De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: Black-Out [DVD]

  1. #1

    Standaard Black-Out [DVD]

    Black-Out

    Wil de Nederlandse Guy Ritchie opstaan?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vond dit een hartstikke leuke film, en idd: de Hollandse knulligheid waar ik van tevoren bang voor was, is totaal afwezig. Het is natuurlijk links en rechts 'geleend' van Tarantino en Ritchie, maar daar komt de film ook ruitelijk voor uit (bv Katja en Birgit Schuurman die hardop films en invloeden van QT bespreken). Die Godfather III referentie was volgens mij ook precies zo letterlijk bedoeld. Dat maakt de film juist zo amusant.

    Jammer dat de plot en motivatie op het einde niet helemaal duidelijk worden, lang niet alle details vallen op hun plek, maar zoals in de film ook al een keer hardop wordt gezegd: "dit is geen film waarin je alles op het einde haarfijn uitgelegd krijgt". Toch nog een beetje de vijfde wand doorbroken

    de reden voor de daadwerkelijke black-out blijft een raadsel
    Volgens mij wordt dit ook impliciet uitgelegd: degene die Jos erin geluisd heeft, heeft hem ook zwaar gedrogeerd met een injectie, waardoor hij wakker wordt met een gat in zijn geheugen.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •