De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard samsung ps50c550 - Volgorde inputs

    Ik heb een probleem mijn mijn samsung ps50c550.
    Na het aanzetten gaat de tv eventje op mijn voorkeurskanaal (de receiver). Binnen 3-5 seconden springt de TV echter automatisch terug naar de input TV/SAT. Gewone TV dus. Deze gebruik ik niet en geeft bij mij sneeuw.
    Dit betekent dat ik nooit met 1 druk op de knop de TV aan kan zetten maar altijd 5 seconden moet wachten op de switch en daarna de input weer terug veranderen naar de receiver en daarna de receiver nog naar juiste kanaal.
    Google leverde niets op en ook geen optie kunnen vinden in de menu's van de TV. Weet iemand nog een workaround?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    Probeer eens een reset?


  3. #3

    Standaard

    De TV resetten? Met die optie ben ik niet bekend op mijn TV.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Zet je wel al je receiver als eerste aan en wacht je dan even op je receiver zodat hij de kans krijgt om een signaaltje op de uitgang te zetten waarop de TV is aangesloten?
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Geen slechte idee. Ik heb het even gechecked. Blijkt echter helaas dat ik de volgorde van inschakelen met de Harmony remote niet kan beïnvloeden. De TV start dus altijd als eerste op .
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Geen slechte idee. Ik heb het even gechecked. Blijkt echter helaas dat ik de volgorde van inschakelen met de Harmony remote niet kan beïnvloeden. De TV start dus altijd als eerste op .
    Dan wordt het een keuze tussen 2 kwaden.....

    of de losse AB's, of TV terugzetten op de gewenste ingang.

    Er zullen waarschijnlijk nog wel meer oplossingen zijn, zoals programmeerbare AB's die ook je TV ingang later weer kiezen.

    BTW, werkt de volgorde, met eerst de receiver aan en dan de TV, wel? Is, met andere woorden, je probleem ontstaan nadat je met de harmony bent begonnen?
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Nee probleem bestond al voor de harmony. Goede kanaal wordt kort gekozen, binnen 10 sec springt ie terug...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #8

    Standaard

    Met de harmony one kan je via het software programma wel de opstart volgorde van apparaten instellen. Ik weet niet welke harmony je hebt, maar het is misschien het proberen waard om het met het programma te proberen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •