Pagina 2 van 100 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2482 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Twee steelbooks van Thor weten te kopen via eBay voor 70 euro!

    Beide nieuw en gesealed. Normaal zou ik er maar 1 kopen vanwege de hoge prijs (35 euro per steelbook... ik vond 27 euro voor de '"Drive'' steelbook al enorm veel, maar het prijsverschil was wel groot. De goedkoopste Thor steelbook na deze was iets van 55 euro...).

    En ''The Avengers'' steelbook komt binnenkort uit, deze is OOP, dan verwacht ik dat, als ik nog langer gewacht zou hebben, ik straks 100 euro moet betalen voor één Thor steelbook...

    Maar ja, ik ben er blij mee .
    Betaal wel via internetbankieren i.p.v. PayPal omdat hij normaal niet buiten Duitsland stuurt. Vertrouw hem wel, verkoper heeft een 100% beoordeling bij 2000 feedbacks.


  3. #28

    Standaard

    Komt er niet gewoon een Avengers 3D + 2D steelbook uit bij de MM ofzo?
    De UK steel is 2D nl..
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Komt er niet gewoon een Avengers 3D + 2D steelbook uit bij de MM ofzo?
    De UK steel is 2D nl..
    Dat weet ik niet. Nog niets over gelezen iig

  5. #30

    Standaard

    Baal enorm van al die sites die niet internationaal shippen.
    Zoals FutureShop. Die heeft alleen maar coole steels. Maar de enige manier voor hollandse stervelingen is via eBay, of je moet net toevallig een canadese kennis hebben...en die heb ik niet.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Baal enorm van al die sites die niet internationaal shippen.
    Zoals FutureShop. Die heeft alleen maar coole steels. Maar de enige manier voor hollandse stervelingen is via eBay, of je moet net toevallig een canadese kennis hebben...en die heb ik niet.
    Probeer blu-ray.com eens .
    Kun je group-buy proberen, of een trade. Soms zijn members bereid om je te helpen.

    Zo heb ik bijvoorbeeld de volgende 3 blu-rays gekocht van een Amerikaanse member:

    - Batman Begins
    - The Dark Knight
    - Inception

    En 3 Play.com exclusives geruild voor de volgende 3 Best Buy (ook Amerika) exclusives met een andere Amerikaanse member:

    - Sherlock Holmes 1
    - Sherlock Holmes 2 (dezelfde als de HMV exclusive)
    - 300

    De eerste 3 al binnen, de laatste 3 zijn een aantal dagen geleden verzonden. Geruild tegen 3 Play.com exclusives (2x Fight Club + 1x Kick-Ass, al voor hem besteld, maar nog niet binnen ).

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Komt er niet gewoon een Avengers 3D + 2D steelbook uit bij de MM ofzo?
    De UK steel is 2D nl..
    Click


  8. #33

    Standaard

    And it is gone...

    Chronicle UK steelbook is inmiddels uitverkocht (OOP & OOS). Snel een extra exemplaar weten te bemachtigen via eBay voor 25 euro .

  9. #34

    Standaard

    @roninpacino
    Ga je toevallig die 2e thor steelbook verkopen? :P

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ingrid89 Bekijk bericht
    @roninpacino
    Ga je toevallig die 2e thor steelbook verkopen? :P

    Nee, ik denk het niet helaas... sorry .
    Heb geluk gehad met deze prijzen, want goedkoper vind je ze momenteel niet. En ik heb volgens mij eerder vermeld dat ik van elk exemplaar 2 stuks wil hebben (indien mogelijk... als de prijs 70 euro voor één steelbook was, had ik er nooit 2 gekocht en waarschijnlijk doorgezocht naar een goedkopere).


  11. #36

    Standaard

    PS:

    Er zijn nog maar 300 exemplaren van deze boxset (de Duitse ''Hugo'' Tinbox, Steelbook, Horloge) te verkrijgen, terwijl de release nog meer dan 2 maanden duurt! Ik weet niet hoeveel er in totaal beschikbaar waren, waarschijnlijk zo'n 1000 (i.i.g. net als de Titanic zéér gelimiteerd), dus ik zou snel zijn...

  12. #37

    Standaard

    Jammer
    Nou je het zegt, had idd al eerder gelezen dat je van elke steelbook er 2 had/wil.

    Heeft iemand trouwens de duitse steelbook van Captain America 3D in bezit? Zou graag willen weten of die NLO heeft en of de FSK op het seal zit of op het steel. Die FSK logo's vind ik namelijk echt een no go

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ingrid89 Bekijk bericht
    Jammer
    Nou je het zegt, had idd al eerder gelezen dat je van elke steelbook er 2 had/wil.

    Heeft iemand trouwens de duitse steelbook van Captain America 3D in bezit? Zou graag willen weten of die NLO heeft en of de FSK op het seal zit of op het steel. Die FSK logo's vind ik namelijk echt een no go
    Volgens blu-ray.com heeft de steelbook de volgende ondertitelingen:

    http://www.blu-ray.com/movies/Captai...Blu-ray/30054/
    German, English, English SDH, Italian, Danish, Finnish, Norwegian, Swedish

    Maar volgens www.bluray-disc.de, heeft de film de volgende ondertitelingen:

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...k-blu-ray-disc
    Deutsch, Englisch, Englisch für Hörgeschädigte, Dänisch, Finnisch, Französisch, Niederländisch, Italienisch, Norwegisch, Schwedisch, Spanisch

    Ik denk dus dat www.bluray-disc.de correct is, want veel Duitse releases hebben over het algemeen gewoon Nederlandse ondertiteling + het is een Duitse steelbook release, dan zal een Duitse website wel vollediger zijn.

    En het ziet er naar uit dat het FSK logo gewoon verwijderbaar is:

    http://www.avforums.com/forums/attac...k-p1040964.jpg

    Voor die prijs (32,00 inclusief verzendkosten), zou ik hem gewoon kopen .
    Er zijn er nog 'maar' 500 op voorraad, en dit is de enige website die ze nog heeft... op een aantal Oost-Europese webshops na, maar ik heb daar gekeken, en dan kost het je 85 euro inclusief. Op eBay stijgen de prijzen ook continue, en aangezien de release van 'The Avengers' dichterbij komt, en iedereen Phase 1 compleet wil hebben op steelbook, zal het niet lang meer duren voordat ook de steelbooks bij Amazon.de uitverkocht zijn...

    Ik denk dat ik er nog 1 koop, want heb nu geen ongeopend exemplaar meer .
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 20-06-2012 om 11:31

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Baal enorm van al die sites die niet internationaal shippen.
    Zoals FutureShop. Die heeft alleen maar coole steels. Maar de enige manier voor hollandse stervelingen is via eBay, of je moet net toevallig een canadese kennis hebben...en die heb ik niet.
    Hoezo 'al die sites'? Valt toch reuze mee? FutureShop is juist een van de weinige.
    En gelukkig is er die andere Canadese groothandel...
    http://www.amazon.ca/s/ref=nb_sb_nos...-ray+steelbook

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Twee steelbooks van Thor weten te kopen via eBay voor 70 euro!

    Beide nieuw en gesealed. Normaal zou ik er maar 1 kopen vanwege de hoge prijs (35 euro per steelbook... ik vond 27 euro voor de '"Drive'' steelbook al enorm veel, maar het prijsverschil was wel groot. De goedkoopste Thor steelbook na deze was iets van 55 euro...).

    En ''The Avengers'' steelbook komt binnenkort uit, deze is OOP, dan verwacht ik dat, als ik nog langer gewacht zou hebben, ik straks 100 euro moet betalen voor één Thor steelbook...

    Maar ja, ik ben er blij mee .
    Betaal wel via internetbankieren i.p.v. PayPal omdat hij normaal niet buiten Duitsland stuurt. Vertrouw hem wel, verkoper heeft een 100% beoordeling bij 2000 feedbacks.

    35 euro is echt een goeie prijs! Toen ze net uitkwamen kostten ze (de NL versie) gewoon 30 euro/stuk dus 35 is zo duur nog niet. Maar de NL verise is wel met 3D disk, neem aan dat je de Duitse versie nu hebt?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht

    Voor die prijs (32,00 inclusief verzendkosten), zou ik hem gewoon kopen .
    Er zijn er nog 'maar' 500 op voorraad, en dit is de enige website die ze nog heeft... op een aantal Oost-Europese webshops na, maar ik heb daar gekeken, en dan kost het je 85 euro inclusief. Op eBay stijgen de prijzen ook continue, en aangezien de release van 'The Avengers' dichterbij komt, en iedereen Phase 1 compleet wil hebben op steelbook, zal het niet lang meer duren voordat ook de steelbooks bij Amazon.de uitverkocht zijn...

    Ik denk dat ik er nog 1 koop, want heb nu geen ongeopend exemplaar meer .
    Thanks voor de info!
    Heb hem besteld en gelijk ook weer 2 ander steelbooks

    Moet nu alleen thor nog zien te vinden en dan heb ik ook alle films van de avengers karakters los op steelbook (iron man 1 en 2 in pre-order).
    Thor zal alleen nog wel lastig worden .

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    PS:

    Er zijn nog maar 300 exemplaren van deze boxset (de Duitse ''Hugo'' Tinbox, Steelbook, Horloge) te verkrijgen, terwijl de release nog meer dan 2 maanden duurt! Ik weet niet hoeveel er in totaal beschikbaar waren, waarschijnlijk zo'n 1000 (i.i.g. net als de Titanic zéér gelimiteerd), dus ik zou snel zijn...
    Ik heb hem ook in bestelling staan, maar waar baseer je die uitspraak op?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 20-06-2012 om 11:33

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb hem ook in bestelling staan, maar waar baseer je die uitspraak op?
    Hoi,

    Er staat nergens hoeveel er nog zijn. Je kunt dit zelf uitzoeken.

    Doe Hugo in je winkelwagentje en voer bij aantal 999 in (grootste getal).
    Het aantal wordt automatisch aangepast naar wat er nog beschikbaar is.

    Gisteren waren dat er 322 (toen ik het over 300 had, cijfer afgerond naar beneden), nu zijn het er 302 .

  19. #44

    Standaard

    Ligt nu in de MM winkels.., titel is debossed





    ___________________________________________



  20. #45

    Standaard

    Wel erg duur, 30 euro..

    Jij hebt een goedkopere Mediamarkt zie ik.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ingrid89 Bekijk bericht
    Heeft iemand trouwens de duitse steelbook van Captain America 3D in bezit? Zou graag willen weten of die NLO heeft en of de FSK op het seal zit of op het steel. Die FSK logo's vind ik namelijk echt een no go
    Ik heb de Duitse Steelbook.
    De DVD heeft GEEN NL subs.
    De 2D Blu-ray heeft WEL NL subs.
    De 3D Blu-ray heeft GEEN NL subs.

    Hoop dat dit nu geen probleem voor je wordt


  22. #47

    Standaard

    ^ Ralfers; je vergeet te vermelden dat het FSK logo een sticker is


    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Wel erg duur, 30 euro..

    Jij hebt een goedkopere Mediamarkt zie ik.
    MM Utrecht is meestal (niet altijd) goedkoper in de week van release

    Ow.., en nu ik toch bezig ben..., ik wil nog een keer vragen of iemand me kan helpen aan een (mint) Inception Steelbook (stickerbook MM).. please
    ___________________________________________



  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    ^ Ralfers; je vergeet te vermelden dat het FSK logo een sticker is
    Oh, ja, inderdaad.. Dat dus Thanks

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Ow.., en nu ik toch bezig ben..., ik wil nog een keer vragen of iemand me kan helpen aan een (mint) Inception Steelbook (stickerbook MM).. please
    Waarom wil je een stickerbook? Ik denk dat ik deze week nog wel in de MM Groningen kom (voor Safe House), dan zal ik voor je kijken (als je dan nog geen hebt Vermeld het dus wel ff hier als je er al een hebt gevonden ).


  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik heb de Duitse Steelbook.
    De DVD heeft GEEN NL subs.
    De 2D Blu-ray heeft WEL NL subs.
    De 3D Blu-ray heeft GEEN NL subs.

    Hoop dat dit nu geen probleem voor je wordt
    Okay goed om te weten.

    Nee is opzich geen probleem. Hou dan alleen mijn normale NL 3D versie ervan ook zelf, ivm ondertitels. Anders had ik hem verkocht.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    ^ Ralfers; je vergeet te vermelden dat het FSK logo een sticker is
    Ja daar was ik ondertussen al achter.
    Laatst aangepast door ingrid89 : 20-06-2012 om 20:13

  25. #50

    Standaard

    ^^ ah, ok dan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Waarom wil je een stickerbook? Ik denk dat ik deze week nog wel in de MM Groningen kom (voor Safe House), dan zal ik voor je kijken (als je dan nog geen hebt Vermeld het dus wel ff hier als je er al een hebt gevonden ).
    Hey..., alvast zeer bedankt. Als ze 'm nog hebben kan je hem gewoon kopen hoor, ik neem hem sowieso..
    ___________________________________________



Pagina 2 van 100 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •