Pagina 51 van 100 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Vandaag de Duitse steelbook van The Blues Brothers binnengekregen. Schitterend hoe ze die steelbook verpakt en verzonden hebben bij Amazon DE. Is gewoon een groot pakket geworden met een frame waar de steelbook mooi in past, om beschadigingen te voorkomen. Chapeau!
    Goed tegen deuken, maar ware kraskatalysatoren, kijk maar uit!

  2. #1252

    Standaard

    Mooie collectie Xenomorph!
    Zo te zien nog steeds geen geluk met POTC?

  3. #1253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Mooie collectie Xenomorph!
    Zo te zien nog steeds geen geluk met POTC?
    hallo , nou gisteravond toevallig geluk gehad op de duitse marktplaats,
    de volgende steels zijn onderweg
    Iron man play com/ transformers revenge of the fallen CA release/ pirates of the carribean curse of the black pearl CA release steelbook/pirates of the carribean dead man's chest CA release steelbook

    de foto's volgen zodra ik ze binnen heb

  4. #1254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    hallo , nou gisteravond toevallig geluk gehad op de duitse marktplaats,
    de volgende steels zijn onderweg
    Iron man play com/ transformers revenge of the fallen CA release/ pirates of the carribean curse of the black pearl CA release steelbook/pirates of the carribean dead man's chest CA release steelbook

    de foto's volgen zodra ik ze binnen heb
    Goed actie! Zijn zeer prachtige steels! De POTC's staan bij mij op prominent plek in mijn kast.

    Ik heb een aantal mooie steels onderweg uit Canada:
    Indiana Jones and Kingdom of the Crystal Skull, Harry Potter 7.2 en Public Enemies. Kan echt niet wachten tot ik ze in mijn handen heb!
    Het is lastig zijn om Harry Potter 7.1 CA voor een fair prijs te bemachtigen, ze gaan in mint staat vaak voor boven 250 dollar de deur uit...

  5. #1255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Goed actie! Zijn zeer prachtige steels! De POTC's staan bij mij op prominent plek in mijn kast.

    Ik heb een aantal mooie steels onderweg uit Canada:
    Indiana Jones and Kingdom of the Crystal Skull, Harry Potter 7.2 en Public Enemies. Kan echt niet wachten tot ik ze in mijn handen heb!
    Het is lastig zijn om Harry Potter 7.1 CA voor een fair prijs te bemachtigen, ze gaan in mint staat vaak voor boven 250 dollar de deur uit...
    ik heb even gekeken op de duitse marktplatz : harry potter 7.2 CA wordt wel aangeboden, 7.1 niet

    Indy +public enemies worden niet aangeboden
    hoop voor jou dat je deze steelbooks met de douane een beetje kan omzeilen anders dan wordt het een dure grap , of niet?

    ik mis nu dan van POTC alleen nog at world's end ,deze wordt op amazon.com aangeboden maar als ik de invoer rechten enz allemaal rekenen dan wordt het wel een duur steelbook

  6. #1256

    Standaard

    over zeldzame steelbooks gesproken, John Rambo steelbook , uncut is ook te koop op marktplatz de , schijnt onder collectors echt een liefhebber te zijn, ik zou het er nooit voor geven ook aangezien ik de film 10x niks vind,
    zie de prijzen die ze durven te vragen: 275 euro(nieuwwaarde) / 495 euro (nieuwwaarde) /1490 euro OVP
    zelfs de misprint van dit steelbook wordt nog aangeboden voor bedragen vanaf 75 euro
    je moet het er maar voor over hebben

  7. #1257

    Standaard

    Link naar de website waar je het over hebt? marktplatz.de doet het niet..?

  8. #1258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Goed tegen deuken, maar ware kraskatalysatoren, kijk maar uit!
    Hij ziet er nog prima uit. En voor die 10 euro...

  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik heb even gekeken op de duitse marktplatz : harry potter 7.2 CA wordt wel aangeboden, 7.1 niet

    Indy +public enemies worden niet aangeboden
    hoop voor jou dat je deze steelbooks met de douane een beetje kan omzeilen anders dan wordt het een dure grap , of niet?

    ik mis nu dan van POTC alleen nog at world's end ,deze wordt op amazon.com aangeboden maar als ik de invoer rechten enz allemaal rekenen dan wordt het wel een duur steelbook
    Niet als je dit goed met de verkoper bespreekt. Je kunt de huidige marktwaarde op het pakket aanmerken, daar zal je met deze zeldzame steelbooks zeker problemen met douane krijgen. Of de verkoper kan gebruikte dvds als inhoud aanmerken, met $8 per stuk zolang het maar onder 45 euro grens blijft. Zo ontving ik vorige week twee pakketten uit USA met 10 steelbooks waarvan ene door de douane werd geopend, hoefde geen enkele invoerrechten te betalen.

  10. #1260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Link naar de website waar je het over hebt? marktplatz.de doet het niet..?
    zie bijgaande link:
    http://www.bluray-disc.de/suche#top
    echter ik weet niet of deze link werkt, ik ben als user bekend op blu-disc de en de daarbij behorende marktplatz, om echter te kunnen kopen ruilen of verkopen moet je aangemeld zijn als FSK18 user

  11. #1261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Niet als je dit goed met de verkoper bespreekt. Je kunt de huidige marktwaarde op het pakket aanmerken, daar zal je met deze zeldzame steelbooks zeker problemen met douane krijgen. Of de verkoper kan gebruikte dvds als inhoud aanmerken, met $8 per stuk zolang het maar onder 45 euro grens blijft. Zo ontving ik vorige week twee pakketten uit USA met 10 steelbooks waarvan ene door de douane werd geopend, hoefde geen enkele invoerrechten te betalen.
    daar zit natuurlijk wel wat in,maar daar zitten ook haken en ogen aan. Als een verkoper uit US een andere bedrag vermeld dan de werkelijke waarde ,dan doet hij een valse aangifte en dit is in US (+ook hier) strafbaar.
    Ik werk in de logistiek en weet als geen ander dat je vaker douane ambtenaren mee maakt die van toeten noch blazen weten. we krijgen vaker inspecties van zendingen die buiten europa worden verscheept en sommige weten echt niet de ins en outs van uitvoer/invoer

    Daardoor weet ik echter ook dat US douane ambtenaren echt wel lijsten enz hebben om goederen na te kijken. Ik kan me ook voorstellen dat een getrainde douanier echt wel weet wat qua blu ray/steelbook zeldzaam en dus duur en dus meer invoerrechten enz met zich meebrengt. Daarmee de kans hoger dat het pakket in beslag wordt genomen of ik betaal me blauw aan invoer/btw en daar ben ik huiverig voor

  12. #1262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    daar zit natuurlijk wel wat in,maar daar zitten ook haken en ogen aan. Als een verkoper uit US een andere bedrag vermeld dan de werkelijke waarde ,dan doet hij een valse aangifte en dit is in US (+ook hier) strafbaar.
    Ik werk in de logistiek en weet als geen ander dat je vaker douane ambtenaren mee maakt die van toeten noch blazen weten. we krijgen vaker inspecties van zendingen die buiten europa worden verscheept en sommige weten echt niet de ins en outs van uitvoer/invoer

    Daardoor weet ik echter ook dat US douane ambtenaren echt wel lijsten enz hebben om goederen na te kijken. Ik kan me ook voorstellen dat een getrainde douanier echt wel weet wat qua blu ray/steelbook zeldzaam en dus duur en dus meer invoerrechten enz met zich meebrengt. Daarmee de kans hoger dat het pakket in beslag wordt genomen of ik betaal me blauw aan invoer/btw en daar ben ik huiverig voor
    Gaat het niet gewoon om de VERKOOPwaarde van het artikel?

    Steelbook kan nog 100 euro waard zijn, maar als je zegt dat je het geruild hebt? Of dat je hebt verkocht hebt voor 15 euro?

    Wat weten zij veel, dat valt niet eens te controleren.

  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Gaat het niet gewoon om de VERKOOPwaarde van het artikel?

    Steelbook kan nog 100 euro waard zijn, maar als je zegt dat je het geruild hebt? Of dat je hebt verkocht hebt voor 15 euro?

    Wat weten zij veel, dat valt niet eens te controleren.
    Als ik de steelbook via amazon .com koop dan zit er een faktuur bij en hierop staat de verkoopwaarde. ik weet niet hoe het via derden verkopers werkt maar ik kan me niet indenken dat amazon.com een derden verkoper er zelf een factuur bij laat maken, of wel?
    En het lijkt me volgens de regels van amazon ook niet zo dat ik de verkoper via mail kan benaderen en met hem een ruildeal of een lagere prijs kan gaan afspreken.
    Nogmaals, ik ken niet alle regels van amazon.com derden verkopers, maar het lijkt me gewoon logisch redeneren dat het zo werkt.
    Als ik deze bijvoorbeeld zou willen kopen
    http://www.amazon.com/gp/product/B00...pf_rd_i=507846
    dan betaal ik toch echt de specifieke prijs van $45,of de andere hogere prijzen + verzendkosten en dan zit je al boven de $22,- en dan kom je als het pakket hier wordt ingeklaard in de prijzen vanwege btw + inklaringskosten door dhl/ups of fedex wie dan ook de inklaring doet

  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    daar zit natuurlijk wel wat in,maar daar zitten ook haken en ogen aan. Als een verkoper uit US een andere bedrag vermeld dan de werkelijke waarde ,dan doet hij een valse aangifte en dit is in US (+ook hier) strafbaar.
    Ik werk in de logistiek en weet als geen ander dat je vaker douane ambtenaren mee maakt die van toeten noch blazen weten. we krijgen vaker inspecties van zendingen die buiten europa worden verscheept en sommige weten echt niet de ins en outs van uitvoer/invoer

    Daardoor weet ik echter ook dat US douane ambtenaren echt wel lijsten enz hebben om goederen na te kijken. Ik kan me ook voorstellen dat een getrainde douanier echt wel weet wat qua blu ray/steelbook zeldzaam en dus duur en dus meer invoerrechten enz met zich meebrengt. Daarmee de kans hoger dat het pakket in beslag wordt genomen of ik betaal me blauw aan invoer/btw en daar ben ik huiverig voor
    Dat kan wel zo zijn maar ik koop/ruil enkel met mensen op film forums, dus niet via buitenlandse winkels zoals Amazon.com. In feite koop je tweede hands films op, in regel is dat natuurlijk altijd (veel) goedkoper dan normale winkelwaarde. De kans dat het pakket in beslag wordt genomen of er toch BTW over betaald moet worden is er natuurlijk altijd nog. Als jij bepaalde Canadeese of Amerikaanse steelbooks op een Duitse forum kunt bemachtigen moet je dat vooral doen en is ook veel veiliger natuurlijk. Direct bij een Canadees forum member meerdere steelbooks kopen kan veel goedkoper zijn dan via een UK/Duitse member omdat jij direct bij eerste verkoper koopt.

  15. #1265

    Standaard

    Ik had nog even gekeken op duitse marktplaats , ik had in 1e instantie niet goed op de titel gezocht je moet net de juiste zoeknaam ingeven
    Indiana Jones Steelbook CA Import wordt aangeboden voor 150 euro OVP
    Angels & Demons Future Shop CA Steelbook QUEBEC Version!! 250 euro ovp

    dit schijnen ook redelijk zeldzame steels te zijn

  16. #1266

    Standaard

    Dat ga je toch niet serieus overwegen? Buiten het feit dat deze prijzen absurd zijn, zijn het ook nog eens matige films .

    Zelf ontvangen:



  17. #1267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Goed actie! Zijn zeer prachtige steels! De POTC's staan bij mij op prominent plek in mijn kast.

    Ik heb een aantal mooie steels onderweg uit Canada:
    Indiana Jones and Kingdom of the Crystal Skull, Harry Potter 7.2 en Public Enemies. Kan echt niet wachten tot ik ze in mijn handen heb!
    Het is lastig zijn om Harry Potter 7.1 CA voor een fair prijs te bemachtigen, ze gaan in mint staat vaak voor boven 250 dollar de deur uit...
    WTF..! laatste HP 7.1 op eBay ging voor 242 euro!...... ik ga de mijne denk ik ook maar verkopen...

  18. #1268

    Standaard

    nee ,deze titels zijn voor mij ook absoluut geen titels die ik wil hebben maar ze schijnen onder steelbook verzamelaars tot de " Holy grail "" lijst te behoren
    het was ook als tip bedoelt voor andere forum leden die deze steels misschien wel willen hebben

    ikzelf zou nooit prijzen boven 100 euro willen betalen maar dat is ieder voor zich

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyan Bekijk bericht
    WTF..! laatste HP 7.1 op eBay ging voor 242 euro!...... ik ga de mijne denk ik ook maar verkopen...
    Aan mij? Heb alle Harry Potters behalve deze 7.1...
    On 1 of andere reden werd deze steelbook uit de schappen gehaald en is daardoor erg zeldzaam geworden.

  20. #1270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Aan mij? Heb alle Harry Potters behalve deze 7.1...
    On 1 of andere reden werd deze steelbook uit de schappen gehaald en is daardoor erg zeldzaam geworden.
    Ik kom onderstaande op marktplatz tegen, de gehele serie voor 320 euro:
    http://www.bluray-disc.de/marktplatz...-box-ca-import

  21. #1271

    Standaard

    Ga binnenkort even opruiming houden in mn collectie. Heb paar mooie steels liggen die ik weg ga doen (o.a. Captain amerca, thor, planet of the apes en heeeeeel misschien Star Trek van play.com). Hou de tka forum maar in de gaten als iemand interesse mocht heben.

  22. #1272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ga binnenkort even opruiming houden in mn collectie. Heb paar mooie steels liggen die ik weg ga doen (o.a. Captain amerca, thor, planet of the apes en heeeeeel misschien Star Trek van play.com). Hou de tka forum maar in de gaten als iemand interesse mocht heben.
    Waarom zou je deze mooie steels weg doen? Ik heb iig interesse

  23. #1273

    Standaard

    Zojuist ontvangen :

    De voormalige HMV-exclusive steelbook Looper (verkoop via Zavvi).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  24. #1274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ga binnenkort even opruiming houden in mn collectie. Heb paar mooie steels liggen die ik weg ga doen (o.a. Captain amerca, thor, planet of the apes en heeeeeel misschien Star Trek van play.com). Hou de tka forum maar in de gaten als iemand interesse mocht heben.
    Oeh, Thor steelbook. Die wil ik nog
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1275

    Standaard

    Er gaat ook een steelbook verschijnen van ''The Last Stand'' (Arnold Schwarzenegger) :



    http://www.emp.de/the-last-stand-blu...l/aff/product/

Pagina 51 van 100 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •