Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 68 worden weergegeven.

Discussie: ImportCDs.com

  1. #1
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard ImportCDs.com

    Na het helaas ter ziele gegane PlanetAxel ( vroeger AxelMusic ) gaan een aantal mensen die wel eens een DVD of BD uit de US invoeren op zoek naar alternatieven naast de grote spelers zoals Amazon.com, DeepDiscount, DVDEmpire e.d.

    Een van deze alternatieven lijkt ImportCDs te zijn (met dank aan Peptalk voor de tip), ze blijken er in ieder geval leuke prijzen te hebben voor uitgaves van Olive, Blue Underground, Mondo Macabro, Warner Archive, Kino, ...


    Heb er net zelf mijn eerste bestelling geplaatst en betaald via Paypal. Dus zelf nog geen ervaringen met deze shop.


    Maar misschien zijn er wel mensen die wel al zaken hebben gedaan met ImportCDs.

    Dan horen we natuurlijk graag je ervaringen hier, positief of negatief maakt niet uit.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #2

    Standaard

    Uit de FAQ: "Please be prepared to pay the Customs Duty your country charges. We are not and can not be responsible for what your country charges. We do not declare packages at less than paid value and we do not make special accomodations such as opening your package and only shipping discs."

    Hmmm. Niet echt een alternatief voor PlanetAxel, vrees ik, Stefaan.

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Inderdaad niet, PlanetAxel was voor zover 'k weet uniek.
    Heb ook niet gezegd dat ImportCDs een alternatief is voor PlanetAxel maar eventueel
    wel voor amazon.com, deepdiscount en dergelijke.

    Vraag me niet hoe ze het precies klaar speelden, dat is voor mij nog altijd een
    goed geheim gehouden raadsel.
    PlanetAxel is, sorry was, van oorsprong wel Deens, misschien is dat al een eerste
    aanknopingspunt waarom zij er in slaagden zaken te doen onder de doaune-radar
    door.

    Nu dit gezegd zijnde ImportCDs heeft wel leuke prijzen.

    Wordt ook wel even afwachten hoe gegeerd ze zijn door de doaune. Vragen zoals
    wat voor bedrag is er op de verpakking zichtbaar ? Hoe goed is hun verpakking ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Wordt ook wel even afwachten hoe gegeerd ze zijn door de doaune. Vragen zoals wat voor bedrag is er op de verpakking zichtbaar ? Hoe goed is hun verpakking ?
    "We do not declare packages at less than paid value". Onduidelijk is voor mij wat ze daarmee bedoelen: inclusief of exclusief verzendkosten?

  5. #5

    Standaard

    Ik weet niet of dit dezelfde winkel is als waar ik op eBay wel eens mee te maken heb gehad, op eBay heet de winkel get_importcds maar ik heb daar geen goede ervaringen mee. DVD bij hun gekocht die nooit is aangekomen er werd niet gecommuniceerd en er werd door hun geen refund uitgevaardigd, ik heb mijn geld uiteindelijk via een claim bij Paypal teruggekregen. Als het dezelfde winkel is geen optie voor mij dus gezien het torenhoge aantal negatieve feedback wat ze per maand op eBay krijgen.


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    "We do not declare packages at less than paid value". Onduidelijk is voor mij wat ze daarmee bedoelen: inclusief of exclusief verzendkosten?
    Ze bedoelen dat ze er niet een lager bedrag opzetten dan dat wat er daadwerkelijk voor het product is betaald.
    Normaal gesproken zal dat zonder verzendkosten zijn, maar dat kan ik je binnenkort precies vertellen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Net zoals "den dezen".

    Gisteren 2 BD's besteld en vandaag, nou ja een uurtje of 2 later, reeds verzonden. Dus het begin is goed
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #8

    Standaard

    Wat inmiddels al wel duidelijk is, is dat ook deze site, net als Axel, pre-orders ver voor de daadwerkelijke release datum verzend en ze pre-orders met verschillende data ook daadwerkelijk los lijken te verzenden, zodat douane bemoeienis voor mij al direct een stuk minder aanwezig is. Nu nog hopen dat alles aankomt en in goede staat
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #9

    Standaard

    Idd, bij mij ook 2 bestellingen de niet pre-orders al verzonden. Kan helaas (nog) niet testen op pre-orders met verschillende releasedata.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Eerste bestelling vandaag binnen, werd verzonden op 21/06 dus snel genoeg.

    Verpakking zoals deepdiscount dat ook doet, van die witte bubbelplastiek aan elkaar 'gebrand'. Altijd wat lastig om dat open te maken en zeker niet herbruikbaar

    Waarde op verpakking is effectieve waarde zonder verzendkosten.

    Een goeie eerste ervaring dus.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #11

    Standaard

    Desondanks lijkt het me nog geen alternatief voor PlanetAxel op het moment dat je meer dan omgerekend € 22 bestelt. Bij Planet kon ik gerust bijv. een US-boxset van omgerekend € 35 bestellen, zonder mij zorgen hoeven te maken over douanegedoe, toch? Wat dat betreft is deze webshop toch niet anders dan Amazon US?

  12. #12

    Standaard

    Klopt Marcel, maar ze zijn standaard goedkoper met een aantal labels die door Stef in de openingspost genoemd worden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Gisteren viel mijn eerste pakketje in de bus en toen ik het openmaakte lachten de uiers van Chesty Morgan me lieflijk toe en dat net als bij Axel nog voor de officiele release datum. Is los verzonden van een andere bestelling en op het pakketje staat keurig de waarde van de blu-ray zelf, exclusief verzendkosten - kunnen ze je daarmee bij de douane tenminste niet meer naaien. Smaakt naar meer dit!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #14

    Standaard

    Ik hoop vandaag wat op de mat te vinden

    Ze hebben trouwens de Kino's in de aanbieding...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik hoop vandaag wat op de mat te vinden

    Ze hebben trouwens de Kino's in de aanbieding...
    Ja, dat is al een poosje... Moet nu kiezen tussen mijn nieuwe appartement inrichten of mijn nieuwe DVD kamer...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #16
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ng even terug komen op mijn eerder bericht over de witte bubbel plastiek envelop.

    Er viel me daar nog iets aan op, namelijk de naam van degene die ondertekend voor de douane, Mel Fajardo het klonk me zo bekend in de oren en na vijf minuutjes speurwerk was het me ook duidelijk ImportCDs zit namelijk in dezelfde groep als Deepdiscount.

    @Maikel beginnen met hetgene waar er het minste werk aan is, of nee wacht hetgene waar je later het meest plezier aan zal beleven, of nee wacht ... keuzes hé
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Er viel me daar nog iets aan op, namelijk de naam van degene die ondertekend voor de douane, Mel Fajardo het klonk me zo bekend in de oren en na vijf minuutjes speurwerk was het me ook duidelijk ImportCDs zit namelijk in dezelfde groep als Deepdiscount.
    Gisteren ook mijn eerste pakketje ontvangen van ImportCDs en inderdaad wat Stefaan ook opmerkte kreeg ik direct de indruk dat ImportCDs en DeepDiscount uit dezelfde groep komt. De verpakking en "packing slip" zijn nagenoeg gelijk, alleen de logo is anders. De verzendkosten zijn wel wat hoger dan bij DeepDiscount, maar de prijzen zijn weer lager. Wel heb ik het pakketje binnen een week in huis . Goede service verder en prima verpakt. Zeker voor de WAC's/kino's ect, qua prijzen, vind ik een prima webwinkel.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Gisteren ook mijn eerste pakketje ontvangen van ImportCDs en inderdaad wat Stefaan ook opmerkte kreeg ik direct de indruk dat ImportCDs en DeepDiscount uit dezelfde groep komt.
    DVDPlanet.com is ook onderdeel van hetzelfde bedrijf (Super D).

  19. #19

    Standaard

    Kreeg vandaag eindelijk (meerderen hier hadden later besteld en bestellingen al ontvangen) mijn bestelling van Barbarella op Blu-Ray en een CD binnen. Barbarella mag helaas meteen weer terug...

    De BR heeft een hele mooie embossed slipcase en de achterkant heeft zo'n welbekend gat rondom de streepjescode. Maar helaas is bij mij de dunne rand aan de bovenkant van het gat compleet weggescheurd en deze zat ook niet in de enveloppe. Onbegrijpelijk hoe ze dit durven te versturen...

    De enveloppe was overigens zo'n dichtgesmolten bubbeltjesenveloppe. En de CD was op de achterkant van de BR geplaatst. Hierdoor is de slipcase aardig ingedeukt en zit er vanwege dat gat zelf een flinke deuk in het doosje plus inlay.

    Daarnaast was ook het CD doosje niet ongeschonden overgekomen. Vind dat verder niet zo'n punt maar vind t wel doodzonde van de BR dus moet die helaas gaan retourneren. Ben benieuwd of ze wat klantvriendelijkheid betreft een beetje aan Amazon kunnen tippen...

  20. #20

    Standaard

    Vandaag mijn tweede pakketje ontvangen van ImportCDs. Is nu ruim 2 weken onderweg geweest. Verpakking is ook anders, ipv bubbeltjesenvelop een hard kartonnen envelop. De DVD's zijn verder in goede staat aangekomen.

  21. #21

    Standaard

    Dan zal t vast aan mij liggen maar ik heb nog niets ontvangen. Mijn bestelling van Singin`in The Rain blu-ray is al op 6 juli verzonden maar is nog steeds niet gearriveerd!! Ook bestellingen die de 14e en 18e juli zijn verzonden zijn er nog niet... Dat geeft mij dus absoluut geen vertrouwen bij een eerste bestelling: al een maand (bijna) onderweg en nog steeds niet gearriveerd...
    Daarentegen staat dan weer wel dat vorige week al (de 25e) mijn pre-order van Johnny Guitar is verzonden, die komt pas de 8e officieel uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dan zal t vast aan mij liggen maar ik heb nog niets ontvangen. Mijn bestelling van Singin`in The Rain blu-ray is al op 6 juli verzonden maar is nog steeds niet gearriveerd!! Ook bestellingen die de 14e en 18e juli zijn verzonden zijn er nog niet... Dat geeft mij dus absoluut geen vertrouwen bij een eerste bestelling: al een maand (bijna) onderweg en nog steeds niet gearriveerd...
    Daarentegen staat dan weer wel dat vorige week al (de 25e) mijn pre-order van Johnny Guitar is verzonden, die komt pas de 8e officieel uit
    Het varieert heel erg: sommige pakketjes komen binnen 1,5 week binnen, anderen duren ineens soms bijna 4 weken. Valt geen pijl op te trekken, hoewel tot op heden het meeste bij mij behoorlijk snel binnen was.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Het varieert heel erg: sommige pakketjes komen binnen 1,5 week binnen, anderen duren ineens soms bijna 4 weken. Valt geen pijl op te trekken, hoewel tot op heden het meeste bij mij behoorlijk snel binnen was.
    Rustig afwachten dus... Benieuwd hoe lang t nog duurt...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #24

    Standaard

    Nou, 'Johnny Guitar' lag zojuist al in de brievenbus, 26 juli verzonden. Had bij wijze van experiment een order van 150 dollar besteld, waarvan 'Johnny Guitar' om onduidelijke redenen als enige los verzonden was, ondanks dat er verschillende pre-orders bij zaten van verschillende release data. Dat pakket, wat 3 dagen eerder was verzonden dan 'Guitar' is nog nergens te bekennen - zou kunnen natuurlijk dat deze gewoon later binnen komt, dat heb ik namelijk al eerder meegemaakt, maar vermoed toch dat de douane het pakketje enigszins interessant vond Oh well...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #25

    Standaard

    Heb ook nog wat te vermelden over deze webshop, maar was er al op voorbereid door wat ik op blu-ray.com had gelezen.

    Had The Turin Horse al meer dan 30 dagen geleden besteld en hij bleef maar in de backorder staan. Nu is het zo dat hun order systeem orders niet langer dan 30 dagen mogen staan en ze dan automatisch gecancelled worden, maar je wordt niet op de hoogte gesteld en ziet het ook niet terug online. Heb ze daarom maar een mail gestuurd en dit was hun antwoord:
    Since this order reached 30 days old before we received stock on this item,
    our system automatically canceled the rest of this order. You did not
    receive notice of this since our system cannot be directly connected to the
    website. This makes it so that the website is not updated and therefore does
    not send out an automatic update to you. We are very sorry about this but in
    order to receive this item you will need to reorder it. If the item price
    has increased since your last order we will refund you for the difference.
    Also, we can issue you a refund for the handling fee on the order if this is
    the only item you need to order at this time. All you need to do is email us
    the old and new order numbers clearly marked. Please let us know if you have
    any further questions.



    Sincerely,

    ImportCDs Customer Service
    ImportCDs.com
    Prijstechnisch wordt het dus allemaal in orde gemaakt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •