Pagina 39 van 100 EersteEerste ... 293536373839404142434989 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 2482 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    Gisteravond onderstaande bestelling ontvangen van amazon.uk, 4 Warner Premium UK steelbooks en Shawshank Redemption UK steelbook (1 bd, 3 dvd's en 4 postcards).

































    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  2. #952

    Standaard

    Ben blij dat ik die witte steels niet heb besteld.
    Ze zijn wel mooi maar vind de artwork erg mager (behalve de inside art).
    Vooral die 300, heb dan voorkeur aan de Duitse versie.

  3. #953

    Standaard

    Ik zal alleen Seven kopen denk ik. Steelbooks worden nu echt uitgemolken en dat vind ik niet leuk meer.
    Eerst ging het echt om verzamelen, nu is er niets meer aan.

  4. #954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Ben blij dat ik die witte steels niet heb besteld.
    Ze zijn wel mooi maar vind de artwork erg mager (behalve de inside art).
    Vooral die 300, heb dan voorkeur aan de Duitse versie.
    Ik heb ze juist mede besteld wegens hun witte artwork . Maar smaken verschillen .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik zal alleen Seven kopen denk ik. Steelbooks worden nu echt uitgemolken en dat vind ik niet leuk meer.
    Eerst ging het echt om verzamelen, nu is er niets meer aan.
    Niemand verplicht je om steelbooks te kopen, die beslissing neem je toch zelf . Dat er veel aanbod is vind ik ook niet echt bezwaarlijk. Als er een steelbook tussen zit die ik (om wat voor reden) wil hebben, dan ben ik er blij mee .

    En het klinkt misschien tegenstrijdig, maar ik verzamel in eerste instantie films . En als die film dan word uitgebracht in een steelbook-uitgave dan is voor mij de keuze snel gemaakt.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  6. #956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik zal alleen Seven kopen denk ik. Steelbooks worden nu echt uitgemolken en dat vind ik niet leuk meer.
    Eerst ging het echt om verzamelen, nu is er niets meer aan.
    Wel grappig dit, want dat uitmelken heb je natuurlijk zelf ook gedaan met de Iron Man steels
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wel grappig dit, want dat uitmelken heb je natuurlijk zelf ook gedaan met de Iron Man steels
    die zit

  8. #958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik zal alleen Seven kopen denk ik. Steelbooks worden nu echt uitgemolken en dat vind ik niet leuk meer.
    Eerst ging het echt om verzamelen, nu is er niets meer aan.
    Weet je dat dit exact het verschil is tussen een echte liefhebber, en iemand die wegens andere redenen met verzamelen begonnen is?

    Moet je jouw reactie eens met Seus vergelijken, een wereld van verschil.

    Ik kan er een soort collector versus investor verhaal van maken.....

    Een collector koopt wat hij mooi vindt voor zijn verzameling (als het binnen zijn budget valt), ongeacht of het item later nog waarde heeft.
    Meer aanbod? Prachtig! Meer om uit te kiezen! Natuurlijk zullen er dan misschien keuzes gemaakt moeten worden, maar dat was voorheen ook zo.

    Een investor koopt alleen hetgene waarvan hij verwacht dat de waarde stijgt of minimaal gelijk blijft. Wordt het aanbod groter, dan is dat nadelig voor hem, want hoe meer keus, hoe minder vraag wegens een gespreid aanbod. Tenslotte hebben kopers, op een enkeling na, ook een budget. Dat wil niet zeggen dat een investor hetgene wat hij koopt niet mooi vindt, maar de toekomstige waarde is een essentieel onderdeel van zijn beslissing om iets te kopen.

    Ik heb dit al eerder meegemaakt bij mijn eerdere verzamelingen .....

  9. #959

    Standaard

    Mooie aanwinsten Seus. Ik ben zelf ook erg fan van de nieuwe 'witte' wave

  10. #960

    Standaard Zijn steelbooks ook los verkrijgbaar dus zonder discs?

    Weten jullie misschien of steelbooks ook los verkrijgbaar zijn en hiermee bedoel ik dan alleen de steelcase/book , dus niet perse met de blu ray erin.

    met mijn bescheiden steelbook verzameling die ik nu heb, zit ik onder de 20 steelbooks. verder heb ik nog 1 of 2 gewone amaray blu rays staan.

    Zijn er bijvoorbeeld forum leden die een steelbook kopen en hier bijvoorbeeld dan een andere blu ray indoen vanwege:
    a)dat de normale amaray blu ray wel NL subs heeft
    b)dat de normale amaray uitgave wel in 3D verkrijgbaar is maar de steelbook niet

    Zie bijvoorbeeld de John Carter steelbook foto, die zou ik wel willen hebben om mijn amaray blu ray in te bewaren, alleen is deze steelbook gruwelijk duur zoals amazon.de aangeeft.

    zie bijvoorbeeld ook the avengers steelbook:
    Future shop canada uitgave
    http://bluraysteelbookollector.jimdo...up-buy/canada/
    deze vind ik schitterend:
    http://www.tumblr.com/tagged/steelbo...ore=1336515974

    Ik heb de normale 3D duitse steelbook uitgave maar vind bovenstaande veel mooier

    Als iemand weet of steelbooks zo ook los te koop zijn, op forums of zo in het buitenland dan hoor ik dit graag

    Of zeggen jullie , dit is iets wat je niet doet, dit is Not done, je koopt , verzamelt steelbooks in de originele uitgave met of zonder subs en/of 3D disc

    ben benieuwd hoe jullie mening hierover is
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  11. #961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Weet je dat dit exact het verschil is tussen een echte liefhebber, en iemand die wegens andere redenen met verzamelen begonnen is?

    Moet je jouw reactie eens met Seus vergelijken, een wereld van verschil.

    Ik kan er een soort collector versus investor verhaal van maken.....

    Een collector koopt wat hij mooi vindt voor zijn verzameling (als het binnen zijn budget valt), ongeacht of het item later nog waarde heeft.
    Meer aanbod? Prachtig! Meer om uit te kiezen! Natuurlijk zullen er dan misschien keuzes gemaakt moeten worden, maar dat was voorheen ook zo.

    Een investor koopt alleen hetgene waarvan hij verwacht dat de waarde stijgt of minimaal gelijk blijft. Wordt het aanbod groter, dan is dat nadelig voor hem, want hoe meer keus, hoe minder vraag wegens een gespreid aanbod. Tenslotte hebben kopers, op een enkeling na, ook een budget. Dat wil niet zeggen dat een investor hetgene wat hij koopt niet mooi vindt, maar de toekomstige waarde is een essentieel onderdeel van zijn beslissing om iets te kopen.

    Ik heb dit al eerder meegemaakt bij mijn eerdere verzamelingen .....
    Wat een onzin. Dit maak jij eruit, zo hoeft het helemaal niet te zijn.

    Ik ben ook een verzamelaar en heb ca. 1100 films. Het grootste deel bestaat uit DVD's. Dus jij wilt beweren dat ik deze DVD's heb gekocht omdat ik er van uit ben gegaan dat ze later meer waard zouden worden? Ik kan je garanderen dat ik er enorm veel verlies op maak als ik ze nu verkoop. Ik mag blij zijn als ik er 2 euro per stuk voor krijg, voor de meesten tussen de 5 en 10 euro betaald. Zelfde geldt voor een groot deel van mijn blu-ray's. Slechts een klein deel van mijn collectie is meer waard dan dat ik er oorspronkelijk voor betaald heb. En dan komen jullie hier oordelen over tot welke categorie 'verzamelaars' ik wel en niet hoor!?
    Laatst aangepast door roninpacino : 14-11-2012 om 21:13

  12. #962

    Standaard

    Meestal laat ik de originele disc erin zitten want ik hoef geen NL subs, als er maar minimaal Engelse subs aanwezig zijn.
    Slechts heel zelden wil ik de disc wel eens vervangen. Zo wilde ik graag het Thaise ironpack van avatar hebben. Alleen bleek die regiolocked (A en C) te zijn. Dus heb ik de disc vervangen door een NL uitgave aangezien ik de film wel wil kunnen zien.
    Uiteindelijk bepaal je als verzamelaar zelf hoe je je verzameling eruit wilt laten zien. Ga je voor de 'waarde in euro's' dan moet je ze gesealed laten. Ga je puur voor het mooie, dan kun je zelf bepalen hoe...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Weten jullie misschien of steelbooks ook los verkrijgbaar zijn en hiermee bedoel ik dan alleen de steelcase/book , dus niet perse met de blu ray erin.

    met mijn bescheiden steelbook verzameling die ik nu heb, zit ik onder de 20 steelbooks. verder heb ik nog 1 of 2 gewone amaray blu rays staan.

    Zijn er bijvoorbeeld forum leden die een steelbook kopen en hier bijvoorbeeld dan een andere blu ray indoen vanwege:
    a)dat de normale amaray blu ray wel NL subs heeft
    b)dat de normale amaray uitgave wel in 3D verkrijgbaar is maar de steelbook niet

    Zie bijvoorbeeld de John Carter steelbook foto, die zou ik wel willen hebben om mijn amaray blu ray in te bewaren, alleen is deze steelbook gruwelijk duur zoals amazon.de aangeeft.

    zie bijvoorbeeld ook the avengers steelbook:
    Future shop canada uitgave
    http://bluraysteelbookollector.jimdo...up-buy/canada/
    deze vind ik schitterend:
    http://www.tumblr.com/tagged/steelbo...ore=1336515974

    Ik heb de normale 3D duitse steelbook uitgave maar vind bovenstaande veel mooier

    Als iemand weet of steelbooks zo ook los te koop zijn, op forums of zo in het buitenland dan hoor ik dit graag

    Of zeggen jullie , dit is iets wat je niet doet, dit is Not done, je koopt , verzamelt steelbooks in de originele uitgave met of zonder subs en/of 3D disc

    ben benieuwd hoe jullie mening hierover is

  13. #963

    Standaard

    Ik heb dat bij The Avengers gedaan. Ik had de NL 2D release al maar vond de steelbook gewoon prachtig. Later dan ook gekocht en de 2D disc vervangen voor de NL subs.

  14. #964

    Standaard

    Er komt trouwens nog een wave van Warner Steelbooks, bestaande uit:

    Casablanca
    Kelly's Heroes
    Ben-Hur
    North By Northwest
    Rebel Without a Cause
    Dr Zhivago
    The Jazz Singer
    The Maltese Falcon
    Whose Afraid of Virginia Woolf?
    Gone With the Wind

    Deze komen volgens mij januari 2013 uit.

    De pagina's staan al op Amazon.co.uk: Warner Steelbooks - Second Wave

    'Oude' releases in een nieuw jasje. Ik ga ze zeker niet allemaal kopen. De enige die ik zal kopen zijn:

    Kelly's Heroes
    The Maltese Falcon
    Whose Afraid of Virginia Woolf?

    De rest boeit mij niet zo. En voor de bovenstaande heb ik maximaal 10 pond per stuk over.
    Ze moeten ook inside artwork hebben. Anders koop ik ze niet . Ben nu wel kieskeurig, maar dat moet ook wel met die tientallen releases elke maand.

  15. #965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Weten jullie misschien of steelbooks ook los verkrijgbaar zijn en hiermee bedoel ik dan alleen de steelcase/book , dus niet perse met de blu ray erin.

    met mijn bescheiden steelbook verzameling die ik nu heb, zit ik onder de 20 steelbooks. verder heb ik nog 1 of 2 gewone amaray blu rays staan.

    Zijn er bijvoorbeeld forum leden die een steelbook kopen en hier bijvoorbeeld dan een andere blu ray indoen vanwege:
    a)dat de normale amaray blu ray wel NL subs heeft
    b)dat de normale amaray uitgave wel in 3D verkrijgbaar is maar de steelbook niet

    Zie bijvoorbeeld de John Carter steelbook foto, die zou ik wel willen hebben om mijn amaray blu ray in te bewaren, alleen is deze steelbook gruwelijk duur zoals amazon.de aangeeft.

    zie bijvoorbeeld ook the avengers steelbook:
    Future shop canada uitgave
    http://bluraysteelbookollector.jimdo...up-buy/canada/
    deze vind ik schitterend:
    http://www.tumblr.com/tagged/steelbo...ore=1336515974

    Ik heb de normale 3D duitse steelbook uitgave maar vind bovenstaande veel mooier

    Als iemand weet of steelbooks zo ook los te koop zijn, op forums of zo in het buitenland dan hoor ik dit graag

    Of zeggen jullie , dit is iets wat je niet doet, dit is Not done, je koopt , verzamelt steelbooks in de originele uitgave met of zonder subs en/of 3D disc

    ben benieuwd hoe jullie mening hierover is
    Daar was ik sinds kort ook erachter gekomen. Er zijn een aantal groupbuys op HiDefNinja forum voor o.a. Brave, Finding Nemo. Ik heb twee exemplaren van Finding Nemo besteld ivm verzendkosten, doe dan later een NL disc erin .

    @roninpacino
    Ik laat alle steelbooks van deze wave links liggen. Moet door steelbook golf van afgelopen maanden kieskeuriger zijn, koop nu enkel steelbooks van de films die ik echt leuk vinden.

  16. #966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Weten jullie misschien of steelbooks ook los verkrijgbaar zijn en hiermee bedoel ik dan alleen de steelcase/book , dus niet perse met de blu ray erin.
    eBay en de 'marktplaats'-threads op forums als HiDefNinja en Bluray.com zijn je vriend
    Mocht je een Steelbook-editie van een film willen, maar is hiervoor nog geen officiële uit? Dan kun je zelf met stickers aan het knutselen slaan, mochten deze blanco steelbooks weer ooit beschijkbaar zijn op Amazon.

    Mijn Steelbookplank staat vol met 'hybrids', zoals:
    - Duitse Inception-Steelbook met Britse, holografische slipcover
    - Nederlandse Blu-ray uitgave Back to the Future trilogie in Britse DVD-Steelbook
    - Canadese Watchmen-Steelbook met Amerikaanse, holografische slipcover


  17. #967

    Standaard

    Vandaag vier steelbooks van een vent uit USA ontvangen, met hem een ruil gedaan. Het pakket werd door douane onderschept en moest er invoerrechten van betalen... Weten jullie welke waarde hij op het pakket had gezet? 260 dollar maar liefst...

    Matrix Trilogie (Duitse uitgave, geen nl subs, eerste release)


    V seizoen 1 (Amerikaanse uitgave met nl subs)



    Ghost rider 2 (Amerikaanse uitgave, is een empty case)



    Hancock (Duitse uitgave met nl subs)


    Een poosje terug van Dan Goossen hier overgenomen: E.T. met pluche

  18. #968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Vandaag vier steelbooks van een vent uit USA ontvangen, met hem een ruil gedaan. Het pakket werd door douane onderschept en moest er invoerrechten van betalen... Weten jullie welke waarde hij op het pakket had gezet? 260 dollar maar liefst...
    Je kan evt. bezwaar maken tegen de inklaringskosten. Heb ik ook eens aan de hand gehad en netjes mijn geld terug ontvangen.
    Je kan met de huidige waarde van deze steelbooks toch wel aantonen dat het max. zo'n 100 euro waard is.

    Het zijn wel mooie steelbooks

  19. #969

    Standaard

    [QUOTE=eendje;1907460]Vandaag vier steelbooks van een vent uit USA ontvangen, met hem een ruil gedaan. Het pakket werd door douane onderschept en moest er invoerrechten van betalen... Weten jullie welke waarde hij op het pakket had gezet? 260 dollar maar liefst...

    Matrix Trilogie (Duitse uitgave, geen nl subs, eerste release)


    V seizoen 1 (Amerikaanse uitgave met nl subs)


    Ghost rider 2 (Amerikaanse uitgave, is een empty case)
    Hancock (Duitse uitgave met nl subs)


    Heel even voor mijn duidelijkheid Eendje: Misschien lees ik het verkeerd maar waarom ruil je 2 duitse uitgaves: matrix trilogy en Hancock met iemand uit de US als je deze ook in duitsland kunt kopen bij mediamarkt/saturn of amazon.de ??

    En de Ghost rider 2 uitgave lijkt me toch verdomde veel op de nederlandse uitgave? of is de inside art anders?

    ik snap dat je V1 seizoen 1 vanuit Amerika wilt hebben.
    ik wist trouwens niet dat amerikaanse blu ray's uberhaupt NL subs hebben?, dit zal toch weinig voorkomen of niet?

  20. #970

    Standaard

    @scorpius, ik zal even kijken of ik bezwaar kan maken.

    @xenomorph
    Het was een lang lopende ruil, was nog niet bekend dat er een tweede druk van matrix trilogy uit zou komen. Deze steelbook was vrij zeldzaam en zocht ik al een tijdje. Daarnaast heb ik voorkeur aan ruilen dan kopen. Die man uit USA wilden een aantal NL uitgaves hebben...

    Ik wist niet dat er ook een steelbook van ghostrider in nl was uitgekomen??

    Heel weinig Amerikaanse uitgaven hebben nl subs. Was mooi meegenomen, een mooie steelbook en ook nog nl subs .

  21. #971

    Standaard

    xenomorph
    Het was een lang lopende ruil, was nog niet bekend dat er een tweede druk van matrix trilogy uit zou komen. Deze steelbook was vrij zeldzaam en zocht ik al een tijdje. Daarnaast heb ik voorkeur aan ruilen dan kopen. Die man uit USA wilden een aantal NL uitgaves hebben...

    Ik wist niet dat er ook een steelbook van ghostrider in nl was uitgekomen??

    Heel weinig Amerikaanse uitgaven hebben nl subs. Was mooi meegenomen, een mooie steelbook en ook nog nl subs .[/QUOTE]


    Ik weet even niet zeker of ghostrider 2 een Nl uitgave is , maar hij komt me heel bekend voor, het kan ook dat ik deze de laatste paar keren dat ik in duitsland was, bij mediamarkt of saturn heb gezien.

    De V steelbook vind ik ook een mooie aanwinst , ziet er goed uit, heb de serie vroeger ook nog gekeken.

    Een beetje jammer inderdaad van die re release van veel duitse steelbooks die nu plaatsvind.
    het belangrijkste voor jouw dat je een goede ruildeal hebt gemaakt

  22. #972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik weet even niet zeker of ghostrider 2 een Nl uitgave is , maar hij komt me heel bekend voor, het kan ook dat ik deze de laatste paar keren dat ik in duitsland was, bij mediamarkt of saturn heb gezien.

    De V steelbook vind ik ook een mooie aanwinst , ziet er goed uit, heb de serie vroeger ook nog gekeken.

    Een beetje jammer inderdaad van die re release van veel duitse steelbooks die nu plaatsvind.
    het belangrijkste voor jouw dat je een goede ruildeal hebt gemaakt
    Of via marktplaats? was een paar keren op Marktplaats geweest.

    Ben zeer blij met de ruildeal. Inderdaad erg jammer van al die re-re-re-releases van de Duitse steelbooks. Hou het lekker limited...

    Ik ga over twee weken (26e) naar Duitsland en zal daar een aantal Media Markten bezoeken. Dus degene die graag wat steelbooks uit Duitsland willen hebben kan mij PMen. Op 26e komen namelijk een aantal nieuwe met die 3d covers zoals I,Robot en Avatar uit: Rio, Ice Age 3, Ice Age 4 etc.

  23. #973

  24. #974

    Standaard

    Ik vraag ze altijd gewoon om 15 dollar er op te zetten :P

  25. #975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Avatar voor mij he
    Ja weet ik, jij staat al op de lijst

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik vraag ze altijd gewoon om 15 dollar er op te zetten :P
    Tja, dat gaat pas goed als het om 1 a 2 steelbooks gaat . Maar een grotere pakket met 4 of meer steelbooks...
    Las de voorwaarden van Douane gisteravond, als het om een particulier naar particulier gaat, moeten we gewoon BTW betalen als de waarde boven 45 euro is.
    Goed om te weten voor de volgende keer.

Pagina 39 van 100 EersteEerste ... 293536373839404142434989 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •