De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: 1080p controle

  1. #1

    Question 1080p controle

    Wellicht is deze vraag al eerder voorbij gekomen. Waar kun je zien of je te maken hebt met een videoformaat van 1080p. Dit staat meestal op de cover maar lang niet altijd.

    Zo heb ik nu de maart editie van Life (2012) in handen. Volgens de site van bol.com is dit nu wel een 1080p. Maar ik kan het nergens checken op de discs en/of cover. Met de EAN code op internet kom ik ook al niet veel verder.

    81717344748063
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Wellicht is deze vraag al eerder voorbij gekomen. Waar kun je zien of je te maken hebt met een videoformaat van 1080p. Dit staat meestal op de cover maar lang niet altijd.

    Zo heb ik nu de maart editie van Life (2012) in handen. Volgens de site van bol.com is dit nu wel een 1080p. Maar ik kan het nergens checken op de discs en/of cover. Met de EAN code op internet kom ik ook al niet veel verder.

    81717344748063
    Als je bd-lezer hebt in PC of laptop kan je dit via het programma BDinfo. Indien niet moet je eens kijken in je handleiding van je bd-speler of hts, de laatste nieuwe modellen laten toe een soort van discinfo menu op te vragen waarin je beeldformaat kan zien, mijn Philips HTS bvb kan dit.

  3. #3

    Standaard

    Het is te zien op sommige BD spelers, recievers, TV's of in een BD-rom drive in een PC. Meestal kun je via de info knop bij de eerste drie dit zichtbaar maken en voor de PC heb je diverse programma's.

    EDIT: Kev was me voor
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Hmm zoals jullie kunnen zien staat heb ik wel een bd speler die 1080p aan, maar mijn tv helaas nog niet HD ready. Maar is er nergens een check op de bd of cover? Bij dvd profiler kent hij de ean code helaas niet.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Maar is er nergens een check op de bd of cover? Bij dvd profiler kent hij de ean code helaas niet.
    Dat is allemaal info van derden en niet altijd te vertrouwen (ja ook als t op de cover staat), als je echt zeker wilt weten wat er op een schijfje staat zou je dit op een van de genoemde manieren moeten checken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •