Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 46 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard PlanetAxel -> failliet

    Voor de officiële berichtgeving kijk je best op de homepage van PlanetAxel.

    https://www.planetaxel.com/

    Iedereen krijgt zijn geld terug, dus daar moet je je normaal geen zorgen over maken

  2. #2

    Standaard

    Ik heb er ook juist een mail van gekregen.
    Echt jammer. Is weer een internetwinkel minder waar we kunnen van kopen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Iedereen krijgt zijn geld terug, dus daar moet je je normaal geen zorgen over maken
    Dat is dus helemaal niet zeker, want ze verwachten dat in de loop van de tijd hun bankrekening geblokkeerd wordt en dan moet je het bij je CC maatschappij verhalen. Dan geven ze nog heel 'tof' aan dat dat zelfs na 13 maanden nog kan.
    Vouchers ben je sowieso kwijt, lekker als je op die manier een teruggave hebt gehad...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Op Blu-ray.com zijn berichten te lezen van mensen die hun geld hebben terug gekregen, maar het is dus zoals gezegd helemaal niet zeker dat iedereen zijn geld terug krijgt. Je hebt geluk als het wel zo is en pech als het niet zo is.

  5. #5

    Standaard

    Ik had al een vermoeden dat er iets mis was, vorige week mijn bestelling van the Tuskegee Airmen Blu Ray gecancelled omdat ik het na acht dagen inpakken van mijn bestelling zat was en niet langer wenste te wachten. Meerdere e-mails gestuurd en op geen enkele een reactie gehad, gelukkig wel mijn geld teruggestort gekregen zonder tussenkomst van Paypal.

    Ik vond hun klantenservice beneden peil maar bestelde daar af en toe een Blu Ray omdat ik bij hun geen last had van douanekosten en de bestelling normaal gesproken sneller in de bus lag dan via Amazon.com. Bestellen in de VS is nu wel minder aantrekkelijk geworden want Amazon.com is voor mij geen aantrekkelijke partner in dit geheel.


  6. #6

    Standaard

    Ik heb via PayPal betaald en een dispute gestart, want heb de Walking Dead boxset daar besteld (100 dollar). En ik heb kopersbescherming dus..

  7. #7

    Standaard

    Het verklaart inderdaad waarom ze geen enkel antwoord gegeven hebben op de afgelopen drie (!) mails die ik ze gestuurd heb. Dit is zwaar klote allemaal. Niet eens zozeer vanwege het geld dat ik nog terug moet krijgen (ongeveer 500 euro die ik nog in bestelling had staan - alle orders zijn al wel geannuleerd), maar vooral omdat ik nu praktisch geen enkele optie meer heb om iets vanuit de VS te bestellen in verband met douane risico. Zeer jammer dit.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Het verklaart inderdaad waarom ze geen enkel antwoord gegeven hebben op de afgelopen drie (!) mails die ik ze gestuurd heb. Dit is zwaar klote allemaal. Niet eens zozeer vanwege het geld dat ik nog terug moet krijgen (ongeveer 500 euro die ik nog in bestelling had staan - alle orders zijn al wel geannuleerd), maar vooral omdat ik nu praktisch geen enkele optie meer heb om iets vanuit de VS te bestellen in verband met douane risico. Zeer jammer dit.
    +1

    Dit is verdomme, vergeef me mij de vloek, echt balen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #9

    Standaard

    Misschien een tip :

    Via Seller ''All your Music'' of ''Moviemars'' op Amazon UK, kan je ook heel voordelig amerikaanse uitgave's kopen.

    En ze hebben een hele grote keuze.

    Wellicht dat het een tip kan zijn voor mensen?.

    All your Music : http://www.amazon.co.uk/gp/browse.ht...A39ICD481JU15Y

    Moviemars : http://www.amazon.com/gp/shops/store...A2BA4D4U3M3NVW

  10. #10

    Standaard

    Neeee! Iemand suggesties voor andere sites waar ik US-import kan halen met ideal of paypal? Heb geen creditcard en bestelde altijd amerikaanse import bij Planetaxel.

    Geloof dat je wowhd nog hebt?
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Neeee! Iemand suggesties voor andere sites waar ik US-import kan halen met ideal of paypal? Heb geen creditcard en bestelde altijd amerikaanse import bij Planetaxel.

    Geloof dat je wowhd nog hebt?

    Hier http://dvdpacific.directtoustore.com/ kan je met Paypal en Creditcard betalen :

    Payment Methods:
    PayPal

    We accept payments made through your PayPal account. If you do not have a PayPal account, you will have the opportunity to create one.

    Credit Cards

    We accept Visa, MasterCard, American Express, and Discover entered through the PayPal payment page.

    Note
    • Checks and money orders are not accepted. However, payment made through PayPal can be done using an eCheck. Use of an eCheck will delay the order to allow the check to clear.
    • All prices are in US dollars.
    Misschien heb je er wat aan?.

  12. #12

    Standaard

    ^^Thanks a lot! Zal zo mijn wishlist van Axel eens cross-checken met die site.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    ^^Thanks a lot! Zal zo mijn wishlist van Axel eens cross-checken met die site.
    Succes ermee, laat eventueel maar weten of je er geslaagd bent

  14. #14

    Standaard

    [QUOTE=ToastedQB;1875198]Neeee! Iemand suggesties voor andere sites waar ik US-import kan halen met ideal of paypal? Heb geen creditcard en bestelde altijd amerikaanse import bij Planetaxel.

    Die All your music is dus een goede ik koop vaak van hun zowel via Amazon als op Ebay.
    Goede prijs en verzonden in bubbeltjesenvelop normale verzendtijd.
    Verder bestaat er nog zoiets als de prepaid creditcard voucher (visa).Je betaalt vooraf b.v. 50 euro plus 3 administratie dan krijg je via email activeringscode en creditcardnummer.Werkt een beetje als een prepaid telefoonkaart.
    Zelfde als een normale creditcard maar alleen te gebruiken op internetaankopen b.v. Amazon.
    Gebruik het al een jaar zit maar 1 nadeel aan mocht je op de vervaldatum nog 2 euro op je nummer hebben dan ben je die kwijt want het kost 2 euro om een x bedrag over te hevelen naar een nieuw nummer.
    Werkt verder prima.
    Opletten het gaat dus om de voucher versie (zie site)

    https://www.3vcard.nl/
    Laatst aangepast door vista-vision : 19-06-2012 om 18:43

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Het verklaart inderdaad waarom ze geen enkel antwoord gegeven hebben op de afgelopen drie (!) mails die ik ze gestuurd heb. Dit is zwaar klote allemaal. Niet eens zozeer vanwege het geld dat ik nog terug moet krijgen (ongeveer 500 euro die ik nog in bestelling had staan - alle orders zijn al wel geannuleerd), maar vooral omdat ik nu praktisch geen enkele optie meer heb om iets vanuit de VS te bestellen in verband met douane risico. Zeer jammer dit.
    Ze waren vaak duurder dan Amazon. En als je dan de douane berekening over de Amazon prijs haalt, kwam ik vaak op ongeveer hetzelfde bedrag als wat PlanetAxel er voor vroeg. Dus dan moet je bij Amazon gewoon de douanekosten er alvast bij in berekenen. Het is niet zo dat de douane je bestelling weer terug stuurt ofzo


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ze waren vaak duurder dan Amazon. En als je dan de douane berekening over de Amazon prijs haalt, kwam ik vaak op ongeveer hetzelfde bedrag als wat PlanetAxel er voor vroeg. Dus dan moet je bij Amazon gewoon de douanekosten er alvast bij in berekenen. Het is niet zo dat de douane je bestelling weer terug stuurt ofzo
    Wat een onzin. Op een gemiddelde bestelling van 40 dollar moet je iets van 18 euro aan douanekosten bijbetalen, wat ongeveer de helft van de gehele bestelling is. Zo duur was Axel absoluut niet, dat scheelt echt hooguit een euro of twee voor veel releases. Het enige waar Amazon veel goedkoper mee is, is aanbiedingen - die had Axel zelden tot nooit.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #17

    Standaard

    Ik schrok toch wel toen ik het nieuws las. Ik had ook al een 10-tal blu-ray edities besteld en goed ontvangen, waaronder de Tron & Tron Legacy 3D collectie, IMAX 3D docu's en de Toy Story 3D trilogie.

    Op het einde was de verzending gratis. Misschien dat het toen al een teken aan de wand was, om toch nog maar klanten te lokken misschien.

    Echt jammer, vond het een uiterst betrouwbare en redelijk snel werkende webshop (gemiddeld anderhalve week levertijd).

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Wat een onzin. Op een gemiddelde bestelling van 40 dollar moet je iets van 18 euro aan douanekosten bijbetalen, wat ongeveer de helft van de gehele bestelling is. Zo duur was Axel absoluut niet, dat scheelt echt hooguit een euro of twee voor veel releases. Het enige waar Amazon veel goedkoper mee is, is aanbiedingen - die had Axel zelden tot nooit.
    Naja, dat is geen onzin, want ik zeg dat ik vaak op ongeveer dezelfde bedragen uitkwam. Magoed, ik keek dan ook vaak naar wat duurdere producten, waarvan ik weet dat die nooit onder de douanegrens zullen zakken. Iets van 40 dollar weet ik dat het bij Amazon vanzelf onder de douanegrens zal zakken. En daar heb ik dan wel geduld voor.


  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Het is niet alleen onzin maar zelfs klinkklare onzin

    Geef jij maar eens een paar voorbeelden Ralfers, ben benieuwd.

    Zeker de laatste maanden toen PA met gratis verzenden werkte waren ze voor
    de zaken die ik er besteld heb *altijd* goedkoper dan amazon.com of eender
    welke webshop dan ook.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #20

    Standaard

    Oef, mijn laatste bestelling is juist binnen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Ikzelf had geen bestellingen meer uitstaan bij Axel maar ik baal er wel van dat het over is.
    Vooral het feit dat je nooit last had van bijkomende (duane) kosten was wel heel erg prettig.
    Nu maar weer op zoek naar een alternatief.
    Nu kwam ik op een ander forum (inmiddels zie je op diverse fora in binnen en buitenland mensen die ook naar alternatieven op zoek zijn) onderstaande site tegen:
    http://www.bluraysforeveryone.com/

    Je kan er ook PayPal gebruiken en als je bv 8 films koopt dan betaal je 17$ verzendkosten (alhoewel met zo'n pakketje de Duane ook wel weer roet in het eten zal gooien).

    Heeft misschien iemand al ervaring met deze zaak?
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Nu kwam ik op een ander forum (inmiddels zie je op diverse fora in binnen en buitenland mensen die ook naar alternatieven op zoek zijn) onderstaande site tegen:
    http://www.bluraysforeveryone.com/
    Lijkt me een eenmansbedrijfje als ik zo het hoofdstuk over "Shipping" lees. Niet echt mijn ding.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Het is niet alleen onzin maar zelfs klinkklare onzin

    Geef jij maar eens een paar voorbeelden Ralfers, ben benieuwd.

    Zeker de laatste maanden toen PA met gratis verzenden werkte waren ze voor
    de zaken die ik er besteld heb *altijd* goedkoper dan amazon.com of eender
    welke webshop dan ook.
    Och, dan is het maar onzin, wat jullie willen (zielig, magoed). Ik gaf zelfs nog aan dat het in MIJN gevallen wel zo was, magoed, dan zal ik het wel verkeerd hebben gehad. Ik ga geen voorbeelden geven, want ik hoef me niet tegen jullie te verantwoorden. Dat jullie niet kunnen accepteren dat het in de meeste van mijn gevallen wel zo was, is dat gewoon zielig. Ik had al geaccepteerd dat het voor jullie bestellingen blijkbaar niet gold, magoed.

    Daag PlanetAxel! *Zwaai*


  24. #24

    Standaard

    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dat jullie niet kunnen accepteren dat het in de meeste van mijn gevallen wel zo was, is dat gewoon zielig
    Smileys lezen is ook een kunst ... dat is pas zielig. Cynisme hummm nog nooit
    van gehoord blijkbaar. Jij lijkt wel de waarheid in pacht te hebben, je probeert in
    ieder héél hard om dat toch zo ten berde te brengen.

    Jij hebt jou ervaringen ik de mijne, zelf ben 'k gelukkig met mijn aankoop keuzes,
    'k hoop voor jou dat je ook gelukkig bent met jou aankoop keuzes.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •