De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aansluiting zone 2 - geluid

    Hallo ,
    ben in bezit van versterker Sony STR 3600 ES. Ik heb momenteel 2 extra luidsprekers ( buiten ) aangesloten op een 2de zone. Hierbij verkrijg ik wel geluid bij FM tuner en DMport ( Ipod ). Heb geen geluid wanneer ik CD of mediaspeler afspeel ? Luidsprekers gaan perfect bij Ipod of Tuner
    Cd en mediaspeler zijn aangesloten via coax en, optische kabel ?
    Wat kan probleem zijn ?

  2. #2

    Standaard

    Je onvoldoende verdiept in de gebruiksaanwijzing misschien?
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Geluid voor een 2e zone kan vaak door een receiver alleen als analoog verwerkt worden. Daarvoor zul je dus waarschijnlijk dus ook rode en witte tulp-kabeltjes moeten gebruiken.

    Als het goed is kun je dit vinden in de gebruiksaanwijzing van de receiver.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Is ondertussen gelukt waarvoor hartelijk dank. Heb inderdaad de witte en rode kabels moeten gebruiken. Als ik goed begrijp moet ik bij zowel mediaspeler als cd-speler zo extra kabels aanbrengen naast de coax en optical kabel ? of kan ik dit anders oplossen ( heb ook vier HDMI poorten bij reciever die ik kan aanduiden bij zone 2 op display ? )
    Alvast hartelijk dank voor uw reactie en hulp

  5. #5

    Standaard

    Voor iedere bron die je voor zone 2 wilt gebruiken moet je dus een analoge verbinding maken. Heeft de bron ook HDMI, dan hoef je voor zone 1 alleen een deze te verbinden, want daarmee kan beeld en geluid door dezelfde verbinding.

    Hoe dat met HDMI in zone 2 precies werkt weet ik niet. Ook daarvoor zal je in de geruiksaanwijzing moeten kijken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •