Pagina 50 van 100 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Voor zover bekend is er geen Nederlandse uitgave van Super 8 in steelbook versie. Of is wat je bij de Bijenkorf gezien hebt een buitenlandse editie?
    Fame is van origine een Engelse winkel en ze hebben ook regelmatig Engelse uitgaven in hun assortiment. Dus dat zou best kunnen.

  2. #1227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Voor zover bekend is er geen Nederlandse uitgave van Super 8 in steelbook versie. Of is wat je bij de Bijenkorf gezien hebt een buitenlandse editie?
    Nee, een Nederlandse uitgave.

  3. #1228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Fame is van origine een Engelse winkel en ze hebben ook regelmatig Engelse uitgaven in hun assortiment. Dus dat zou best kunnen.
    Fame is niet van origine een Engelse winkel. Hans Breukhoven (Free Record Shop) heeft 'm opgericht.

  4. #1229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe013 Bekijk bericht
    Even een tip voor degene die Skyfall online willen bestellen via MM. Bestel het via Saturn, scheelt je 2 euro aan verzendkosten en het komt toch uit hetzelfde magazijn.


    Ze hebben het in de ad op Saturn over een Steelcase en dus niet over een Steelbook!! Als beide winkels hetzelfde product leveren, krijgen we dan een 'rip-off' of weten ze bij Saturn het verschil niet?

    Klik je op de link, dan is het ineens weer wel een Steelbook...

  5. #1230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    ...of weten ze bij Saturn het verschil niet?
    Dit.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  6. #1231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Fame is niet van origine een Engelse winkel. Hans Breukhoven (Free Record Shop) heeft 'm opgericht.
    Ik was in de war met Virgin. In Amsterdam zit Fame nu op de locatie waar eerst Virgin zat. Wel is het opvallend dat Fame veel Engelse import heeft...

  7. #1232

    Standaard

    Hans van Breukhoven woont tegenwoordig, let wel ...is verhuisd naar Engeland.

  8. #1233

    Standaard

    Vanmiddag gekocht bij de MM Herzogenrath:

    Men in Black 1 - 2 - 3 voor ieder 9,90. Had deze nog niet op BD, dus dit was een goed excuus om ze te kopen. Geen inside-art, maar voor die prijs zeker oke .

    Ook nog 5,- euro aanbetaald voor de 3d MM-Exclusive Steelbook van The Hobbit met Lenticular Magnet (verschijnt op 19-04).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  9. #1234

  10. #1235

    Standaard

    Ik zie deze ook net staan, wellicht is het een bekende, maar dat weet ik niet .
    Ik verzamel geen steelbooks, maar dit is toch wel een enorm goede serie.....




  11. #1236

    Standaard

    Alleen is de prijs echt belachelijk.....bijna 50 pond

  12. #1237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    Alleen is de prijs echt belachelijk.....bijna 50 pond
    Ja, maar ik zie bij webshops dat deze serie al gauw 70,00 euro moet kosten
    errruuuggg veel geld.

  13. #1238

    Standaard finding nemo steelbook

    ik zag op steelbook thread dat het finding nemo steelbook door meerdere gezocht wordt:

    Onderstaande worden op de duitse marktplatz aangeboden, voor de eventueel geinteresseerden; ik zou hem voor jullie kunnen bestellen,deze zou dan bij een collega van mijn werk worden afgeleverd, er komen dan nog alleen verzendkosten binnen nederland bij.
    Finding Nemo 3D - Metal Box (Blu-ray 3D + Blu-ray + DVD + Digital Copy) (US Import ohne dt. Ton) , 27,50 INCL VERZENDKOSTEN BINNEN DE(nog in originele verpakking)
    Finding Nemo 3D - Metal Box (Blu-ray 3D + Blu-ray + DVD + Digital Copy) (US Import ohne dt. Ton) ,39,99 INCL VERZENDKOSTEN BINNEN DE(nog in originele verpakking)
    Finding Nemo 3D - Metal Box (Blu-ray 3D + Blu-ray + DVD + Digital Copy) (CA Import ohne dt. Ton) 43,00 INCL VERZENDKOSTEN BINNEN DE(nog in originele verpakking)

    Finding Nemo 3D - Metal Box (Blu-ray 3D + Blu-ray + DVD + Digital Copy) (CA Import ohne dt. Ton) 57,15 INCL VERZENDKOSTEN BINNEN DE(nog in originele verpakking)


    als ik iemand een plezier hiermee kan doen stuur me dan maar een PM

  14. #1239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ja, maar ik zie bij webshops dat deze serie al gauw 70,00 euro moet kosten
    errruuuggg veel geld.
    De niet steelbookversie kost bij Amazon.uk 13,25 pond.

  15. #1240

    Standaard

    8 april komen deze uit in de UK (zie zavvi).

    Het is wel een ongelooflijke melkkoe geworden, die steelbooks....
    Star Wars Prequel Trilogy - Limited Edition Steelbook Blu-ray






    Star Wars Original Trilogy - Limited Edition Steelbook Blu-ray





  16. #1241

    Standaard

    Ik zag dat deze ook uitkomt bij zavvi:

    Star Trek exclusive limited edition steelbook blu-ray



    Nu weet ik toevallig (meer als Star Trek fan...) dat er ook eentje van Play en futureshop eerder uitgekomen was.

    Het lijkt mij dus goed nieuws voor degene die deze gemist hebben, of weigeren belachelijke prijzen te betalen. En alleen slecht nieuws voor degene die erin gestonken zijn voor die belachelijke prijzen.

    Maar is dat nou zo: hoeveel invloed heeft zo''n re-release nou echt op de prijs van de al aanwezige uitgaves?

  17. #1242

    Standaard

    Die Star Wars steelbooks zien er ook weer prachtig uit.
    Maar inderdaad zijn steelbooks een soort melkkoe geworden en daarom zet ik deze verzameling maar op een laag pitje. Ik mag van mezelf alleen nog steelbooks kopen van films die ik nog niet heb (zoals Roger Rabbit, Life of Pi, Willow, The Hobbit) anders wordt het gewoon te kostbaar.

  18. #1243

    Standaard

    Leuk, die afbeeldingen aan de binnenkant, maar hoe komen die Blu-rays er dan in te zitten? Er zal toch wel iets van een plastic inlay in moeten en wat blijft er dan nog zichtbaar van het artwork?

  19. #1244

    Standaard

    Die Starwars steelies komen er in bij mij!

    edit: Oh wel wat prijzig...

  20. #1245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Leuk, die afbeeldingen aan de binnenkant, maar hoe komen die Blu-rays er dan in te zitten? Er zal toch wel iets van een plastic inlay in moeten en wat blijft er dan nog zichtbaar van het artwork?
    De afbeeldingen aan de binnenkant zijn ter illustratie Je kan heus wel zelf de discholders bedenken toch?

    Mbt het uitmelken, niet alleen steelbooks worden uitgemolken ook Star Wars

  21. #1246

    Standaard

    Ik ben blij zat met mijn Star Wars Complete Saga boxset. Daar zit nog eens 3 blurays aan extra's bij, 9 blurays in totaal dus. Die krijg je weer niet bij de steelbooks.

  22. #1247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe013 Bekijk bericht
    Ik ben blij zat met mijn Star Wars Complete Saga boxset. Daar zit nog eens 3 blurays aan extra's bij, 9 blurays in totaal dus. Die krijg je weer niet bij de steelbooks.
    Agree, ben ook erg blij met mijn complete saga set.
    Hoef de uitgemolken steelbooks versies niet...

    Vandaag ontvangen, was hier al ruim een half jaar op naar zoek, erg zeldzame Inglourious Basterds uit Canada. En ook twee Pulp Fictions uit Japan en UK als toevoeging voor mijn Quentin Tarantino collectie.




  23. #1248

    Standaard

    Vandaag de Duitse steelbook van The Blues Brothers binnengekregen. Schitterend hoe ze die steelbook verpakt en verzonden hebben bij Amazon DE. Is gewoon een groot pakket geworden met een frame waar de steelbook mooi in past, om beschadigingen te voorkomen. Chapeau!

  24. #1249

    Standaard nieuwe steelbook aanwinsten

    Gisteren ontvangen vanuit Duitsland, van blu ray marktplatz. de mijn laatste 3 harry Potter steelbooks;
    Harry Potter and the Philosopher's stone
    Harry Potter and the Goblet of Fire
    harry Potter and the order of the Phoenix

    Klein min puntje zijn de duitse titels, maar de hele reeks heeft wel NL subs



    En ook nog de foto's van mijn steelbook collectie so far:



  25. #1250

    Standaard

    Ziet er goed uit
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

Pagina 50 van 100 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •