Pagina 4 van 100 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 2482 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard wrath of the titans steelbook 3D ook in NL?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Woohoo! Een trade rond met een Amerikaan Ik stuur hem de Steelbook van MI: Ghost Protocol op in ruil voor de Best Buy exclusive Steelbook van Wrath of the Titans 3D Ben ik blij mee

    Een mooie steelbook deze wrath of the Titans 3D.
    weet iemand misschien of wij in Europa en dan met name NL hiervan ook een steelbook uitgave krijgen?
    Ik weet dat in Duitsland een combi : clash of the Titans/wrath of the Titans uitkomt, maar dan in de normale 2D versie.

    Waarom hebben andere landen altijd de betere steelbook uitgaves? voor The Avengers bijvoorbeeld komt in Duitsland een 2D+3D steelbook, ditzelfde geldt voor Underworld Awakening + Hugo.
    En wij prutsers in nederland krijgen dit weer niet voor elkaar, jammer

    anyway , Ralfers een mooie aanwinst voor je steelbook collectie

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Een mooie steelbook deze wrath of the Titans 3D.
    weet iemand misschien of wij in Europa en dan met name NL hiervan ook een steelbook uitgave krijgen?
    Ik weet dat in Duitsland een combi : clash of the Titans/wrath of the Titans uitkomt, maar dan in de normale 2D versie.

    Waarom hebben andere landen altijd de betere steelbook uitgaves? voor The Avengers bijvoorbeeld komt in Duitsland een 2D+3D steelbook, ditzelfde geldt voor Underworld Awakening + Hugo.
    En wij prutsers in nederland krijgen dit weer niet voor elkaar, jammer

    anyway , Ralfers een mooie aanwinst voor je steelbook collectie
    Thnx

    Ik zie zelf een Wrath Steelbook in Nederland niet gebeuren. En de double feature Steelbook uit Duitsland wil ik niet hebben. Ik heb Clash al in Steelbook en wou graag een losse Wrath Steelbook die daarbij past. En ik wou graag een met de 3D versie. Nou, de Best Buy versie was voor mij dan perfect


  3. #78
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Nederland krijg sowieso weinig steelbooks. Ook keepcase hebben weinig slipcovers. In de DVD tijd had je nog veel slipcovers, met name van FOX. Maar dat is nu ook al niet meer zo.

    E1 & Disney geven de meeste slipcovers nu in NL uit.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht

    E1 & Disney geven de meeste slipcovers nu in NL uit.
    Momenteel is justbridge met slipcovers erg actief(iig bij bijna elke DVD release).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Bestellen bij Amazon.de is dan een stuk goedkoper, daar zijn ze 31 euro inclusief verzenden .

    Naar Antwerpen & terug zal wel zo'n 30 euro kosten (benzine enzo.)

    Maar wat belangrijker is:

    - Lagen er ook 'Thor' steelbooks?
    Helaas, heb vandaag gekeken en niets te vinden.

  6. #81

    Standaard

    @Morlock

    In de MM Heerlen waren ook geen Inception sticker-steelbooks meer verkrijgbaar.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    @Morlock

    In de MM Heerlen waren ook geen Inception sticker-steelbooks meer verkrijgbaar.
    Ook in MM Antwerpen niet, heb daarstraks gekeken.

  8. #83
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Lol, ik heb precies dezelfde deal gesloten met een Amerikaan .
    Ik ook maar dan voor de Iron Man PLAY steelie

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Ik ook maar dan voor de Iron Man PLAY steelie
    Hij heeft er nog 1 voor mij gereserveerd, die ruilen we in augustus, want er zijn nu te veel releases. Ik ruil de 2e ook tegen Play.com exclusives, hij had i.i.g. Bourne trilogy + 2x Frightners gekozen (+ hij doet er dan nog wat bij ).

    Ik vind het een prachtige steelbook .

  10. #85

    Standaard

    Hallo,
    Ik ben nieuw hier, ik ben net begonnen aan mijn steelbook collectie... maar aangezien heel veel buitenlandse sites vaak alleen creditcards accepteren vroeg ik mij af of iemand de HMV.com Avengers steelbook en de Play.com The Raid Redemption steelbook nog gaat pre-oderen. Ik zou dan graag een deal met iemand willen sluiten erover.

    Gr,

    Joey

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe013 Bekijk bericht
    Hallo,
    Ik ben nieuw hier, ik ben net begonnen aan mijn steelbook collectie... maar aangezien heel veel buitenlandse sites vaak alleen creditcards accepteren vroeg ik mij af of iemand de HMV.com Avengers steelbook en de Play.com The Raid Redemption steelbook nog gaat pre-oderen. Ik zou dan graag een deal met iemand willen sluiten erover.

    Gr,

    Joey
    Gebruik gewoon een pre-paid creditcard, bijvoorbeeld 3vcard. Kan online, direct en gemakkelijk. Gebruik hem zelf ook .

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Gebruik gewoon een pre-paid creditcard, bijvoorbeeld 3vcard. Kan online, direct en gemakkelijk. Gebruik hem zelf ook .

    ff checken, eigenlijk niet eens zo'n slecht idee

  13. #88

    Standaard

    Sorry, maar wat is een pre paid credit card, en waar kun je die krijgen...???

  14. #89

    Standaard

    Er gaat een Gift set steelbook uitkomen van ''The Amazing Spider-man'' in Duitsland :



    Prijs : 54,99 Euro

    http://www.amazon.de/dp/B008EQO00S/r...7401_pe_epc_t1

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Even wat inside artwork gemaakt voor 2 titels

    Drive [UK HMV Exclusive]


    X-Men First Class
    [Play.com Exclusive]
    Hoe heb je de inside artwork erin gekregen?

    ps. de extra roze tint bij de Drive steelbook past goed bij de buitenkant vind ik.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Er gaat een Gift set steelbook uitkomen van ''The Amazing Spider-man'' in Duitsland :



    Prijs : 54,99 Euro

    http://www.amazon.de/dp/B008EQO00S/r...7401_pe_epc_t1
    Schijnt al uitverkocht te zijn, net als de Play.com exlusives van Ironman 1 en 2 bijvoorbeeld.. Ik begin er een beetje getikt van te worden, al uitverkocht in de pre-order Maar ja heb je met mensen die er handel in zien...

  17. #92

    Standaard

    Ik heb er gelukkig 1 weten te pre-orderen. Had niet verwacht dat dit zo populair zou zijn, zal wel om een plastic beeldje gaan of zo .

  18. #93

    Standaard

    Uitverkocht in de pre-order is trouwens niet zo heel bijzonder hoor .
    Gebeurt best wel vaak en vooral bij nieuwe films. Dan is dit ook nog eens een Amazon.de exclusive + limited edition + 3D steelbook + een gaaf beeldje en de prijs valt dan nog mee. Was wel te verwachten..

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Uitverkocht in de pre-order is trouwens niet zo heel bijzonder hoor .
    Gebeurt best wel vaak en vooral bij nieuwe films. Dan is dit ook nog eens een Amazon.de exclusive + limited edition + 3D steelbook + een gaaf beeldje en de prijs valt dan nog mee. Was wel te verwachten..
    Persoonlijk vind ik deze set nog eens niet zo mooi, vind die Hugo Limited set veel mooier.

    En die was volgens mij nog wel te koop.

    En die is voor mij althans mooier en beter verzorgd dan deze.

  20. #95

    Standaard

    @RoninPacino :

    Is deze steelbook http://www.bluraysteelbooks.com/wp-c...BookEnvivo.jpg niks voor jou?.

    Het is wel een DVD, en weet niet of je de muziek mooi vind, maar ik vind het een prachtige steelbook.

    En misschien jij of anderen ook wel.

    Topshow trouwens, fantastisch publiek, en wat een fantastische band.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ook in MM Antwerpen niet, heb daarstraks gekeken.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    @Morlock

    In de MM Heerlen waren ook geen Inception sticker-steelbooks meer verkrijgbaar.
    Jammer, maar iig toch bedankt voor de moeite

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Schijnt al uitverkocht te zijn, net als de Play.com exlusives van Ironman 1 en 2 bijvoorbeeld.. Ik begin er een beetje getikt van te worden, al uitverkocht in de pre-order Maar ja heb je met mensen die er handel in zien...
    Je moet er snel bij zijn idd..., maar er komen zeker nog wel meer steelbook uitgaven... en speciale uitgaven met steelbook, beeldjes enz.
    ___________________________________________



  22. #97

    Standaard Avatar 3D mediamarkt steelbook release

    Zoals ik zojuist las , komt er waarschijnlijk een Avatar 3D steelbook release via mediamarkt, met een mogelijke release van 31-12.
    zie onderstaand link met het bericht, dit wijst tevens op de Ice Age 4 steelbook release, waarschijnlijk alleen in 2D , niet in 3D, release date 26 november, en er wordt nog naar de Titanic steelbook verwezen (release 14/09) maar nog niet officieel bevestigd

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...f-blu-ray-disc


    Voor avatar zou ook onderhand tijd worden dat deze uitkomt als 3D, heb al enkele maanden een panasonic 3D exemplaar ,op de kop getikt op marktplaats voor 60 euro.

  23. #98

    Standaard

    Ik denk niet dat er nog meer Iron Man steelbooks uit zullen komen.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Zoals ik zojuist las , komt er waarschijnlijk een Avatar 3D steelbook release via mediamarkt, met een mogelijke release van 31-12.
    zie onderstaand link met het bericht, dit wijst tevens op de Ice Age 4 steelbook release, waarschijnlijk alleen in 2D , niet in 3D, release date 26 november, en er wordt nog naar de Titanic steelbook verwezen (release 14/09) maar nog niet officieel bevestigd

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...f-blu-ray-disc


    Voor avatar zou ook onderhand tijd worden dat deze uitkomt als 3D, heb al enkele maanden een panasonic 3D exemplaar ,op de kop getikt op marktplaats voor 60 euro.
    Dat is voor de Mediamarkt winkels in Duitsland. Krijgen Nederlandse Mediamarkten die ook?

  25. #100

    Standaard

    Voor 14,99 bij de MM Herzogenrath:

    MM Exclusive Steelbook:

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

Pagina 4 van 100 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •