Pagina 91 van 100 EersteEerste ... 4181878889909192939495 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.251 tot 2.275 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Geld besparen. Zo kunnen ze voor heel Europa dezelfde steelcase gebruiken, hoeven ze alleen een andere kartonnen sleeve er omheen te doen. Daarom maakt het ook geen reet uit of je de engelse, italiaanse of duitse versie besteld. De mijne heb ik besteld vlbij amazon.de voor 25 incl destijds
    Ik heb wel een gruwelijke hekel aan andere talen op de verpakking, en dan kan die wel goedkoper zijn, maar voor mij verkloot het heel de hoes.

    Dus ik heb 2 mogelijkheden: Niet kopen, of wel kopen, maar dan die sleeve weggooien.

    En als ze gewoon de oorspronkelijke titel zouden doen, besparen ze meer dan nu steeds een duitse, engelse etc te moeten drukken.

    Ik kijk nog wel ff wat ik doe.

    Maar wel raar dat er zoveel verschil in prijs in zit.

  2. #2252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Geld besparen. Zo kunnen ze voor heel Europa dezelfde steelcase gebruiken, hoeven ze alleen een andere kartonnen sleeve er omheen te doen. Daarom maakt het ook geen reet uit of je de engelse, italiaanse of duitse versie besteld. De mijne heb ik besteld vlbij amazon.de voor 25 incl destijds

    Het zou wel heel goed kunnen dat de duitse steelbook versie geen NL subs heeft, maakt misschien voor jouw niks uit ,maar mocht je de steelbook ooit willen verkopen, dan raak je hem aan de straatstenen niet meer kwijt, tenminste niet op de nederlandse markt
    was de amazon prijs niet hoger ? staat nu op € 27,99, ik heb nog nooit meegemaakt dat een release met een lagere prijs start, en dan aanlopend naar de release date in prijs stijgt?
    http://www.amazon.de/gp/product/B019...1bb26a2ea0ffe9

  3. #2253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Het zou wel heel goed kunnen dat de duitse steelbook versie geen NL subs heeft, maakt misschien voor jouw niks uit ,maar mocht je de steelbook ooit willen verkopen, dan raak je hem aan de straatstenen niet meer kwijt, tenminste niet op de nederlandse markt
    was de amazon prijs niet hoger ? staat nu op € 27,99, ik heb nog nooit meegemaakt dat een release met een lagere prijs start, en dan aanlopend naar de release date in prijs stijgt?
    http://www.amazon.de/gp/product/B019...1bb26a2ea0ffe9
    Heb ik al een aantal keer meegemaakt, maar meestal blijft de prijs hetzelfde of daalt ie naar aanloop. In dit geval heb ik er dus 2 kunnen bestellen voor 25,49 per stuk.

  4. #2254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb wel een gruwelijke hekel aan andere talen op de verpakking, en dan kan die wel goedkoper zijn, maar voor mij verkloot het heel de hoes.

    Dus ik heb 2 mogelijkheden: Niet kopen, of wel kopen, maar dan die sleeve weggooien.

    En als ze gewoon de oorspronkelijke titel zouden doen, besparen ze meer dan nu steeds een duitse, engelse etc te moeten drukken.

    Ik kijk nog wel ff wat ik doe.

    Maar wel raar dat er zoveel verschil in prijs in zit.
    sleeve boeit me niks. Zolang er maar geen duitse tekst op de hoes staat vind ik het prima. Uiteindelijk gaat het om de film, maar duitse tekst op de steel zelf is ***.

  5. #2255

    Standaard nieuwste aanwinst The Dark Knight Rises novamedia 1/4 slip steelbook

    Via een ruil deal op Hi def Ninja forum: Harry Potter and the deathly hallows part I US + Star Trek into Darkness mediamarkt steelbook geruild tegen

    The Dark Knight Rises Novamedia 1/4 slip steelbook geheel nieuw in seal




    De 1/4 slip is geen cardboard sleeve , maar een papieren slip, dus niet zo stevig, kan sneller scheuren
    Bevat 2 disc, 1 feature film, + 1 disc met special feature allebei met NL subs !!

  6. #2256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    sleeve boeit me niks. Zolang er maar geen duitse tekst op de hoes staat vind ik het prima. Uiteindelijk gaat het om de film, maar duitse tekst op de steel zelf is ***.
    Persoonlijk vind ik het ook jammer als men 3D erbij zet. Doet meestal afbreuk aan het artwork.

  7. #2257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Deadpool (Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook - Limited to 4000 Copies)'' € 31,05):




    http://www.zavvi.nl/blu-ray/deadpool-zavvi-exclusive-limited-edition-steelbook/11243883.html
    Heb deze ook pre-ordered maar is ineens volledig van de Zavvi site verdwenen...

  8. #2258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Heb deze ook pre-ordered maar is ineens volledig van de Zavvi site verdwenen...
    Dat klopt, omdat ie daar volledig is uitverkocht.

  9. #2259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat klopt, omdat ie daar volledig is uitverkocht.
    Ah vreemd, meestal zet Zavvi daar de melding uitverkocht bij zoals bvb hier:

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/last-act.../11245840.html

    In mijn account staat ook als ETA december 2016. Vreemde zet van Zavvi maar soit, er zijn genoeg EU landen (FR, SE, ...) waar ze identiek dezelfde steelbook uitbrengen moesten ze toch niet leveren.

  10. #2260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ah vreemd, meestal zet Zavvi daar de melding uitverkocht bij zoals bvb hier:

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/last-act.../11245840.html

    In mijn account staat ook als ETA december 2016. Vreemde zet van Zavvi maar soit, er zijn genoeg EU landen (FR, SE, ...) waar ze identiek dezelfde steelbook uitbrengen moesten ze toch niet leveren.
    Overigens heb ik die steelbook ook besteld, en deze is de 15e verstuurd naar mij, terwijl hij de 21 pas uit komt.

    Hieronder de mail + antwoord rondom de steelbook van Deadpool:

    Dear people,

    A couple days ago (10-02-2016) I have placed my pre-order (................) of the Deadpool steelbook.

    But when I now look on that page (http://www.zavvi.nl/blu-ray/deadpool.../11243883.html), it says that the page could not be found.

    I was wondering: Why is this happened, is this cancelled? or maybe another reason.

    I hope to hear from you in this case.

    Kind regards,

    Raymond





    Verzonden door: Zavvi Nederland. 18 February 2016, 19:17

    Hello Raymond,

    Thank you for getting in touch about .......

    Please do not worry, your order has not been cancelled.

    This product is a limited edtion and we have probably received the maximum number of orders, which is why it has been removed from site. Lucky you orderd when you did !

    If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help.

    Kind regards,


    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-03-2016 om 15:50

  11. #2261

    Standaard

    Vandaag Scarface steelbook overgekocht in perfecte conditie voor weinig! Mooie uitgave! Onlangs ook Spectre steelbook gekocht maar daar is verder weinig exclusiefs aan.

  12. #2262

    Standaard

    Het zal hier vast en zeker al een keer voorbij zijn gekomen, maar mijn vraag luidt als volgt:

    Waar hebben ze net als bij Zavvi een grote collectie steelbooks, maar dan incl. NL ondertitels?

    p.s. Nogmaals excuses voor dubbelpost

  13. #2263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door djTheHague Bekijk bericht
    Het zal hier vast en zeker al een keer voorbij zijn gekomen, maar mijn vraag luidt als volgt:

    Waar hebben ze net als bij Zavvi een grote collectie steelbooks, maar dan incl. NL ondertitels?

    p.s. Nogmaals excuses voor dubbelpost
    De discs (schijfjes) zijn identiek aan die in de 'normale' uitgaves zitten. En daar zit standaard al vaak NL ondertiteling op (niet altijd).
    Dus het is dan ook zo dat op de Steelbooks ook NL ondertiteling zit.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #2264

    Standaard

    Mijn Star Wars: The Force awakens steelbook is binnen. Aangezien de Europese uitgave foeilelijk is heb ik de Canadese versie geïmporteerd.

    Star.jpg

  15. #2265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Mijn Star Wars: The Force awakens steelbook is binnen. Aangezien de Europese uitgave foeilelijk is heb ik de Canadese versie geïmporteerd.

    Star.jpg
    Wat is er zo lelijk aan de Europese? Ik ben geen fan van steelbooks, maar die uit de UK heeft bijvoorbeeld geen tekst, ziet er toch wel mooi uit.


  16. #2266

    Standaard

    De Europese versie is mat en heeft geen titel op de voorkant en zijkant (spine).
    De USA en Canada versie is glossy en heeft debossed titel aan voorkant en titel op de zijkant (spine)

    Zie deze foto (niet van mij, maar geleend van Hidefninja forum)

    Star-Wars-Force-Awakens-steelbook-fr9.jpg
    Laatst aangepast door scorpius : 19-04-2016 om 16:02

  17. #2267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De discs (schijfjes) zijn identiek aan die in de 'normale' uitgaves zitten. En daar zit standaard al vaak NL ondertiteling op (niet altijd).
    Dus het is dan ook zo dat op de Steelbooks ook NL ondertiteling zit.
    Nou op Zavvi staan er genoeg grote titels waarbij geen NL ondertitels staan aangegeven, vaak staan er zelf helemaal geen in de beschrijving.
    Of kan ik er dan toch van op aan dat ze er toch op staan?

  18. #2268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door djTheHague Bekijk bericht
    Nou op Zavvi staan er genoeg grote titels waarbij geen NL ondertitels staan aangegeven, vaak staan er zelf helemaal geen in de beschrijving.
    Of kan ik er dan toch van op aan dat ze er toch op staan?
    misschien kan je het beste checken op andere sites: blu ray.com of http://www.bluray-disc.de/
    hierop staat vaak al heel goed aangegeven welke subs een blu ray of steelbook heeft
    zavvi is inderdaad niet super betrouwbaar qua ondertitels , helaas moet je bij meerdere titels wachten tot het uitkomen van het steelbook waarbij je dan mag hopen dat de kopers die hem op tijd ontvangen, de subs vermelden op bepaalde forums

  19. #2269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    misschien kan je het beste checken op andere sites: blu ray.com of http://www.bluray-disc.de/
    hierop staat vaak al heel goed aangegeven welke subs een blu ray of steelbook heeft
    zavvi is inderdaad niet super betrouwbaar qua ondertitels , helaas moet je bij meerdere titels wachten tot het uitkomen van het steelbook waarbij je dan mag hopen dat de kopers die hem op tijd ontvangen, de subs vermelden op bepaalde forums
    Heel erg bedankt voor de tip!

  20. #2270

  21. #2271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Mijn Star Wars: The Force awakens steelbook is binnen. Aangezien de Europese uitgave foeilelijk is heb ik de Canadese versie geïmporteerd.

    Star.jpg

    ik neem aan dat deze geen NL subs heeft?

  22. #2272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik neem aan dat deze geen NL subs heeft?
    Nope, wel regiovrij.

  23. #2273

    Standaard

    Mijn nieuwste aanwinst: A few Good Men zavvi steelbook
    de titel is embossed:







    Op Hi def Ninja forum las ik dat de blu ray disc de release van 2007 is,ik heb de blu ray zelf nog niet bekeken, hopelijk is de beeldqualiteit en geluidskwaliteit blu ray waardig

  24. #2274

    Standaard

    Vanaf 21 juli zijn de eerste 10 Star Trek films beschikbaar als limited edition steelbook.
    Helaas enkel beschikbaar via Mediamarkt Duitsland.

  25. #2275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vanaf 21 juli zijn de eerste 10 Star Trek films beschikbaar als limited edition steelbook.
    Helaas enkel beschikbaar via Mediamarkt Duitsland.
    nee, worden ook allemaal released via amazon.it
    http://www.amazon.it/s/ref=nb_sb_ss_...te%2Caps%2C140

    en mocht eventueel de duitse Mediamarkt uitgaves wel NL subs hebben en de amazon.it niet dan zijn er altijd nog forumleden hier die je eventueel deze steelbooks kunnen bezorgen

Pagina 91 van 100 EersteEerste ... 4181878889909192939495 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •