Pagina 13 van 100 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 2482 worden weergegeven.
  1. #301

  2. #302

    Standaard

    Zojuist afgeleverd: de steelbook van Apollo 13.

    Een mooie steelbook, zelfs met inside-art (niet verwacht). Het informatieblad zat vast met een makkelijk los te maken plakbandje (en dus geen klodders lijm).

    De steel bevat ook extra's. Voor deze prijs van 14,99 een top steelbook .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Mooie fotootjes Eendje
    Thnx

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Zojuist afgeleverd: de steelbook van Apollo 13.

    Een mooie steelbook, zelfs met inside-art (niet verwacht). Het informatieblad zat vast met een makkelijk los te maken plakbandje (en dus geen klodders lijm).

    De steel bevat ook extra's. Voor deze prijs van 14,99 een top steelbook .
    Pics?
    Hoe kom je aan deze steelbook als de release op 15 augustus is gepland?
    Laatst aangepast door eendje : 11-08-2012 om 09:35

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Het informatieblad zat vast met een makkelijk los te maken plakbandje (en dus geen klodders lijm).
    .
    Wat doen jullie eigenlijk met dat informatieblad? Weggooien, opvouwen en binnen in het steelbook bewaren, of vastplakken aan de achterkant?
    Ik zou zelf liever zien dat de informatie gewoon op de achterkant afgedrukt staat of in de vorm van een los inlegvel binnenin.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat doen jullie eigenlijk met dat informatieblad? Weggooien, opvouwen en binnen in het steelbook bewaren, of vastplakken aan de achterkant?
    Ik zou zelf liever zien dat de informatie gewoon op de achterkant afgedrukt staat of in de vorm van een los inlegvel binnenin.
    Ik haal ze eraf en bij de eerste steelbooks gooiden ik ze weg. Maar nu bewaar ik ze in een doosje. Handig voor eventuele latere verkoop. Ik ben enorm blij dat ze de informatie niet op de steelbooks afdrukken.

  6. #306

    Standaard

    Ik heb hier Cowboys & Aliens liggen, maar hoe in vredesnaam hebben jullie die lijm eraf gekregen?
    Dit was echt niet meer normaal, zoveel klodders zaten daar op om dat papiertje vast te plakken.

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat doen jullie eigenlijk met dat informatieblad? Weggooien, opvouwen en binnen in het steelbook bewaren, of vastplakken aan de achterkant?
    Ik zou zelf liever zien dat de informatie gewoon op de achterkant afgedrukt staat of in de vorm van een los inlegvel binnenin.
    Ik bewaar ze in een plastic map.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Thnx



    Pics?
    Hoe kom je aan deze steelbook als de release op 15 augustus is gepland?
    Kreeg gisteren een e-mail dat deze door Wehkamp al verstuurd werd. Misschien release vervroegd .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  9. #309

    Standaard

    Vandaag was ik in MM Zoetermeer en had de hele blu-ray schappen doorgezocht. Ik had begrepen dat Real Steel de status OOP heeft gekregen maar er lag daar nog eentje. De plastic folie is niet helemaal 100% meer maar ik heb er voor zover dat ik kon zien geen deukjes of krassen gevonden. Dus voor degene die te laat was kan zijn slag gaan! Of anders haal ik hem ff?

    Ik rij nu even naar Media Markt Den Haag, ff zoeken naar mooie edities.

    @Seus: Ik was bij MediaMarkt, daar lagen ze er nog niet

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Ik heb hier Cowboys & Aliens liggen, maar hoe in vredesnaam hebben jullie die lijm eraf gekregen?
    Dit was echt niet meer normaal, zoveel klodders zaten daar op om dat papiertje vast te plakken.
    Ik gebruik altijd lampenolie om die lijm te verwijderen bij steelbooks. Lost helemaal op, laat geen sporen achter en stink niet.

  11. #311

    Standaard

    De steelbook van War Of The Worlds ziet er inderdaad erg mooi uit. Maar geen info over subs of extra's (waarschijnlijk niet gezien die prijs).
    Maar de steelbook van Forrest Gump (wel met nl subs) heeft een wel heel mooi inside art: Box Of Chocolates

    De Men In Black Trilogy steelbook is ook erg netjes. Wel redelijk aan de dure kant (40 euro) en geen info over extra's of subs.

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe013 Bekijk bericht
    Ik word toch steeds jaloers als ik de Thor steelbook voorbij zie komen, het kwam voor mij net te vroeg. Ik zat ook maar net in de 'steelbook scene' en ik liet 'm schieten. Ach ja...

    Ik heb nu zo'n 50 bluray steelbooks en ik baal er nu toch wel een beetje van :P. Al hoop ik wel dat er ooit weer een re-release gaat komen. Zeker na deze 'steelbook boom' periode waar we in zitten. Het is letterlijk gewoon niet meer bij te houden.
    Thor komt wel af en toe op eBay. Je kan proberen mee te bieden, wie weet kan je hem eens voor een schappelijke prijs kopen. Niet geschoten is altijd mis. probeer deze eens: eBay Thor

  13. #313

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden is hier een unboxing van de nieuwe Total Recall Steelbook (UK):
    http://www.youtube.com/watch?v=llLF21cgd1M
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Thor komt wel af en toe op eBay. Je kan proberen mee te bieden, wie weet kan je hem eens voor een schappelijke prijs kopen. Niet geschoten is altijd mis. probeer deze eens: eBay Thor
    Ohhja, dat hou ik wel in de gaten, ik voeg ze nog wekelijks aan 'mijn volglijst' toe. Maar als ie al eenmaal over de 50,- gaat haak ik al af.
    Het is nog extra zuur omdat ik 'm gewoon voor de verkoopprijs kon aanschaffen en dan voelt alles boven de 20,- eigenlijk al heel duur :P

    btw. wat zeggen jullie? Is het een goed idee om mijn UK X-Men: First Class steelbook te verkopen en voor de Franse steelbook + artbook te gaan?
    Dat er "Le commencement" op staat is wel een behoorlijke tegenvaller, dat is ook de enige reden dat ik twijfel.
    Laatst aangepast door Joe013 : 11-08-2012 om 22:38

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe013 Bekijk bericht
    Ohhja, dat hou ik wel in de gaten, ik voeg ze nog wekelijks aan 'mijn volglijst' toe. Maar als ie al eenmaal over de 50,- gaat haak ik al af.
    Het is nog extra zuur omdat ik 'm gewoon voor de verkoopprijs kon aanschaffen en dan voelt alles boven de 20,- eigenlijk al heel duur :P

    btw. wat zeggen jullie? Is het een goed idee om mijn UK X-Men: First Class steelbook te verkopen en voor de Franse steelbook + artbook te gaan?
    Dat er "Le commencement" op staat is wel een behoorlijke tegenvaller, dat is ook de enige reden dat ik twijfel.
    Ik koop geen steelbooks waarvan de originele titel vertaald is naar bijv. Frans/Spaans/Italiaans/Duits. Dat ziet er niet uit.

  16. #316

    Standaard

    Steelbook van Jaws is een tegenvaller, een blanke achterkant. Jammer.

    Ik kan hem helaas niet cancelen, maar anders zou ik dat wel doen.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik koop geen steelbooks waarvan de originele titel vertaald is naar bijv. Frans/Spaans/Italiaans/Duits. Dat ziet er niet uit.
    Agree.

    @Joe
    Is de art book niet apart te koop?

    Thor gaat inderdaad voor vrij veel geld weg maar de link dat ik je gaf heeft een krasje van 5 mm op de rug. Weet niet of je dat erg vindt. Is dan hopelijk wat minder waard .

    Edit:
    @Joe, is dit hem niet? Artbook Amazon.com
    Laatst aangepast door eendje : 12-08-2012 om 10:53

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe013 Bekijk bericht
    btw. wat zeggen jullie? Is het een goed idee om mijn UK X-Men: First Class steelbook te verkopen en voor de Franse steelbook + artbook te gaan?
    Dat er "Le commencement" op staat is wel een behoorlijke tegenvaller, dat is ook de enige reden dat ik twijfel.
    De Steelbook zelf is volgens mij een stuk mooier, met embossing enzo. Heb zelf ook de X-Men Play.com, maar toen alleen besteld omdat hij toch wel uitverkocht zou raken. Altijd de intentie gehad om hem te verkopen en te gaan voor de Franse, maar toendertijd zette iedereen zn play.com exclusive op eBay, dus heb toen nog even gewacht. Voor hoeveel gaan ze tegenwoordig?

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    De Steelbook zelf is volgens mij een stuk mooier, met embossing enzo. Heb zelf ook de X-Men Play.com, maar toen alleen besteld omdat hij toch wel uitverkocht zou raken. Altijd de intentie gehad om hem te verkopen en te gaan voor de Franse, maar toendertijd zette iedereen zn play.com exclusive op eBay, dus heb toen nog even gewacht. Voor hoeveel gaan ze tegenwoordig?

    De Play.com steelbook gaat voor zo'n 40,- tot zo'n 50,- op eBay.
    De Franse is voor 14,99 nieuw op Amazon.fr te koop.

    En inderdaad de Franse is eigenlijk een stuk mooier. Geen age rating op de voor- zij- en achterkant, geen backprint en artwork aan de binnenkant. Plus nog een bonus disc naast de Bluray & DVD en een artbook.

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat doen jullie eigenlijk met dat informatieblad? Weggooien, opvouwen en binnen in het steelbook bewaren, of vastplakken aan de achterkant?
    Ik zou zelf liever zien dat de informatie gewoon op de achterkant afgedrukt staat of in de vorm van een los inlegvel binnenin.
    In een map in van die insteekhoezen.
    Laatst aangepast door ingrid89 : 12-08-2012 om 13:25

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Agree.

    @Joe
    Is de art book niet apart te koop?

    Thor gaat inderdaad voor vrij veel geld weg maar de link dat ik je gaf heeft een krasje van 5 mm op de rug. Weet niet of je dat erg vindt. Is dan hopelijk wat minder waard .

    Edit:
    @Joe, is dit hem niet? Artbook Amazon.com
    Nee dat is 'm niet.
    Zo ziet ie eruit, verder eigenlijk niks speciaals...
    http://youtu.be/WvRslCcT2Io?t=2m5s

    Maar ik zit over meerdere steelbooks te twijfelen of ik ze moet verkopen voor een andere versie. Zo heb ik ook de eerste Kick-Ass Play.com steelbook, maar vind ik de nieuwe Play.com steelbook mooier. Hetzelfde geldt voor Scott Pilgrim, Hot Fuzz en Shaun of the Dead, daar heb ik de Duitse MediaMarkt Reel Heroes steelbooks van. Maar ook daar van vind ik de 100th Anniversary Edition steelbooks van Play.com mooier.

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe013 Bekijk bericht
    Nee dat is 'm niet.
    Zo ziet ie eruit, verder eigenlijk niks speciaals...
    http://youtu.be/WvRslCcT2Io?t=2m5s

    Maar ik zit over meerdere steelbooks te twijfelen of ik ze moet verkopen voor een andere versie. Zo heb ik ook de eerste Kick-Ass Play.com steelbook, maar vind ik de nieuwe Play.com steelbook mooier. Hetzelfde geldt voor Scott Pilgrim, Hot Fuzz en Shaun of the Dead, daar heb ik de Duitse MediaMarkt Reel Heroes steelbooks van. Maar ook daar van vind ik de 100th Anniversary Edition steelbooks van Play.com mooier.
    Okee, dat moet je geheel zelf weten he.
    Ik denk dat je die Reel Heroes wel voor dezelfde prijs of zelfs met winst op eBay kan doorverkopen.

    Iron Man is onderweg!!

  23. #323

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Iron Man is onderweg!!
    NU pas?

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    NU pas?
    Ja, ik was te laat met preorderen dus moest dit via andere weg kopen...

Pagina 13 van 100 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •