Pagina 53 van 100 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    ik hoop dat er een Nederlandse steelbook release voor wreck it ralph komt... Die van blufans is echt veel te duur, op HDN kost ie 60 dollar + verzending, dus uiteindelijk rond de 75-85 dollar.
    Weet zeker dat HDN er minstens 25 dollar of zo bovenop gooit... Kan toch nooit zo duur zijn..

  2. #1302

    Standaard

    Normaal aanschafprijs was 290 Yuan is ongeveer $47. Komt dus neer op iets meer dan $13 die je extra moet betalen. Daar zitten de zendkosten van Blufans naar die gast bij die het allemaal regelt plus een extraatje voor HDN.....

  3. #1303

    Standaard

    Is blufans een webshop oid?

  4. #1304

    Standaard

    soortgelijks als HDN, ook een forum

  5. #1305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    ik hoop dat er een Nederlandse steelbook release voor wreck it ralph komt... Die van blufans is echt veel te duur, op HDN kost ie 60 dollar + verzending, dus uiteindelijk rond de 75-85 dollar.
    Weet zeker dat HDN er minstens 25 dollar of zo bovenop gooit... Kan toch nooit zo duur zijn..
    Die extratjes voor HDN zijn echt belachelijk, en belachelijk hoog.
    Heb `n tijd geleden de Canadese Future Shop steelbook van Looper aangeschaft via see-nema forum.Het verschil tussen daar en HDN was bijna 20dollar, puur aan extra`s voor HDN
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #1306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Die extratjes voor HDN zijn echt belachelijk, en belachelijk hoog.
    Heb `n tijd geleden de Canadese Future Shop steelbook van Looper aangeschaft via see-nema forum.Het verschil tussen daar en HDN was bijna 20dollar, puur aan extra`s voor HDN
    Idd... 20 x 500 = 10,000 extra voor HDN.
    Lol, over snel geld verdienen gesproken. En het is niet eens een HDN exclusive, gewoon overgenomen van een andere website .

  7. #1307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Idd... 20 x 500 = 10,000 extra voor HDN.
    Lol, over snel geld verdienen gesproken. En het is niet eens een HDN exclusive, gewoon overgenomen van een andere website .
    Lol, jij doet toch exact hetzelfde; meerdere steelbooks van dezelfde titel kopen en dan verkopen voor een hogere prijs. Alleen op kleinere schaal .

  8. #1308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Lol, jij doet toch exact hetzelfde; meerdere steelbooks van dezelfde titel kopen en dan verkopen voor een hogere prijs. Alleen op kleinere schaal .
    :-p
    ik wil ooit mijn eigen exclusive steelbook uitbrengen.
    Moet ik even hard doorsparen
    Laatst aangepast door roninpacino : 03-04-2013 om 21:51

  9. #1309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Lol, jij doet toch exact hetzelfde; meerdere steelbooks van dezelfde titel kopen en dan verkopen voor een hogere prijs. Alleen op kleinere schaal .
    Dat is het probleem ook niet, dat de persoon die het verzorgt iets extra`s krijgt. Wel dat de site daar makkelijk geld aan verdiend.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat is het probleem ook niet, dat de persoon die het verzorgt iets extra`s krijgt. Wel dat de site daar makkelijk geld aan verdiend.
    Ja vooral omdat ze doen alsof ze ons een dienst bewijzen .
    Wij bewijzen hen een dienst door die producten aan te schaffen xD.

  11. #1311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ja vooral omdat ze doen alsof ze ons een dienst bewijzen .
    Wij bewijzen hen een dienst door die producten aan te schaffen xD.
    Haha ja precies
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #1312

    Standaard

    Hoe komen jullie in vredesnaam bij de illusie dat HDN geld verdient aan Groupbuys? De meeste organisatoren van Groupbuys vragen één dollar als donatie voor HDN!
    De reden dat het joinen van een GB zo duur wordt, komt met name door de hoge verzendskosten. Daarnaast zijn Futureshop steelbooks meestal al 25, 30 of zelfs 35 dollar per stuk, waarna je toch al gauw een euro of 50 kwijt bent. Voor de Futureshop steelbook van Argo was ik totaal 40 euro kwijt. Erg duur voor een single steelbook maar niet vanwege door jullie gesuggereerde extra's voor HDN.

  13. #1313

    Standaard

    Ik share me even achter McMurphy hier. De productprijs blijft hetzelfde, je betaald alleen extra voor verpakking en de doorzendkosten. De evt. fooi is vrijwillig. Snap niet hoe het forum hier aan verdiend.

  14. #1314

    Standaard

    we hebben het niet over de groupbuys van individuele members, maar over de grote groupbuys
    zoals die van jack reacher en wreck it ralph

    Je gaat mij niet vertellen dat ze een group buy van 600 stuks (!) organiseren en er geen cent aan verdienen lol

  15. #1315

    Standaard

    Ook uit die grote GB's kan ik nergens opmaken dat HDN daar een flinke winst uit haalt, aangezien die Chinese Blufans edities gewoon erg duur zijn.
    De GB die Godfather omschreef, van de Canadese Looper, is trouwens wel van een individuele user.

  16. #1316

    Standaard

    HDN verdient bij een normale GB maar 1 dollar p.p.
    Waarom Wreck It Ralph 60 dollar kost weet ik niet precies maar de basis prijs is wel al iets van $50 en daar komen nog kosten die persoon die het regelt nog bij.

    Maar het belangrijkst is...
    Stel jullie maar eens voor hoeveel werk en tijd het hosten van een GB kost.
    Wees dan blij dat de hoster het op kostprijs met kleine extraatie voor HDN doet.

  17. #1317

    Standaard

    Je vergeet iets:

    Het is geen 50, maar 45 of 47.
    Daarbij kopen ze er 600 op, dus ze krijgen echt wel korting. Waarschijnlijk kopen ze het voor 40 p.stuk.
    Daarnaast rekenen ze de verzendkosten gewoon op ons door.

    Ze zullen er niet 30 dollar per stuk op verdienen, maar ga er van uit dat het wel rond de 15 zal zijn.

    Mag ook wel hoor, totaal geen probleem. Maar ze doen het af als een exclusief iets en dat er maar een beperkt aantal is, zodat mensen het snel kopen en ze doen alsof het een dienst is die zij ons bewijzen.

    Dat is het enige dat ik raar vind

  18. #1318

    Standaard

    Volgens mij suggereer je maar wat zonder echte feiten. HDN is geen webshop en de mensen die een GB organiseren willen puur blu-ray fanaten de mogelijkheid bieden om iedere steelbook aan te schaffen. Snap echt niet hoe je erbij komt dat ze er zelf geld aan zouden willen verdienen.

  19. #1319

    Standaard

    En mensen die GB's doen hebben naast dit ook gewoon eigen werk en leven.
    Een GB hosten vraagt enorm veel tijd en werk.
    Wees daar gewoon blij mee en kijk niet naar die dollars extra...

    En een internationale forum onderhouden en in de lucht houden is ook niet gratis hoor...

  20. #1320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    Snap echt niet hoe je erbij komt dat ze er zelf geld aan zouden willen verdienen.
    Omdat dat bij die ene keer dat ik mee wilde doen aan zo`n group buy (maar er uiteindelijk van af heb gezien) expliciet bij vermeld stond. Kosten van het product, het verzenden naar Nederland, iets voor de member die het regelt en een donatie aan HDN. Stond destijds (ongeveer een jaar geleden) gewoon zo omschreven in de kosten berekening
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1321

    Standaard nieuwste steelbook aanwinst

    Mijn laatste aankoop vanuit Duitsland, John Carter metal box,3D+2D, china release
    geruild met iemand tegen een expendables 2 limited edition box

    de metal box zat nog origineel in verpakking met een boekje erbij met 3D hologram cover. het boekje is een gewoon notitieblokje maar wel leuk met de 3D cover
    de voorkant van de metal box is embossed/debossed tenminste de naam: John Carter , en een mooi inside art work







  22. #1322

    Standaard

    Agree, ziet erg mooi uit!
    Denk maar dat ik dit ook op mijn wantlist zet

  23. #1323

    Standaard

    Dat is een mooie Viva Metal Box van John Carter. Mag je wel zuinig op zijn...Viva Metal Boxen mogen niet meer gemaakt worden. Heb zelf de Hong Kong viva metal box van John Carter. Heeft een ander artwork, maar ook erg mooi

  24. #1324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Agree, ziet erg mooi uit!
    Denk maar dat ik dit ook op mijn wantlist zet

    Hallo Jelle , er worden er nog 2 aangeboden op marktplatz,
    1 aanbieder vraagt 50 euro inclusief verzendkosten de andere vraagt 51 euro inclusief verzendkosten, allebei zijn ze OVP (nog origineel in de verpakking)

  25. #1325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Dat is een mooie Viva Metal Box van John Carter. Mag je wel zuinig op zijn...Viva Metal Boxen mogen niet meer gemaakt worden. Heb zelf de Hong Kong viva metal box van John Carter. Heeft een ander artwork, maar ook erg mooi
    Hallo scorpius, jij bedoelt onderstaande:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc
    deze is volgens mij hetzelfde als de Thailand versie:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc

    deze worden beide helaas niet aangeboden, de canadese versie wel:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc
    Deze gaan echter voor flinke prijzen: 2 maal OVP (nieuw in verpakking) 1 maal voor 105 euro en 1 maal voor 146 euro

    1 wordt er ook nog aangeboden als neuwertig(zo goed als nieuw) voor 75 euro

Pagina 53 van 100 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •