Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 72 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oblivion (Joseph Kosinksi, 2013)

    Oblivion is de nieuwe film van Joseph Kosinski, die tot dusverre als regisseur alleen Tron: Legacy op z'n c.v. heeft.



    De film is ook door hem geschreven, samen met William Monahan (o.a. van The Departed, Kingdom of Heaven en het aanstaande tweede deel van Sin City) en comic-schrijver Arvid Nelson.

    De hoofdrollen in Oblivion zijn voor Tom Cruise, Olga Kurylenko, Morgan Freeman, Melissa Leo en Nikolaj Coster-Waldau.
    De officiële synopsis:

    Tom Cruise stars in Oblivion, an original and groundbreaking cinematic event from the director of TRON: Legacy and the producer of Rise of the Planet of the Apes. On a spectacular future Earth that has evolved beyond recognition, one man’s confrontation with the past will lead him on a journey of redemption and discovery as he battles to save mankind.



    Jack Harper (Cruise) is one of the last few drone repairmen stationed on Earth. Part of a massive operation to extract vital resources after decades of war with a terrifying threat known as the Scavs, Jack’s mission is nearly complete. Living and patrolling the breathtaking skies from thousands of feet above, his soaring existence is brought crashing down when he rescues a beautiful stranger from a downed spacecraft. Her arrival triggers a chain of events that forces him to question everything he knows and puts the fate of humanity in his hands.

    Oblivion is vanaf 18 april volgend jaar in onze bioscopen te zien (ruim een week voordat-ie in Amerika gaat draaien en bijna twee weken voordat de Belgen hem in de zalen krijgen).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Poster ziet er lekker uit, acteurs zijn prima, en tron was super, so bring it on!
    Is er al een trailer?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #3

    Standaard

    Wat foto's van de set. Niks spannends.
    http://www.comingsoon.net/imageGallery/Oblivion_Set
    Laatst aangepast door socko : 30-06-2012 om 16:31

  4. #4

    Standaard

    Ik kwam bij deze film uit toen ik hoorde dat M83 de soundtrack voor een dark epic sci-fi 'Oblivion' ging verzorgen. linky. Na het lezen van de synopsis werd ik alleen nog meer nieuwsgierig naar deze prent. Alleen vind ik het een beetje spijtig dat Tom cruise de hoofdrol speelt.

    Toch, als grote M83-fan weet ik nu al dat deze film epische proporties gaat aannemen. Mss enkele voorbeelden van hoe zijn nummers iets naar hogere sferen kan brengen:
    Trailer cloud atlas
    Trailer the art of flight

  5. #5

    Standaard

    Deze staat nog niet lang op mijn radar maar dit kan zomaar eens een topper gaan worden.
    Van de week de artwork gezien.

  6. #6

    Standaard

    Deze houd ik ook al een tijdje in de gaten.

    Word het niet eens tijd voor een teaser/trailer ? De film komt al volgend jaar april uit.........

  7. #7

    Standaard

    Nieuwe poster (grotere versie via de link):



    In het weekeinde krijgen we kennelijk de eerste trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #8

    Standaard

    Trailer is ondertussen al gepost geweest, maar wordt geblokt omwille van deze reden:

    "Deze video bevat inhoud van NBC Universal, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd."

  9. #9

    Standaard

    Hier is trailer: http://www.filmofilia.com/oblivion-t...8/#more-127468

    Ziet er vet uit! Film is in 4K opgenomen, wordt mooi in bios.

    Hoop dat deze beter en pakkender is dan Tron 3D

  10. #10

    Standaard

    De trailer is morgen te zien op de apple trailer site...........wacht ik even op.

  11. #11

    Standaard

    Ziet er goed uit,deze houd ik op mijn radar.

    Tron vond ik in 3D echt geweldig.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-12-2012 om 20:44

  12. #12

    Standaard

    Hmm ik weet het niet, ben niet onder de indruk...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard

    Hetzelfde gevoel hier. Het is ook een heel zwak opgebouwde trailer, misschien ligt het daaraan. In de helft overviel me het gevoel dat deze een eeuwigheid duurde en viel me op dat het niet kon boeien. Valt wat tussen twee stoelen, hij teased niet maar heeft anderzijds ook niet veel te vertellen voor z'n lengte. Benieuwd of daar nog verandering in komt.

    TRON Legacy oversteeg overigens al mijn verwachtingen, dat terzijde.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Hmm ik weet het niet, ben niet onder de indruk...
    Heb ém toch maar bekeken () maar hier hetzelfde gevoel.

  15. #15

    Standaard

    Moet zeggen dat ik de trailer wel sterk vond, komt op het lijstje om te gaan kijken in de bios.

  16. #16

    Standaard

    Poeh, na het zien van de trailer heb ik wel veel zin in deze film....wordt denk ik weer een bioscoopje pakken voor mij!

  17. #17

    Standaard

    Trailer ziet er goed uit! Heb hier wel zin in eigenlijk....

  18. #18

    Standaard

    Weet niet zo goed wat ik er van moet denken en het lijkt er op dat de trailer al teveel van het verhaal heeft weg gegeven....
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  19. #19

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #20

    Standaard

    Een review ;

    http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=30586

    De andere recensies die ik gelezen heb zijn ook niet zo positief.

  21. #21

    Standaard

    Ik ga hem sowieso zien in de bios. Ik denk dat deze wel eens bij mij in goede aarde kan/zal vallen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Een review ;

    http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=30586

    De andere recensies die ik gelezen heb zijn ook niet zo positief.
    Toch denk ik dat ik het tof ga vinden.

    De soundtrack is top [staat in bestelling]

    Ik wil de eerste reacties van bezoekers wel eens horen/lezen.

    Tron Legacy had ook niet echt goede reviews,maar stelde mij niet teleur.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-04-2013 om 08:51

  23. #23

    Standaard

    na 28 reviews een 71% score op Rotten Tomatoes. Dat is best goed te noemen:

    http://www.rottentomatoes.com/m/oblivion_2013/

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    na 28 reviews een 71% score op Rotten Tomatoes. Dat is best goed te noemen:

    http://www.rottentomatoes.com/m/oblivion_2013/
    Over een paar dagen zullen alle reviews wel binnen zijn.
    Reactie van een bios bezoeker zegt mij tegenwoordig iets meer.

    Ik vind dat ze sommige reviewers in de film maar ook in de game wereld,maar eens een andere baan moeten aanbieden.Sommige slaan de plank helemaal mis.En ik kijk niet alleen naar mijn eigen straatje.

    De reviews hier vind ik over het algemeen goed,wal zou het dijn zijn als de reviews sneller komen.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Over een paar dagen zullen alle reviews wel binnen zijn.
    Reactie van een bios bezoeker zegt mij tegenwoordig iets meer.

    Ik vind dat ze sommige reviewers in de film maar ook in de game wereld,maar eens een andere baan moeten aanbieden.Sommige slaan de plank helemaal mis.En ik kijk niet alleen naar mijn eigen straatje.

    De reviews hier vind ik over het algemeen goed,wal zou het dijn zijn als de reviews sneller komen.
    Op welke manier slaan ze de plank mis dan ?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •