De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Verkoopt Postersale.nl de Nederlandse of Engelse editie's va

    Ik wil daar meschien de Volgende posters kopen.

    Harry Potter The chamber of Secrets (279-Zie Poster)
    Licence to kill (295)
    Tomorrow never dies (296)
    Die Another Day (426)

    Hier heb je de Harry Potter Poster met de datum 11/15/02 dat is dus 15 November 2002.
    Maar de film gaat hier pas op 21 November in premiere.
    Dus zoek ik een poster met die datum of zonder een datum.



    Me vraag is dus eigelijk,verkoopt Postersale.nl nu de Nederlandse of Engelse editie('s) van de Poster(s) ?

    Ik heb ze Vrijdag Ochtend een mailtje gestuurt maar nog geen reactie gehad vandaar dat ik het ff hier vraag.

  2. #2
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Postersale reageerd over het algemeen meestal op maandag.
    Ik zou je iig geen antwoord durven geven

  3. #3

    Standaard

    Hmmm, nu ik dat zo zie moet ik zeggen dat ik best wel wat posters wil kopen, maar nu vroeg ik mij af of iemand nog andere poster-verkoop sites weet waar je voor een schappelijk prijsje posters kunt kopen, 13 euro is wel veel namelijk.

  4. #4

    Standaard

    Bij Mega Poster kun je 3 posters aanschaffen voor 18 euro. De keus is niet erg groot en het zijn dus letterlijk de posters uit de bushokjes e.d.
    Dat betekent dat de printkwaliteit gericht is op maximale zichtbaarheid op een bepaalde afstand. De papierkwaliteit is echter prima om bijvoorbeeld als behang te gebruiken. Voorheen hadden ze een viertal posters die samen een enorme afbeelding van Shrek vormden. Nu is dat Down....


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Verleun
    Hmmm, nu ik dat zo zie moet ik zeggen dat ik best wel wat posters wil kopen, maar nu vroeg ik mij af of iemand nog andere poster-verkoop sites weet waar je voor een schappelijk prijsje posters kunt kopen, 13 euro is wel veel namelijk.
    Je kunt er ook twee kopen voor € 21,00 of drie voor € 25,00 inlcusief verzendkosten.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Bij Mega Poster kun je 3 posters aanschaffen voor 18 euro. De keus is niet erg groot en het zijn dus letterlijk de posters uit de bushokjes e.d.
    Dat betekent dat de printkwaliteit gericht is op maximale zichtbaarheid op een bepaalde afstand. De papierkwaliteit is echter prima om bijvoorbeeld als behang te gebruiken. Voorheen hadden ze een viertal posters die samen een enorme afbeelding van Shrek vormden. Nu is dat Down....

    Het maximale poster formaat dat toegestaan is voor mij is 100 cmx70cm of 70cmx100. want dan kan ik ze in een van mijn elf lijsten doen van € 22,50 perstuk van de ikea.
    Hun verkopen grotere formaten.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Verleun
    Hmmm, nu ik dat zo zie moet ik zeggen dat ik best wel wat posters wil kopen, maar nu vroeg ik mij af of iemand nog andere poster-verkoop sites weet waar je voor een schappelijk prijsje posters kunt kopen, 13 euro is wel veel namelijk.
    Large verkoopt ook film posters voor redelijke prijzen, maar dit is meer de "slaapkamer-reproductie" kwaliteit op wat dunner papier, het zijn dus niet de officiele bioscoop posters.....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •