Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 68 worden weergegeven.

Discussie: ImportCDs.com

  1. #26

    Standaard

    Maar als ik het dus goed begrijp ben je feitelijk wel je geld kwijt als je niets reclameert? Want toevallig had ik vandaag nog gekeken bij mijn order historie en zag ik dat er nog een DVD open stond sinds 19 juni, maar als ik dit dus niet opnieuw bestel, dan was ik dat geld gewoon kwijt geweest? Dat lijkt me ook nogal van de zotte natuurlijk.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #27

    Standaard

    wilde net mijn eerste bestelling bij hen plaatsen, melden ze me dat mijn billing address niet overeenkomt met adres op mijn visa kaart. Deed vandaag ook nog bestellingen bij Amazon en (voor allereerste keer) bij Bol, dus waar ze het halen...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Maar als ik het dus goed begrijp ben je feitelijk wel je geld kwijt als je niets reclameert? Want toevallig had ik vandaag nog gekeken bij mijn order historie en zag ik dat er nog een DVD open stond sinds 19 juni, maar als ik dit dus niet opnieuw bestel, dan was ik dat geld gewoon kwijt geweest? Dat lijkt me ook nogal van de zotte natuurlijk.
    Bij mij niet want het wordt pas bij verzenden van de CC afgeschreven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Nou, 'Johnny Guitar' lag zojuist al in de brievenbus, 26 juli verzonden. Had bij wijze van experiment een order van 150 dollar besteld, waarvan 'Johnny Guitar' om onduidelijke redenen als enige los verzonden was, ondanks dat er verschillende pre-orders bij zaten van verschillende release data. Dat pakket, wat 3 dagen eerder was verzonden dan 'Guitar' is nog nergens te bekennen - zou kunnen natuurlijk dat deze gewoon later binnen komt, dat heb ik namelijk al eerder meegemaakt, maar vermoed toch dat de douane het pakketje enigszins interessant vond Oh well...
    Dat gaat lekker bij jou
    Die van mij is de 25e verstuurd maar nog niet gearriveerd, net als alle andere orders die verzonden zijn...
    De pre-order van Les Vampires is trouwens wel verzonden vandaag...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij mij niet want het wordt pas bij verzenden van de CC afgeschreven.
    Weet je dat heel zeker? Bij mij wordt het namelijk per direct afgeschreven, voor de totale order. Ik heb het voor de zekerheid nog even nagezocht, maar een order die ik op 1 juli besteld heb, waarvan 1 op 4 juli en de andere op 6 juli verzonden is staat op mijn creditcard afschrift toch echt heel duidelijk op 1 juli. Nu betaal ik via paypal, maar kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt of dat ze dat bij iedereen anders doen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Weet je dat heel zeker? Bij mij wordt het namelijk per direct afgeschreven, voor de totale order. Ik heb het voor de zekerheid nog even nagezocht, maar een order die ik op 1 juli besteld heb, waarvan 1 op 4 juli en de andere op 6 juli verzonden is staat op mijn creditcard afschrift toch echt heel duidelijk op 1 juli. Nu betaal ik via paypal, maar kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt of dat ze dat bij iedereen anders doen.
    Nog even dubbel gecheckt en ik weet het zeker. Met paypal is het trouwens niet vreemd dat alles direct wordt afgeschreven, dat is eigenlijk altijd zo bij elke webwinkel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nog even dubbel gecheckt en ik weet het zeker. Met paypal is het trouwens niet vreemd dat alles direct wordt afgeschreven, dat is eigenlijk altijd zo bij elke webwinkel.
    Ah ok, dat wist ik niet. Maar dan zou ik dus eigenlijk beter rechtstreeks met mijn creditcard kunnen bestellen, want anders loop ik het risico dat er delen van mijn orders niet verzonden worden waar ik dan wel voor belast wordt? Had mijn Numero Deux DVD die al die tijd in backorder stond gisteren opnieuw besteld en het ding was vanochtend al verzonden. Heb ook direct zo'n mailtje verstuurd zoals ze beschreven, nu nog maar even afwachten of het ook echt vergoed wordt. Helaas wel een webwinkel met haken en ogen, vooral ook zo vervelend dat je pre-orders pas een maand van tevoren kunt bestellen, maar het is dat ze zo goedkoop zijn!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ah ok, dat wist ik niet. Maar dan zou ik dus eigenlijk beter rechtstreeks met mijn creditcard kunnen bestellen, want anders loop ik het risico dat er delen van mijn orders niet verzonden worden waar ik dan wel voor belast wordt?
    In principe wel ja.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Helaas wel een webwinkel met haken en ogen, vooral ook zo vervelend dat je pre-orders pas een maand van tevoren kunt bestellen, maar het is dat ze zo goedkoop zijn!
    Je moet idd een beetje de gebruiksaanwijzing van deze winkel kennen. Vooral hun 30 dagen regels zijn niet 'out of the box' en ze worden ook nergens op de site vermeld...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #34

    Standaard

    Gisteren dan toch eindelijk de eerste bestelling van ze ontvangen. Uiteraard was dat de Johnny Guitar blu-ray, de bestelling die als laatste is verzonden...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #35

    Standaard

    Nou, wat een stel flapdrollen daar. Had dus een DVD besteld die na een maand nog steeds niet uitgeleverd was en dan dus blijkbaar automatisch gecancelled wordt. Had de DVD opnieuw besteld en die werd dezelfde dag nog verzonden en vervolgens had ik een mailtje gestuurd zoals peptalk eerder had gemeld. Kreeg vandaag keurig een bericht dat men het verschil van $1.22 heeft teruggestort op mijn creditcard omdat de DVD eerst goedkoper was. Maar wat ze er mooi niet bij vermelden is dat ze wel die eerste keer het volledige bedrag hebben afgeschreven eerst om vervolgens de DVD gewoon niet op te sturen en ook nooit dat geld terug te storten, zodat ik keurig twee keer voor precies dezelfde DVD heb betaald en het maar een keer verzonden heb gekregen.

    Dit is gewoon pure diefstal feitelijk. Heb nu maar even een boos mailtje gestuurd en het zal nu ongetwijfeld wel recht gezet worden, maar ik vraag me af in hoeverre het legaal is om wel eerst alles af te schrijven en dan na een maand doodleuk stilzwijgend (!) iets te annuleren en vervolgens dat geld nooit terug te storten en zelfs nadat je er zelf achter aangegaan bent enkel het verschil terug te storten. Ronduit schandalig dit. Dus nooit met paypal betalen bij deze site.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  11. #36

    Standaard

    Ik vind dit ook allemaal op het randje, helemaal omdat er niets te vinden is over die 30 dagen op hun website en je er dan zelf maar achteraan moet. Gelukkig had ik er wat over gelezen op blu-ray.com, maar ik ben nog aan het wachten over een bericht wat betreft de teruggave van het verschil en het vaste bedrag voor de verzendkosten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #37

    Standaard

    Kreeg vandaag de bevestiging dat het geld van mijn eerste order toch gewoon wordt teruggestort, met een of andere vage smoes over dat het allemaal automatisch had moeten gebeuren maar dat het niet gebeurd was. Goed, uiteindelijk is het wel afgehandeld gelukkig.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #38

    Standaard

    Mijn bestelling van Singin` in the rain is na bijna 5 weken nog steeds niet aangekomen en heb daarvoor `t geld terug gestort gekregen. Gaat goed daar
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Gelukkig had ik er wat over gelezen op blu-ray.com, maar ik ben nog aan het wachten over een bericht wat betreft de teruggave van het verschil en het vaste bedrag voor de verzendkosten.
    7 augustus bericht gehad en vandaag het geld terug.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Dat pakket, wat 3 dagen eerder was verzonden dan 'Guitar' is nog nergens te bekennen - zou kunnen natuurlijk dat deze gewoon later binnen komt, dat heb ik namelijk al eerder meegemaakt, maar vermoed toch dat de douane het pakketje enigszins interessant vond Oh well...
    Brakhage, heb je dit pakketje intussen al binnen? Erg beniewd hoe het zit met het doaune spook met bestellingen bij importcd's...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door howitzer Bekijk bericht
    Brakhage, heb je dit pakketje intussen al binnen? Erg beniewd hoe het zit met het doaune spook met bestellingen bij importcd's...
    Nee nog niet, ben nog in afwachting van de rekening Dat het gepakt is, is inmiddels redelijk duidelijk aangezien ik twee andere bestellingen die erna verzonden zijn al binnen heb gehad.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Nee nog niet, ben nog in afwachting van de rekening Dat het gepakt is, is inmiddels redelijk duidelijk aangezien ik twee andere bestellingen die erna verzonden zijn al binnen heb gehad.
    thx, ook benieuwd
    die 2 andere bestellingen waren minder dan 22 euro?

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door howitzer Bekijk bericht
    thx, ook benieuwd
    die 2 andere bestellingen waren minder dan 22 euro?
    Ja, waren 2 kleine bestellingen. Lijkt er op dat de enige manier om er zeker van te zijn is om alles in bestellingen van onder 22 euro te laten verzenden. Geen boxsets meer van ons
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  19. #44

    Standaard

    Aiiii, ik heb gegokt en een bestelling gedaan van 47 dollar 20.
    Als ik het zo lees, had ik dat beter kunnen spreiden.

    4 titels maar allemaal na 1 dag geshipt, zal dan wel samen zijn.

    De 10e geshipt, zal nog wel even duren, voordat het aankomt.
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #45

    Standaard

    Nou, heb eindelijk mijn pakketje binnen, wat inderdaad door de douane gesnaaid was. Het bedrag wat ik moest betalen was precies 30 euro, wat me reuze mee viel aangezien je al 18 euro moet betalen bij een pakketje van 22 euro dus voor een pakket van 113 dollar is dat relatief gezien nogal goedkoop. Het grootste bedrag gaat dus echt gewoon zitten in die administratiekosten van 12,50 dus in zekere zin kun je beter een grote bestelling plaatsen dan ben je ook in een keer van het gezeur af. Qua prijs is dit misschien niet eens zo'n gekke oplossing, omdat je nu maar een keer die 5 dollar per bestelling betaalt, terwijl als je alles moet gaan opdelen om onder de 22 euro per bestelling te blijven je natuurlijk 5 dollar per bestelling kwijt bent. Het enige nadeel is dat je nu zo lang moet wachten op je pakketje want ze lijken er geen haast bij te hebben bij de douane. Maar heb nu wel in een keer 8 blu-rays - nu nog tijd vinden om dat allemaal te zien
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #46

    Standaard

    Nou hier is nog steeds niet binnen, nog steeds geen verandering in de situatie: slechts 1 van de 7 orders ontvangen (Johnny Guitar blu-ray)
    Dat was dus absoluut de eerste en laatste keer dat ik daar bestelde, ik ga wel terug naar dvdpacific (die nu wel weer naar Nederland verzenden): dat heb ik tenminste met 9 dagen (inclusief weekend) binnen. Importcds mag dan erg goedkoop zijn, als je niets ontvangt heb je er nog niets aan natuurlijk...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    N... nu nog tijd vinden om dat allemaal te zien
    Voor iemand zoals jij die 100 films per maand bekijkt, moet dat toch een eitje zijn? Ik verwacht eind volgende week een recensie!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Voor iemand zoals jij die 100 films per maand bekijkt, moet dat toch een eitje zijn? Ik verwacht eind volgende week een recensie!
    Oh jawel, is geen probleem hoewel ik vandaag weer 2 erbij kreeg (plus 8 DVD's, maar die moeten maar even wachten). Maar heb er gisteren al drie gezien, vandaag nog drie, morgen nog drie en dan ben ik er alweer praktisch doorheen
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Aiiii, ik heb gegokt en een bestelling gedaan van 47 dollar 20.
    Als ik het zo lees, had ik dat beter kunnen spreiden.

    4 titels maar allemaal na 1 dag geshipt, zal dan wel samen zijn.

    De 10e geshipt, zal nog wel even duren, voordat het aankomt.
    Nou, nog steeds niets binnen, los van of douane dit nu oppakt of niet, duurt het wel erg lang. Geen aanrader die shop.
    Send a maniac to catch a maniac...

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Nou, nog steeds niets binnen, los van of douane dit nu oppakt of niet, duurt het wel erg lang. Geen aanrader die shop.
    Same here. 3 bestellingen die op 2 augustus zijn er ook nog niet. Dalijk maar weer eens mailen (gisteren ook al gedaan...)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •