De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Philips 50PFL7956 Cinema actie bij MM 799

    Hebben jullie deze aktie al gezien bij Mediamarkt?,

    Dit kan toch helemaal niet voor 799 ??

    http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/ph...serie9956.html
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  2. #2

    Standaard

    Ik had 'm ook gezien en heb op kieskeurig en dergelijke sites gekeken, waar de tv heel goed uit de tests en reviews komt.

    Zijn er forumleden hier die deze in bezit hebben en die iets meer kunnen vertellen over deze tv?

    Vraag me vooral af:

    - weergave van NTSC (regio 1) dvd's -- levert dat nog aardig beeld op?
    - weergave van oude transfers en 4:3 content , kijken jullie dat 'uitgerekt' of op origineel formaat met zwarte balken eromheen?
    - weergave van voetbal - 'streeploos' ?
    - je leest wel eens over problemen dat deze zichzelf uitschakelt, 'stand-by-looping', hier meer van bekend?
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Ik had 'm ook gezien en heb op kieskeurig en dergelijke sites gekeken, waar de tv heel goed uit de tests en reviews komt.

    Zijn er forumleden hier die deze in bezit hebben en die iets meer kunnen vertellen over deze tv?

    Vraag me vooral af:

    - weergave van NTSC (regio 1) dvd's -- levert dat nog aardig beeld op?
    - weergave van oude transfers en 4:3 content , kijken jullie dat 'uitgerekt' of op origineel formaat met zwarte balken eromheen?
    - weergave van voetbal - 'streeploos' ?
    - je leest wel eens over problemen dat deze zichzelf uitschakelt, 'stand-by-looping', hier meer van bekend?
    Hoi Hayko,

    Ik ben ook zeer geïnteresseerd in deze TV, al zal het er voor mij komende tijd nog niet inzitten om er eentje te kopen. Ik weet wel dat het uitschakelprobleem op te lossen is door de nieuwste firmware update erop te zetten?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #4

    Standaard

    Stefan,

    ik heb deze vorige week gekocht, maar hij staat nog in de verpakking.
    Zal wel iets laten weten als ik deze heb geinstalleerd.

    Wou eigenlijk pas over maand of 2 (dan ga ik verhuizen, huis wordt nu verbouwd) de tv aanschaffen, maar ben toch al overstag gegaan voor die aanbieding. Nu eerst ruimte maken op oude stek, dan kan de nieuwe tv daar al paar weken dienst doen.
    Send a maniac to catch a maniac...

  5. #5

    Standaard

    Heel veel plezier ermee in ieder geval, lijkt me geweldig om hem al in het bezit te hebben!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #6

    Standaard

    En Hayko?? al getest, want ben toch heel erg benieuwd. Ben al naar veel winkels geweest, maar helaas heeft bijna niemand meer een demo model.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    En Hayko?? al getest, want ben toch heel erg benieuwd. Ben al naar veel winkels geweest, maar helaas heeft bijna niemand meer een demo model.
    TV ondertussen geinstalleerd.

    Nog niet veel op gekeken, maar het ziet er goed uit.
    Beeldverhouding is even wennen, zal de tv ook nog iets hoger zetten na verhuizing, het model is door de 21:9 verhouding natuurlijk wat lager als reguliere 16:9 schermen.

    Blu-ray - alleen wat getest - ziet er prima uit.
    Dvd - 16:9 serie (Leverage sz. 3 - UK dvd) - wordt omgezet naar 21:9 , geen hinder van beeld, zag er erg strak uit, een paar scenes waar wat 'wobling' of striping te zien was, maar dat kan aan filters liggen of aan dvd zelf, daarvoor zou ik nog eens op andere tv moeten vergelijken.

    Andere regio's - daarvoor moet ik Philips BR speler omklikken naar regio, BDP 7600 lijkt niet standaard regiovrij te zetten, maar dat is ander verhaal.

    Voetbal / sport - nog niet getest.

    4:3 - oude film (Terrence Hill, Don Camilo) eens opgezet, ook met de verhoudingen dat deze uitgestrecht wordt. Het is een zeer matige transfer, toch doet de tv ermee wat deze kan. Het uitrekken is in deze eigenlijk teveel van het goede, maar je zou het zo kunnen aankijken...

    Geluid - voldoende, voor BR / dvd hangt deze aan het surround set.

    Tv kijken (via Humax recorder / receiver), digitaal beeld, ziet er prima uit.

    Instellen - via snelmenu (klik links of rechts of plaatje wat er volgens u beter uitziet).

    Nog heel wat te spelen met het toestel.

    Voorlopige conclusie: Super tv (zeker voor die actieprijs), br speler had ik iets langer bij moeten stilstaan, heel oude content zal waarschijnlijk naar tv 2 (slaapkamer) verhuizen in de nieuwe woning.
    Send a maniac to catch a maniac...

  8. #8

    Standaard

    Prima dat hij zo goed bevalt! Hoor toch erg goede berichten vooral over deze tv. Veel plezier ermee
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •