Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.

Discussie: ImportCDs.com

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Nou, nog steeds niets binnen, los van of douane dit nu oppakt of niet, duurt het wel erg lang. Geen aanrader die shop.
    Als de douane het gepakt heeft (wat met bijna 50 dollar een goede kans is), dan heeft het allemaal zeer weinig met de shop meer te maken en ligt alle vertraging gewoon aan de douane - die hebben niet bepaald haast met dat soort zaken. Het pakketje wat ik vorige week heb binnen gehad heeft er precies 5 weken over gedaan om binnen te komen, dus als het op de 10e verzonden is, zal het waarschijnlijk nog wel even duren. Maar zodra de douane er tussen zit maakt het allemaal weinig meer uit of je het via welke shop dan ook laat versturen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Als de douane het gepakt heeft (wat met bijna 50 dollar een goede kans is), dan heeft het allemaal zeer weinig met de shop meer te maken en ligt alle vertraging gewoon aan de douane - die hebben niet bepaald haast met dat soort zaken. Het pakketje wat ik vorige week heb binnen gehad heeft er precies 5 weken over gedaan om binnen te komen, dus als het op de 10e verzonden is, zal het waarschijnlijk nog wel even duren. Maar zodra de douane er tussen zit maakt het allemaal weinig meer uit of je het via welke shop dan ook laat versturen.
    Ok, douane is dan ook al zo'n snelle instantie? Nog geen ervaring mee, al lijkt hier dan nu verandering in te komen.
    Als ze dan al geld willen aftroggelen, waarom moet het dan weken duren...

    Was dat pakje van jou regulier na 5 weken binnen of langs douane?
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Ok, douane is dan ook al zo'n snelle instantie? Nog geen ervaring mee, al lijkt hier dan nu verandering in te komen.
    Als ze dan al geld willen aftroggelen, waarom moet het dan weken duren...

    Was dat pakje van jou regulier na 5 weken binnen of langs douane?
    Douane, anders had het veel eerder binnen geweest. Vrijwel al mijn pakketjes van importcds zijn tot nu toe binnen twee weken binnen gekomen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #54

    Standaard

    Ik heb er eentje via importcd's bestemd via hun kanaal op ebay. Het verzendadres was ergens in Duitsland
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #55

    Standaard

    Nou, het duurt "even" maar inmiddels heb ik van 4 van de 6 niet-gearriveerde orders het geld terug. Nu nog de in totaal ong. € 31,- van de 2 Godard dvd`s...
    Wat een waardeloze zaak. Heb ze afgelopen week een aantal keer gemaild maar reageren ho maar....
    Dat was echt de eerste en laatste keer dat ik daar wat besteld heb. Dan in het vervolg maar een paar euro duurder uit...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nou, het duurt "even" maar inmiddels heb ik van 4 van de 6 niet-gearriveerde orders het geld terug. Nu nog de in totaal ong. € 31,- van de 2 Godard dvd`s...
    Wat een waardeloze zaak. Heb ze afgelopen week een aantal keer gemaild maar reageren ho maar....
    Dat was echt de eerste en laatste keer dat ik daar wat besteld heb. Dan in het vervolg maar een paar euro duurder uit...
    Ik bestel toch met enig regelmaat, vnl WAC's, bij ImportCDs en ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad. Meestal binnen twee weken thuis. Ook reageren ze binnen 24 uur op mijn e-mail. Wel vind ik dat het uitleveren van back-orders wel erg lang op zich laat wachten, terwijl de items lang en breed "on-stock" zijn.

  7. #57

    Standaard

    Vandaag een pakketje van ImportCDs opgehaald in het postkantoor dat reeds vrijdag 12 oktober toegekomen was. In de V.S. verzonden op 1 oktober, 12 dagen later al in Vlaanderen. Daar kan Amazon.com een punt aan zuigen.

    BD (4) en DVD (2) en DVD box (1) samen voor de aangegeven waarde op de doos 116 US $, geen douanekosten te betalen.

    Ik kan geen fotos uploaden uitgezonderd die miezerige thumbnails. Wordt dit "probleem" ergens behandeld op dit forum. Graag een link ...

  8. #58

    Standaard

    Leuk !!!!


    Save 10% off your entire order!

    Now through November 20th, enter promo code "SAVE10" when you checkout for the savings to appear in your cart. No minimum purchase required and no limits on use.

  9. #59

    Standaard

    Ook vandaag een pakje ontvangen (Looney Tunes Collectie 2) dat er niet door de douane is uitgehaald, ondanks de aangegeven (correcte) waarde.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ook vandaag een pakje ontvangen (Looney Tunes Collectie 2) dat er niet door de douane is uitgehaald, ondanks de aangegeven (correcte) waarde.
    Ik zou even contact opnemen met de douane als ik jou was, want die hebben hun werk duidelijk niet goed gedaan.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door body heat Bekijk bericht
    Leuk !!!!


    Save 10% off your entire order!

    Now through November 20th, enter promo code "SAVE10" when you checkout for the savings to appear in your cart. No minimum purchase required and no limits on use.
    Dan zou t leuk zijn als ze dan ook eens iets versturen. 2 weken terug 1 titel besteld, nog steeds niet verstuurd!!! op e-mails reageren ze ook al niet meer. Waardeloze winkel IMHO
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dan zou t leuk zijn als ze dan ook eens iets versturen. 2 weken terug 1 titel besteld, nog steeds niet verstuurd!!! op e-mails reageren ze ook al niet meer. Waardeloze winkel IMHO
    Ik heb alleen maar positieve ervaringen tot heden.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door body heat Bekijk bericht
    Ik heb alleen maar positieve ervaringen tot heden.
    Dan zal t aan mij liggen. Maar incl. deze laatste bestelling heb ik er 8 gedaan waarvan er toch zeker 1 goed is aangekomen. De andere zijn allemaal niet gearriveerd. Dat kan ik zeker niet positief noemen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #64

    Standaard

    Zat nog eens te kijken op deze site i.v.m. de laatste dag 10% korting en ik dacht laat ik eens de verzendkosten met die van deepdiscount.com vergelijken want daar hebben ze black friday deals zie ik dat ze bij beide sites omhoog zijn gegaan


    Nu $6,99 + $1,99 per artikel
    Was $5 + $1,99 bij importscd en $3,99 + $1,99 bij deepdiscount.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zou even contact opnemen met de douane als ik jou was, want die hebben hun werk duidelijk niet goed gedaan.
    Ik zou het erop gewaagd hebben om ook daar de Lawrence Of Arabia Limited box gekocht te hebben, ware het niet dat hij er al uitverkocht is en ik vrees dat als ik 'm nu niet koop dat ik er straks gewoon helemaal geen ga hebben.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #66

    Standaard

    Mijn pakketje vandaag ontvangen met 2 BD, 1 DVD, 2 DVD box met aangegeven waarde van 68 USD op de doos. Geen taksen te betalen. Verzonden op 21-11-2012, vandaag ontvangen. Slechts 9 dagen onderweg.

    Een tevreden klant.

  17. #67

    Standaard

    Nou, dan zal `t ongetwijfeld aan mij liggen: ik heb op 25 OKTOBER de blu-ray van Pete`s Dragon besteld en is nog steeds niet verzonden....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #68

    Standaard

    Iemand enig idee van de actuele levertermijnen van ImportCDs.com? De FAQ op de website is nogal vaag...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •