 2 Amazing Spider-man met lenticular? Zal straks foto posten.

  24. #2474

  25. #2475

    Standaard

    @scorpius

    nee ik heb de 2 Amazing Spiderman lenticular niet, ze zien er wel mooi uit, maar discs zijn alleen 2D , mocht ik deze willen aanschaffen dan zou ik er toch "Hybride " steelbooks van moeten maken en de 2D disc vervangen met een 3D disc

Pagina 99 van 100 EersteEerste ... 49899596979899100 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •