De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 2 gratis bioscoopkaartjes

    Ik heb geen idee waar ik dit topic moest openen. Het 'handel' gedeelte was misschien een optie, maar ik verkoop of veil hier niets. Het gaat ook niet om een filmdiscussie, dus het film gedeelte viel ook al af. Dit is volgens mij het populairst subforum, dus open ik dit topic maar hier...

    Oke.. ik heb 2 bioscoopkaartjes gewonnen voor de film ''Our Idiot Brother''.
    Ik heb niets met die film en ga hem dus ook niet bekijken. Ik geef ze dus gewoon weg. De verzendkosten zijn voor mijn rekening .

    Als je geïnteresseerd bent, laat hier dan een berichtje achter. Ik kies dan gewoon een willekeurig getal via een website. Als dat getal bijvoorbeeld 3 is, dan wint de 3e poster. Heel erg willekeurig dus .

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Geinteresseerd. Leuke aktie van je.

  4. #4

    Standaard

    Oh, dat lijkt me eigenlijk best een leuke film! Met Paul Rudd toch? Vind hem altijd wel komisch!

    Het zou supertof zijn als ik de kaartjes kon winnen/krijgen. Erg aardig van je om ze op zo'n manier weg te geven!
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #5

    Standaard

    Ik hoef deze film niet te zien. Maar wil toch even zeggen dat heel aardig van je om ze op zo'n manier weg te geven.

  6. #6

    Talking

    Leuk wanneer is de trekking?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Leuk wanneer is de trekking?
    Zal wel morgen of overmorgen zijn .
    Heel snel iig

  8. #8

    Standaard

    Toffe actie van je!

    Ben uiteraard geïnteresseerd; Paul Rudd, die de hoofdrol speelt, is een man crush van me (komisch talent en onmogelijk te haten) en had zelfs een thread aan hem gewijd die niet echt aansloeg hier.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  9. #9

    Standaard

    Leuke actie .

    Jammer alleen dat ie niet in Eindhoven draait, want vind het een leuke film, afgaande op de trailer.

    Ik ken Paul Rudd eigenlijk alleen van Halloween 6, waarin hij Tommy speelde dacht ik.

  10. #10

    Standaard

    bij deze heb ik wel interesse, leuk bericht dit, desnoods wil ik de verzendkosten ook wel voor mijn rekening nemen

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    bij deze heb ik wel interesse, leuk bericht dit, desnoods wil ik de verzendkosten ook wel voor mijn rekening nemen
    Om een euro ga ik niet moeilijk doen .

  12. #12

    Standaard

    Lijkt mij erg leuk om te winnen . Tof dat je dit doet!

  13. #13

    Standaard

    Lijkt mij ook best een leuke film


  14. #14

    Standaard

    Zal het om 19:00 bekend maken .

  15. #15

    Standaard

    We zitten met smart te wachten en wie hem wint, alvast gefeliciteerd!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  16. #16

    Standaard

    Oke, was het even vergeten. Nummer viel op 3, dus de 3e poster. Khonnor wint de 2 kaartjes . PM is onderweg.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •