De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: Lg lm860v

  1. #1

    Standaard Lg lm860v

    Ik zit eraan te denken om deze tv de LG LM860V te kopen, nu is mijn vraag of er iemand is met ervaring met deze tv en me hier wat over kan vertellen. Plus- en minpunten van deze tv..

    In de winkel was ik wel onder de indruk van beeld en design.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik zit eraan te denken om deze tv de LG LM860V te kopen, nu is mijn vraag of er iemand is met ervaring met deze tv en me hier wat over kan vertellen. Plus- en minpunten van deze tv..

    In de winkel was ik wel onder de indruk van beeld en design.
    Kijk en daar gaat het om, dat je zelf erover tevreden bent

    Nu ben je benieuwd naar de meningen van anderen, maar het ligt aan jezelf of je er veel van aantrekt, met andere woorden LG is niet een merk met de beste reputatie, maar So What

    Als hij maar heel blijft en de prijs goed is, zou niet gaan voor zo'n heel kleintje, een 55 is natuurlijk wel mooi

    Hij komt hier wel goed uit bus:

    http://www.avforums.com/reviews/LG-L...92/Review.html

    Bedenk wel, alle waar naar zijn geld en als je hem voor een leuke prijs kan scoren................ echt slechte TV's worden er tegenwoordig niet meer gemaakt, veel doen ze niet voor elkaar onder.

    Je zult voor jezelf moeten uitmaken of er alles op en aan zit dat je nodig hebt, wat de 1 wel nodig heeft, heeft een ander weer niet nodig, wat de 1 een nadeel vind, dat hoeft voor een ander geen nadeel te zijn.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •