De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard waar zijn deze voor?

    ik heb op mijn yamaha receiver helaas voor de surraound en de center veerklemmen als aansluiting, dus hier is het lastig een 2,5mm2 aan te sluiten.

    Nu zag ik de flexible pin stekkers, maar ook deze pin stekkers, maar begrijp eigenlijk niet wanneer je deze zou moeten toepassen:
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    tv: samsung ue46D8000 -tab: samsung 10.1-receiver: yamaha RX V-37 - fronts: B&W 602 series 1 - center: B&W CC6 - rears: B&W DS3 THX - Sub Klipsch sub-10 - PS3 - Cisco actieve decoder Ziggo - LG HDD

  2. #2

    Standaard

    ik wil deze kopen.

    is dat beter dan blanke draad?

    gaarne jullie ervaring / advies / alternatieven
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    tv: samsung ue46D8000 -tab: samsung 10.1-receiver: yamaha RX V-37 - fronts: B&W 602 series 1 - center: B&W CC6 - rears: B&W DS3 THX - Sub Klipsch sub-10 - PS3 - Cisco actieve decoder Ziggo - LG HDD

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skull landgraaf Bekijk bericht
    ik wil deze kopen.

    is dat beter dan blanke draad?

    gaarne jullie ervaring / advies / alternatieven
    Het gebruik van speaker pluggen welke dan ook is binnen de HT wereld al jaren een heet hangijzer en de kampen zijn dan ook verdeeld in voor- en tegenstanders. Ik persoonlijk maak gebruik van banaan pluggen maar als je dus met een versterker te maken krijgt zoals jij dan is bovenstaande oplossing een hele goede. Door het gebruik van dergelijke pluggen kom je dus niet in de problemen door ruimtegebrek en kan je zelfs 2 X 4 mm speaker draad gebruiken als je dat wil. Het enige nadeel wat ik zou kunnen verzinnen is dat je met de oorspronkelijke speakerdraad een veel groter contact oppervlak hebt dan met deze speaker pluggen.


  4. #4

    Standaard

    ow ok,

    dus de "harde" pin heeft dezelfde functie als de flexibele?
    tv: samsung ue46D8000 -tab: samsung 10.1-receiver: yamaha RX V-37 - fronts: B&W 602 series 1 - center: B&W CC6 - rears: B&W DS3 THX - Sub Klipsch sub-10 - PS3 - Cisco actieve decoder Ziggo - LG HDD

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skull landgraaf Bekijk bericht
    ow ok,

    dus de "harde" pin heeft dezelfde functie als de flexibele?
    In principe wel maar de harde pin wordt normaal gesproken alleen gebruikt voor versterkers met een "miniatuur" aansluiting waar dus de standaard banaan plug qua diameter niet inpast. De flexibele plug wordt normaal gesproken gebruikt zoals in jouw situatie want de harde pin zal door het gewicht van de kabels niet of nauwelijks door de klem aansluiting op zijn plaats worden gehouden, daar heb je gewoon een flexibele aansluiting voor nodig.


  6. #6

    Standaard

    ok, duidelijk

    ik heb een mooie test cd van B&W, eens kijken of ik verschil hoor
    tv: samsung ue46D8000 -tab: samsung 10.1-receiver: yamaha RX V-37 - fronts: B&W 602 series 1 - center: B&W CC6 - rears: B&W DS3 THX - Sub Klipsch sub-10 - PS3 - Cisco actieve decoder Ziggo - LG HDD

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •