Pagina 49 van 100 EersteEerste ... 394546474849505152535999 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De eerste titel die ik bij de MM bestel, maar voor deze exclusive de uitzondering. Thanks voor de tip.
    Maar die komt toch ook gewoon in de winkel te liggen, neem ik aan? En een half jaar later in de uitverkoopbakken? Ik zie bij Media Markt regelmatig voormalige zgn. 'exclusieve' steelbooks afgeprijsd in de schappen liggen...

  2. #1202

    Standaard

    Komt die steelbook van 'Skyfall' ook gewoon in de MediaMarkt te liggen of kan je die alleen online bestellen?

  3. #1203

    Standaard steelbook ook gewoon in de mediamarkt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dragon. Bekijk bericht
    Komt die steelbook van 'Skyfall' ook gewoon in de MediaMarkt te liggen of kan je die alleen online bestellen?
    deze skyfall steelbook zal ook gewoon in de mediamarkt komen te liggen.
    Het ligt er alleen aan hoe groot de uitgave van de steelbooks van skyfall zal worden.Gezien het succes van Skyfall zal de uitgave wel groter zijn.

    Bijvoorbeeld the dark knight rises die laatst released is in een steelbook uitgave via mediamarkt zal nog wel steeds in je plaatselijke MM liggen.
    Probeer echter maar eens een Captain america en/of Thor steelbook van MM te vinden, deze vind je niet meer , deze opgaves zijn geheel uitverkocht.

    Dit bepaalt dus ook of je een steelbook wel of niet nog in de uitverkoop bakken van de mediamarkt zult vinden

  4. #1204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Probeer echter maar eens een Captain america en/of Thor steelbook van MM te vinden, deze vind je niet meer , deze opgaves zijn geheel uitverkocht.
    Dat is dan wel vreemd, wat van de vier titels die je noemt zijn Captain America en Thor nu juist de twee minsten. Zal wel aan de kleinere oplage liggen, vermoed ik dan.

  5. #1205

    Standaard

    je hebt gelijk marcel, qua film succes zijn Cap america en Thor niet zo groot als skyfall en the dark knight rises, maar qua uitgave van steelbooks via MM NL waren ze limited en zijn ze nu collector's items (heb ze allebei zelf) en de engelse uitgaves van deze films in steelbook van HMV uitgever , zijn nog zeldzamer dan de MM nl uitgaves.
    ook qua uiterlijk van de steelbooks zijn ze heel mooi

  6. #1206
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar die komt toch ook gewoon in de winkel te liggen, neem ik aan? En een half jaar later in de uitverkoopbakken? Ik zie bij Media Markt regelmatig voormalige zgn. 'exclusieve' steelbooks afgeprijsd in de schappen liggen...
    Dat zal gerust, maar omdat ik hem anders toch bij Bol of wehkamp zou bestellen, nu dus maar bij MM. Goedkoper en de garantie dat ik hem krijg. En ik had ook maar een klein excuus nodig daar eens te bestellen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1207

    Standaard

    Even een tip voor degene die Skyfall online willen bestellen via MM. Bestel het via Saturn, scheelt je 2 euro aan verzendkosten en het komt toch uit hetzelfde magazijn.

  8. #1208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe013 Bekijk bericht
    Even een tip voor degene die Skyfall online willen bestellen via MM. Bestel het via Saturn, scheelt je 2 euro aan verzendkosten en het komt toch uit hetzelfde magazijn.
    Is nu ook in winkel te reserveren (Zwolle althans).

  9. #1209

    Standaard

    Wees gerust, ik weet zeker dat de voorraad tijdens en na de release nog wel voldoende is. Elke release die in MM uitkwamen waren tijdens en na de release nog ruim op voorraad. Zelfs Thor en Captain America.

    Ik wacht wel even tot de release en pik dit gewoon op in het winkel.

  10. #1210

    Standaard

    Ik denk dat ik hem toch liever in de MM zelf koop ivm het lomp omgaan van de postbodes met de post hier wil ik wel een heel exemplaar en niet beschadigd en/of deuken erin..

  11. #1211

    Standaard

    heb zelf niet zo heel veel steelbooks maar vandaag de Nederlands uitgaves van True grit en Watchmen gekocht en vind deze toch dik de moeite,ook 1 van mijn favorieten blijft Class of 1984,is van Bridge maar tegen de verwachting echt heel mooi gemaakt.

  12. #1212

    Standaard Star Trek XI : welke is zeldzaam?

    Ik heb een vraag voor de kenners onder ons: Welke uitgave v/d Star Trek XI is zeer zeldzaam?
    Als ik via play.com kijk dan kom ik onderstaande versie uit:
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/9...I/Product.html
    214 euro New, of 149 euro used

    wat is nu het verschil met onderstaande: zoals deze op blu ray.de staat?
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc

    of met de canada versie?
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...n-blu-ray-disc

    het enige verschil wat ik zie is dat de play.com een spiegeling is van de 2 versies op blu ray de

    Zavi schijnt nu echter ook een re-release te hebben van star trek XI:
    http://www.zavvi.nl/blu-ray/star-tre.../10727725.html

  13. #1213

    Standaard

    Qua artwork is de Canadeese versie donkerder in zwarte/grijze warp lijnen. Welke zeldzamer is weet ik niet precies maar Play.com en Future Shop versies zijn beiden zeker zeldzaam. Zavvi gaat deze steelbook inderdaad opnieuw uitgeven maar gaat waarchijnlijk een 1 disc versie worden, ipv drie discs in de Play.com en Future Shop versies. Veel verzamelaars zijn niet blij met deze re-release want de originele versies zullen in hun waarde zakken.

    Als jij dus de originele versie wilt hebben zou ik voor Play.com versie gaan (bevat ook NL subs) en wachten tot de Zavvi versie uit komt zodat de originele versie in zijn waarde zakt. Ik kan me natuurlijk ook vergissen...
    Laatst aangepast door eendje : 14-02-2013 om 22:18

  14. #1214

    Standaard

    Ik vind het zo stom dat in de steelbook van The Bourne Legacy ruimte zit voor 3 discs terwijl je enkel een Blu-ray en DVD krijgt. Nu is er 1 ruimte open. Ze hadden beter een 2-disc layout voorzien.

    Laatst aangepast door Gast_04 : 15-02-2013 om 13:17

  15. #1215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Ik vind het zo stom dat in de steelbook van The Bourne Legacy ruimte zit voor 3 discs terwijl je enkel een Blu-ray en DVD krijgt. Nu is er 1 ruimte open. Ze hadden beter een 2-disc layout voorzien.

    Dat vond ik ook raar, dacht dat er een disc ontbrak.
    Brengt wat verwarring op, idd beter een 2 disc layout gebruiken.

  16. #1216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Dat vond ik ook raar, dacht dat er een disc ontbrak.
    Brengt wat verwarring op, idd beter een 2 disc layout gebruiken.
    Inderdaad. Voor mij maakt dat niet echt uit maar als iemand zijn steelbook wil doorverkopen denkt de koper misschien dat die bedrogen is terwijl de steelbook zo nieuw verkocht wordt.

  17. #1217

    Standaard Nieuwste aanwinsten vanuit duitsland: marktplatz van blu ray.de

    Bij deze even een foto van mijn nieuwste aanwinsten vanuit duitsland,
    succesvol aangekocht via marktplatz van de site blu ray.de
    2 maal avatar 3D mediamarkt steelbook : 1 nog nieuw in verpakking,ander zo goed als nieuw.
    Een 3e avatar 3D steelbook is onderweg ik verwacht dat ik deze maandag of dinsdag krijg.
    Verder Terminator 3: rise of the machines steelbook, uitgave van 2009 met inside art work

    De avatar 3D steelbooks ga ik gebruiken om vervolgens deze weer te ruilen tegen steelbooks op mijn wishlist
    Ik wil m'n harry Potter reeks nog compleet maken: The Philosopher's stone/Goblet of Fire + Order of the Phoenix ontbreken nog.
    Verder wordt op de marktplatz Transformers revenge of the Fallen steelbook(canada uitgave ) aangeboden.

    Een ander steelbook wat ik graag zou hebben: John Carter steelbook
    de 1e foto zal misschien lukken om deze te verkrijgen via ruil , de rooie versie vind ik zelf ook heel mooi maar deze wordt volgens mij helaas niet aangeboden of voor een veel te hoge prijs gevraagd.

    de andere kan ik misschien via ruil deals rond krijgen

    Mochten er forum leden zijn die nog een Iron Man play.com steelbook hebben en deze willen ruilen tegen een avatar 3D steelbook(nieuw in verpakking, zie de fotos) stuur me een PM.

    Ik heb deze reeds aan Roninpacino aangeboden maar hij is helaas niet in staat om op mijn aanbod in te gaan
    @roninpacino: het aanbod staat nog
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  18. #1218

    Standaard

    @Xenomorph,
    Goed actie met Avatars, ze zijn aardig gewild.
    Welke versies van Harry Potters zoek je? De Canadees of Duitse versies?
    En die Transformers ROTF, voor hoeveel wordt die aangeboden?

    En vandaag een beauty binnen gekregen, een mooie toevoeging voor mijn Quentin Tarantino collectie.

  19. #1219

    Standaard

    Van de Harry Potter reeks heb ik tot nu toe allemaal duitse versie m.u.v. Deathly hallows part 1 US versie die ik van jouw heb gekocht.
    ik vind de duitse steelbooks mooier dan de canadese, deze staan ook op marktplatz aangeboden.
    transformers revenge of the fallen gaan vanaf vraagprijzen van 70 euro en 80 euro maar ik wil ruil deals proberen. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik het eventueel verzenden vanuit nederland wil gaan doen.
    Nu krijg ik ze vanuit duitsland en ze worden bij een collega van mij in duitsland afgeleverd en hij brengt ze mij op het werk, makkelijker kan niet en ik houd de verzendkosten tot een minimum.
    Natuurlijk houd ik ook rekening dat ik de collega af en toe een kleinigheidje in de hand duw, ten eerste wel zo netjes en beleefd en ik ben er ook mee geholpen dat ik zo aan m'n steelbooks kom.
    anders dan werd het verzend verhaal een stuk duurder en misschien zouden ze dan niet zo gauw bereid zijn om met mij in zee te gaan qua een deel voor steelbook(s).

    De pulp fiction is inderdaad ook heel mooi, schitterende film van tarantino

  20. #1220

    Standaard

    Ik weet niet of het al gemeld is. Maar liep vandaag de Free Record Shop binnen en zag heel veel steelbook uitgaves van sony. o.a. disctrict 9, da vinci code, underworld, etc.

  21. #1221

    Standaard



    Je doelt op deze?
    Zijn toch stickerbooks? En geen steelbooks maar metalcases?

  22. #1222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht


    Je doelt op deze?
    Zijn toch stickerbooks? En geen steelbooks maar metalcases?
    Ja die. Ik weet het ook niet precies. Sommige vond ik er wel mooi uitzien.

  23. #1223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ja die. Ik weet het ook niet precies. Sommige vond ik er wel mooi uitzien.


    Nou dan ga ik vandaag naar Free Record Shop! Is al bekend dat het stickerbooks zijn maar hoop toch stiekem op echte steelbooks...

  24. #1224

    Standaard

    Ik zag gisteren bij de Bijenkorf de Blu-ray van Super 8 staan verpakt in een steelbook voor € 10,-. Volgens mij is dit de eerste keer dat de film in Nederland in een steelbook verkrijgbaar is. Ik heb het over deze steelbook:


  25. #1225

    Standaard

    Voor zover bekend is er geen Nederlandse uitgave van Super 8 in steelbook versie. Of is wat je bij de Bijenkorf gezien hebt een buitenlandse editie?

    Ik ben net naar Free Record Shop geweest, had de stickerbooks maar 5 seconden bekeken en direct het winkel uit gegaan. Zijn echt vreselijke uitgaves...

Pagina 49 van 100 EersteEerste ... 394546474849505152535999 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •