De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: Arrow

  1. #1

    Standaard Arrow

    Ik kijk echt uit naar deze nieuwe CW serie Arrow.
    Deed mij niet denken aan Smallville..

    Over billionaire playboy Oliver Queen Hij wil zijn gedrag als jongeman goedmaken, en creëert het alter ego Arrow, een vigilante die de samenleving — en dan in het bijzonder zijn thuisbasis Starling City — van criminaliteit moet vrijwaren. Ondertussen probeert hij ook de brokken te lijmen met zijn ex-vriendin Dinah ‘Laurel’ Lance (alias Black Canary in de comics). Haar vader, op zijn beurt, is een politiedetective die vastbesloten is om Arrow te arresteren

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=VpFobB8EpKQ
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hier en daar al wat over gelezen en foto's gezien, en het lijkt me ook wel wat. Ben benieuwd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Gisteren zond Veronica de pilot en de tweede aflevering uit van de serie en vond het lang niet slecht.
    De nodige en overduidelijke gelijkenissen zijn er met Batman, met name Batman Begins, maar was op zich niet eens zo storend. De serie kijkt vlot weg en de actie ziet er niet eens zo verkeerd uit. Ben benieuwd naar de overige afleveringen.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #4

    Standaard

    Sluit mij aan bij vorige poster
    Kijk uit naar de volgende afleveringen. Heb me gister zeer vermaakt met het kijken van deze nieuwe serie.

  5. #5

    Standaard

    Tja het is een leuke serie maar niet helemaal de Green Arrow zoals ik hem ken van de comics. Ze hebben hem inderdaad meer in Batman veranderd. Waarom maken ze dan niet gewoon een Batman serie...


  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    ben nu halverwege het seizoen en vind het een goede serie. Nu hopen dat het niet allemaal van het zelfde wordt.

  7. #7

    Standaard

    Voor het eerst in lange tijd weer een serie die me weet te boeien. Kijk nu uit naar seizoen 2 op blu-ray

  8. #8

    Standaard

    Voor de Belgen : Arrow start op VIER.

    Zaterdag (22/2/14) om 18u15.
    Zondag (23/2/14) om 13u00 (herh).
    Laatst aangepast door Esteban : 22-02-2014 om 10:26

  9. #9

    Standaard

    Komt er een punt dat de serie echt beter wordt? Ik zit nu ergens halverwege seizoen 1 en het is nog wat matig.....is er een soort omslagpunt te verwachten? Als het zo doorgaat, dan hou ik het na 1 seizoen na gezien.

  10. #10

    Standaard

    Kent er iemand een goede link waar ik een chronologisch schema kan vinden van de 4 DC series, the flash, arrow, Supergirl en Legends of tomorrow.

    Met die crossover afleveringen is het soms moeilijk om logisch de verhaallijnen te volgen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Kent er iemand een goede link waar ik een chronologisch schema kan vinden van de 4 DC series, the flash, arrow, Supergirl en Legends of tomorrow.

    Met die crossover afleveringen is het soms moeilijk om logisch de verhaallijnen te volgen.
    Ik ben van dit overzicht uitgegaan.
    Maar dan heb ik nog geen antwoord op mijn vraag .

  12. #12

    Standaard

    De DC series blijven me boeien, meer dan de Marvel tegenhangers. Zo kan ik bijvoorbeeld niet genieten van de Agents of S.H.I.E.L.D. De Netflix Marvel shows hebben bij mij ook niet het wow effect. Het enige nadeel bij Arrow zijn die weerkerende flashbacks. Mijn raad is volhouden, maar zeker die chronologische volgorde gebruiken.

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik kan nooit wachten tot de nieuwste aflevering op Netflix verschijnt. Gisteren is het eerste deel van de massive crossover online gegaan. Alleen seizoen vier vond ik wat tegenvallen, maar voor de rest een perfecte serie, dat genieten is voor de DC-fan. Van de introductie van Deadstroke, Suicide Squad, the Flash, Legends of Tomorrow en nu ook supergirl.

    Maar als je sowieso een beetje superheldenmoe bent is het waarschijnlijk niks voor jou.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    De DC series blijven me boeien, meer dan de Marvel tegenhangers. Zo kan ik bijvoorbeeld niet genieten van de Agents of S.H.I.E.L.D. De Netflix Marvel shows hebben bij mij ook niet het wow effect. Het enige nadeel bij Arrow zijn die weerkerende flashbacks. Mijn raad is volhouden, maar zeker die chronologische volgorde gebruiken.
    Ik ga nog even door met kijken, bedankt. Grappig trouwens, die flashbacks vind ik momenteel juist het meest spannende van de serie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik kan nooit wachten tot de nieuwste aflevering op Netflix verschijnt. Gisteren is het eerste deel van de massive crossover online gegaan. Alleen seizoen vier vond ik wat tegenvallen, maar voor de rest een perfecte serie, dat genieten is voor de DC-fan. Van de introductie van Deadstroke, Suicide Squad, the Flash, Legends of Tomorrow en nu ook supergirl.

    Maar als je sowieso een beetje superheldenmoe bent is het waarschijnlijk niks voor jou.
    Superheldenmoe? Wat ken je mij toch slecht Claudio .....dat zal niet gaan gebeuren, echt niet. Wel ik wel merk is dat ik, net als bij de comics/graphic novels het geval was, veel meer met Marvel heb dan DC. Dat werkt blijkbaar door met het kijken. Ik zal het nog even aanzien, zeker nog wel dit seizoen en waarschijnlijk de volgende.

  15. #15

    Standaard

    En zowaar; in het laatste deel van seizoen 1 was het zover en begint de serie echt wat leven voor mij. Ik zal dus nog wel even seizoen 2 kijken; kijken of het zo verder gaat.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •