De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Elkaar helpen met blu-ray discs kopen

    Hallo,

    Ik weet niet of er al een topic is dat hierover gaat, maar ik open dit topic maar toch.

    Binnen Nederland en België zijn de prijzen en beschikbaarheid van blu-ray discs vaak erg verschillend. Zo kan een bepaalde blu-ray 10 euro kosten bij een Mediamarkt winkel in Breda, maar kost dezelfde blu-ray disc 20 euro in Rotterdam. Of zo heeft een van de Mediamarkt winkels in Rotterdam nog een grote voorraad van een bepaalde film, maar is de film in de rest van het land niet meer te verkrijgen.

    Het leek mij dus een goed idee om elkaar te helpen met het kopen van bepaalde blu-ray discs. Dit gebeurt al op bijvoorbeeld 'www.blu-ray.com'. Ik heb zelf al 2x geruild en gekocht in zeer korte tijd en alles verliep perfect. De verkopers en ruiler woonden beide in de Verenigde Staten, dus ik neem aan dat het binnen Nederland geen probleem hoort te zijn.

    Uiteraard betaald de persoon die iets verzoekt vooraf (prijs van het product + verzendkosten). Je kunt zelf beslissen of je de persoon die het voor je haalt & verzendt nog iets extra's geeft, maar aangezien ook deze persoon ooit 'de verzoeker' kan zijn, lijkt mij dat een beetje overbodig (je doet het immers voor elkaar).

    Is hier interesse voor?

  2. #2

    Standaard

    Ik vind het een leuk idee, maar wat als het product beschadigd of verloren geraakt is in de^post?
    Of dat de andere hem smeert met je geld?
    Toch veel risico's hier. Of ligt dit aan mij?

  3. #3

    Standaard

    Ik heb zoiets al wel voor diverse forumleden gedaan en dan helpt het wel als degene een goede traderstatus heeft of een frequente poster is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Hier bestaat inderdaad al een vrij oud topic over dat in principe prima dienst kan doen hiervoor: stel dan ook voor daarin verder te gaan. http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=38373

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •