De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lemony Snicket : Unfortunate Events (Blu-ray)

    Weet iemand of er op deze blu-ray uitgave extra's te vinden ? Heb hem vorige week besteld moest normaal gisteren uitkomen maar het is geen major release dus het duurt weer wat langer ! Typisch!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb deze vorige week reeds ontvangen van Amazon.fr. Deze uitgave is identiek aan de Nederlandse uitgave(NL-subs zijn aanwezig op de disc) op de vertaalde titel op de cover na. Ik heb de Blu-ray wel nog niet bekeken dus zal straks eens kijken welke extra's er allemaal te vinden zijn op deze uitgave.

  3. #3

    Standaard

    Daarstraks even nagekeken en er zitten geen extra's op de blu-ray uitgave.

  4. #4

    Standaard

    Had ik al verwacht. Cast Away komt op de dezelfde datum uit (gisteren) en daar staan ook geen extra's op... Wel stom dat ik hem nog niet in de bus gekregen heb! Waarom duurt dat nu weer zo lang op Cosmox staat er 1-2 weken? En op Wehkamp 4 weken... Hopelijk hoef ik niet meer lang te wachten en wordt de release datum niet uitgesteld. Pff. Terwijl Cast Away netjes in de rekken ligt. Nuja American Beauty en A Beautifull mind lieten ook lang op zich wachten.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 28-06-2012 om 21:31

  5. #5

    Standaard

    Oei, dat is een tegenvaller. Op de DVD staan enkele extra's die ik zeer fijn vond, zoals de extra waarin Jim Carrey z'n personages test adhv een ter plaatse verzonnen verhaal.

  6. #6

    Standaard

    beetje schaamteloos wel dat ze niks van extra's op de bluray zetten terwijl er een enorm uitgebreide 2 disc dvd bestaat. Making off's en featurettes en tonnen improvisaties van Carrey die nog maar eens tonen wat voor een miskend komisch genie die man eigenlijk wel is.

  7. #7

    Standaard

    Nuja heb ook nog wel die 2disc liggen dus zo erg is dat nu niet maar had inderdaad wel gemogen. Lijkt erop dat alle blu-ray release van paramount zonder extra's zullen worden uitgebracht. Beetje jammer. Heb wel nu een mail gekregen van Bol.com dat ik'm vandaag zou moeten binnen krijgen :P
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 29-06-2012 om 06:48

  8. #8

    Standaard

    Hoe is het beeld/geluid? Ik heb deze namelijk ook besteld maar ik kon nergens een review vinden

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Hoe is het beeld/geluid? Ik heb deze namelijk ook besteld maar ik kon nergens een review vinden
    Ik heb voorlopig enkel gekeken of er extra's op de disc stonden. De beeld en geluidskwaliteit heb ik nog niet echt gecontroleerd.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Hoe is het beeld/geluid? Ik heb deze namelijk ook besteld maar ik kon nergens een review vinden
    Heb hem vandaag binnen gekregen en straks eens bekijken. Laat ik weten hoe het geluid en beeld is. Mooie cover alleszins...

  11. #11

    Standaard

    Jammer dat er geen extra's op staan. Ik denk dat ik wacht op de Amerikaanse release zodra hij verschijnt (dat is overigens tot op heden nog niet bekend).

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Jammer dat er geen extra's op staan. Ik denk dat ik wacht op de Amerikaanse release zodra hij verschijnt (dat is overigens tot op heden nog niet bekend).
    Nee? Alleé we zijn eens eerder dan US... De blu-ray zelf heeft wel een hele mooi kwaliteit voor een film uit 2004 dacht ik. De visuele effecten worden er niet minder op en de close-ups zijn haarscherp. Ook is de blu-ray iets lichter dan de iet wat donkere dvd... Wat het geluid betreft is deze ook top. De soundtrack van Thomas Newman klinkt uit alle kanalen en de voice over van Jude Law klinkt heel zuiver! Los van het feit dat er geen extra's zijn zijn het beeld en geluid top. Heb nu gewoon m'n 2 disc en blu-ray samen in één blu-ray doosje gestopt. zo heb ik m'n eigen setje van deze mooi fantasie film.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 30-06-2012 om 18:10

  13. #13

    Standaard

    Net bekeken, leuke film, beeld en geluid zijn top!

  14. #14

    Standaard

    Ik zie dat hij opnieuw uitkomt van bol.com . Dit keer met extra's?

    http://www.bol.com/nl/p/lemony-snick...2004012268775/

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik zie dat hij opnieuw uitkomt van bol.com . Dit keer met extra's?

    http://www.bol.com/nl/p/lemony-snick...2004012268775/
    Is repress normaal.

  16. #16

    Standaard

    Vast en zeker een heruitgave van de reeds bestaande Blu-ray. Alleen als de Blu-ray uitgebracht wordt in Amerika heb je grote kans dat er extra's op staan. In de rest van de wereld hoef je bij catalogus uitgaves van Paramount niet meer te rekenen op extra's. Die zijn wegbezuinigd.

  17. #17

    Standaard

    Wil deze film wel graag op blu-ray, maar vond de extra's altijd leuk. Hopelijk komt hij snel in de USA.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Hopelijk komt hij snel in de USA.
    Dat hoop ik ook. Zit er al een tijdje op te wachten. Ik ben in het bezit van de SE DVD uit Engeland. Die bevat, op één extra na, dezelfde extra's als de Amerikaanse uitgave en hopelijk komen al deze extra's ook op de Amerikaanse Blu-ray te staan als die verschijnt. De Nederlandse DVD miste de tweede disc met extra's.

  19. #19

    Standaard

    Feit dat de make up tests met Carrey niet op de bluray staan is misdadig. De manier waarop hij in character gaat en voluit aan het improviseren slaat is gewoon geniaal.

  20. #20

    Standaard

    De film wordt op 9 september in Amerika op Blu-ray uitgebracht. Specificaties zijn nog onbekend, dus of deze uitgave wel extra's bevat is nog onduidelijk.

    http://www.blu-ray.com/news/?id=13963
    Laatst aangepast door Frank : 14-05-2014 om 22:23

  21. #21

    Standaard

    Over anderhalve week komt de Blu-ray uit in Amerika. Een lid van het forum van Blu-ray.com heeft de disc al binnen en bevestigd dat alle extra's, op de fotogalerijen na, van de Amerikaanse 2-disc DVD op de Blu-ray staan, inclusief de easter eggs. Die uitgave ga ik dus mooi kopen.

  22. #22

    Standaard

    Is deze regiovrij? zoja, dan komt die er bij mij ook in.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is deze regiovrij? zoja, dan komt die er bij mij ook in.
    Daar ben ik 99,9% zeker van. Het is een uitgave van Paramount (op een paar titels na regiovrij), gedistribueerd door Warner Bros. (altijd regiovrij).

    Hier is trouwens een overzicht van de extra's (de vet gedrukte extra's staan ook op de Nederlandse DVD):

    Audio Commentary by Director Brad Silberling
    Audio Commentary by Director Brad Silberling and the Real Lemony Snicket
    Bad Beginnings
    - Building a Bad Actor (12:47)
    - Making the Baudelaire Children Miserable (3:05)
    - Interactive Olaf: 4-Way Split Screen with 4 Audio Options (9:16)
    Orphaned Scenes
    - Dismal Deletions
    - - Play All (13:52)
    - - Violet's Rock Retriever (0:42)
    - - The Count Kills Shakespeare (1:14)
    - - Alone in the World (1:18)
    - - Casting The Marvelous Carriage (Extended) (1:36)
    - - Extended Puttanesca (1:42)
    - - Monty's Marriage (0:40)
    - - Sham Goes A' Courtin' (0:16)
    - - Aunt Jo's Demise (2:11)
    - - Life in the Theatre (0:48)
    - - The Marvelous Marriage (2:26)
    - - Olaf's Escape (1:04)
    - Obnoxious Outtakes
    - - Play All (12:19)
    - - Working with Sunny (1:32)
    - - Olaf's Workshop (5:00)
    - - Odious Count Olaf (4:35)
    - - The Critic & The Cop (1:13)

    A Terrible Tragedy: Alarming Evidence from the Making of the Film
    - A Woeful World (54:33)
    - Costumes and Other Suspicious Disguises (16:43)
    - Violet's Functional Designs (10:43)
    - CAUTION! Incredibly Deadly Vipers (8:50)
    - The Sad Score (13:37)
    Volume. Frequency. Decibels.
    - The Unsound Sound Designer (28:50)
    - You Problaby Shouldn't Listen to These
    - - Tree, Meet House (0:23)
    - - The Terrible Train (0:41)
    Sinister Special Effects
    - An Alarming Conspiracy Involving Sunny (6:21)
    - An Even More Alarming Conspiracy Involving Sunny (20:22)
    - The Terrible Fire (5:52)
    - Trains, Leeches & Hurricanes (9:21)
    Dire Warnings
    - Theatrical Trailer #1 (1:51)
    - Theatrical Trailer #2 (2:12)
    Laatst aangepast door Frank : 09-09-2014 om 08:28

  24. #24

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •