Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 103 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Is ook te verkrijgen via standaard boekhandel voor net geen 69 euro.
    http://www.standaardboekhandel.be/se...ers+collection
    Aan de prijs te vergelijken met de UK versies zit ik te gokken dat wij de coffin zullen krijgen, die op amazon rond de 44 GBP stond.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Aan de prijs te vergelijken met de UK versies zit ik te gokken dat wij de coffin zullen krijgen, die op amazon rond de 44 GBP stond.
    Dat zou super zijn.

  3. #53

    Standaard

    Dan kun je hem beter bij Amazon bestellen, scheelt toch weer 10-15 euro (mits je NLse subs moet hebben).

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dan kun je hem beter bij Amazon bestellen, scheelt toch weer 10-15 euro (mits je NLse subs moet hebben).
    Ja, bij deze set zijn Nederlandse subs een must, mijn pa is er ook enorme fan van en die heeft (jammer genoeg) subs nodig.

  5. #55

    Standaard

    Zou overmorgen al verschijnen volgens eci, frs en cosmox!

  6. #56

    Standaard

    Bol.com geeft aan dat deze pas uit gaat komen op 12-12-2012!
    http://www.bol.com/nl/p/monsters-col...2004013143592/
    Snap er niks van. Terwijl er bij FRS.nl 3-5 dagen levertijd staat en bij Wehkamp.nl 7 dagen.
    Ik belde de lokale Mediamarkt en daar stond hij niet eens in het systeem!
    Weet iemand iets meer over de NL release van deze box?

  7. #57

    Standaard

    Er staan er 2

    1 in oktober en 1 in december
    http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresu...all/index.html
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Er staan er 2

    1 in oktober en 1 in december
    http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresu...all/index.html

    Haha dat maakt het nog interessanter haha!
    Nou dan ga ik er gewoon van uit dat hij de 24e uit gaat komen

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Er staan er 2

    1 in oktober en 1 in december
    http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresu...all/index.html
    Dat zou kunnen kloppen, als het 2 verschillende prijzen waren.
    Maar ze kosten beide evenveel.
    Dan zou de 1ste van oktober de gewone versie kunnen zijn en de december de coffin.

  10. #60

    Standaard

    Er klopt toch iets niet met deze release hoor, er is bijna nergens info te vinden hoewel hij bijna verschijnt... Je zou toch denken dat dit een grote release is.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Er klopt toch iets niet met deze release hoor, er is bijna nergens info te vinden hoewel hij bijna verschijnt... Je zou toch denken dat dit een grote release is.
    Ik denk dat deze box alleen verkocht gaat worden aan een handje vol mensen die op dit forum post. En die bestellen hem denk ik in Engeland omdat ie daar goedkoper is. De ''normale'' filmkopers kopen dit soort releases niet ben ik bang. Maar dat is mijn mening

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lu81NL Bekijk bericht
    Ik denk dat deze box alleen verkocht gaat worden aan een handje vol mensen die op dit forum post. En die bestellen hem denk ik in Engeland omdat ie daar goedkoper is. De ''normale'' filmkopers kopen dit soort releases niet ben ik bang. Maar dat is mijn mening
    Zonde...

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lu81NL Bekijk bericht
    De ''normale'' filmkopers kopen dit soort releases niet ben ik bang. Maar dat is mijn mening
    Dat denk ik dus ook. Er is hier volgens mj geen markt voor. Dit soort titels verwachten mensen hier in de 5 Euro bak. Blu-ray is hier nog helemaal niet goed van de grond gekomen en een hoop mensen zullen denken in de lijn van "ik ga toch geen ouwe zwartwit films op Blu-ray kopen..."

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Dat denk ik dus ook. Er is hier volgens mj geen markt voor. Dit soort titels verwachten mensen hier in de 5 Euro bak. Blu-ray is hier nog helemaal niet goed van de grond gekomen en een hoop mensen zullen denken in de lijn van "ik ga toch geen ouwe zwartwit films op Blu-ray kopen..."
    Ja precies. Maar hopelijk blijven de filmmaatschappijen wél dit soort releases uitbrengen voor de liefhebbers. Maar er zal niet veel geld verdiend mee worden door Universal lijkt mij.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Dat denk ik dus ook. Er is hier volgens mj geen markt voor. Dit soort titels verwachten mensen hier in de 5 Euro bak. Blu-ray is hier nog helemaal niet goed van de grond gekomen en een hoop mensen zullen denken in de lijn van "ik ga toch geen ouwe zwartwit films op Blu-ray kopen..."
    Wie zegt dat Blu-ray hier niet goed van de grond gekomen is, zijn daar cijfers van en hoe verhouden die zich vervolgens tot de ons omringende landen?
    Bovendien, de mensen die deze films kopen zijn uiteraard liefhebbers en dat zal in andere landen niet anders zijn en daar worden ze wel uitgebracht.
    En tot slot, als je als distributeur wilt dat het medium Blu-ray een succes wordt moet je wel voldoende titels (en voor elk wat wils) beschikbaar stellen.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  16. #66

    Standaard

    Nu is het exemplaar op bol gewoon verdwenen. Enkel die van 12/12 staat er nog.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Nu is het exemplaar op bol gewoon verdwenen. Enkel die van 12/12 staat er nog.
    Net even een check gedaan. Als ik naar de bestelpagina ga en op de titel (versie oktober) wordt ik doorgeschakeld naar de productpagina en staat er 'niet meer leverbaar'. Maar even een mailtje sturen naar bol.com.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    Wie zegt dat Blu-ray hier niet goed van de grond gekomen is, zijn daar cijfers van en hoe verhouden die zich vervolgens tot de ons omringende landen?
    Aantal DVD verkopen over 2011: 23,5 miljoen.
    Aantal Blu-ray verkopen over 2011: 2,3 miljoen
    Dat zal nu wel weer gestegen zijn maar ook al zou de BD verkoop zijn verdubbeld en de DVD verkoop gehalveerd dan nog liggen ze ver uit elkaar.

    Bron

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Aantal DVD verkopen over 2011: 23,5 miljoen.
    Aantal Blu-ray verkopen over 2011: 2,3 miljoen
    Dat zal nu wel weer gestegen zijn maar ook al zou de BD verkoop zijn verdubbeld en de DVD verkoop gehalveerd dan nog liggen ze ver uit elkaar.

    Bron
    Dezelfde bron laat zien dat blu-ray in 2011 tov 2010 56% gegroeid is, terwijl dvd verkoop gedaald is met 5 %.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #70

    Standaard

    Dat zei ik er toch ook bij?
    Feit is gewoon dat er in 2011 10x meer DVD's dan Blu-rays werden verkocht.
    Stel dat de verkoop van DVD's in 2012 met nog eens 30% zou zijn gedaald (lijkt me sterk) en Blu-rays met 75% zou zijn gestegen (lijkt me ook sterk) dan betekent dat:
    16.5 miljoen DVD's ten opzichte van 4 miljoen Blu-rays. Dan worden er dus nog steeds meer dan 4x zoveel DVD's als Blu-rays verkocht.
    Laatst aangepast door Nisei : 28-10-2012 om 13:19

  21. #71

    Standaard

    Heb deze box nog nergens kunnen vinden in NL... Slechte zaak!

  22. #72

    Standaard

    Er schijnt een gewone box te zijn, maar ook een Limited Edition in de vorm van een doodskist.

    Vandaar er 2 verschillende releases zijn.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Er schijnt een gewone box te zijn, maar ook een Limited Edition in de vorm van een doodskist.

    Vandaar er 2 verschillende releases zijn.
    Heb je een bron dat beide versies ook in Nederland uitkomen?

  24. #74

    Standaard

    Nog niet, maar ik kan wil informeren hiernaar, en zodra ik iets weet dan meld ik het wel..!!!

  25. #75

    Standaard

    Oh, ik lees net hier dat er in Nederland toch maar 1 box set met 8 discs uitkomt op 12 dec a.s.

    Maar vanmorgen las ik bij Zavvi dat er nog een Limited Edition Box uitkomt in de vorm van een doodskist met allerlei extra's, maar helaas niet voor Nederland.





    Voor NL , de onderstaande Box Set:

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •