Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.

Discussie: Bigfoot / Sasquatch

  1. #26

    Standaard

    Heren, laten we het wel gewoon netjes houden en niet op de man gaan spelen. Dat is totaal niet nodig in wat anders een erg leuk topic is/kan worden.

  2. #27

    Standaard

    Vraag blijft simpel en hetzelfde: Wie zou er, als het hoax is, in het pak zitten en hoe hebben ze het gedaan? Zo niet, zijn er aanwijzingen dat het geen hoax is en dat we misschien naar iets zitten te kijken wat wel echt is?
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 05-07-2012 om 12:34

  3. #28

    Standaard

    Finding Bigfoot: Birth Of A Legend (Full Episode)

    interessante docu waarin een groepje onderzoekers met Bob Gimlin terugkeren naar Bluff Creek waar de PG film werd geschoten.

    http://www.youtube.com/watch?v=_0dVz...eature=related

  4. #29

    Standaard

    Ik heb vorig jaar het 1e seizoen van Finding Bigfoot gezien, daarna hield ik het voor gezien.
    Allemaal erg grappig, maar helaas toch te sensatiebelust, gebasseerd op zogenaamde 'eyewitness accounts', waarbij men teruggaat naar de spot waar Bigfoot gezien/gehoord is, en vervolgens gaat men de encounter re-enacten. En daarom eindigt ieder deel in de deceptie dat er weer niets aan bewijsmateriaal gevonden is, maar ... the search continues! Gelukkig maar ...

    De serie is op poten gezeten door 4 zelfbenoemde experts op dit gebied. Bijzonder interessant is het om te zien hoe ze elkaar voortdurend tegenspreken over exact dezelfde encounters, de een weet zeker dat het een Bigfoot geweest moet zijn die te zien was in het warmteveld van de nachtkijker, terwijl de ander zeker weet dat het een toevallig passerend persoon is!!
    Soms gingen ze ook verspreid door een stuk bos (waar kort daarvoor nog de schreeuw van een Bigfoot gehoord was), en dan had één van hun ineens deze Bigfoot ook daadwerkelijk in het vizier!! Maar nee, dan bleek het te gaan om een collega-Bigfoot-spotter die van de andere kant aangelopen kwam! Haha, geweldig grappige televisie.
    Deze experts (waarvan de leider de veelzeggende achternaam Moneymaker heeft ...) zijn al meer dan 25 jaar op zoek naar sporen van Bigfoot, zonder enig resultaat. Ik wil niet veel zeggen hoor, maar zou het misschien kunnen komen dat er nul komma nul resultaat is omdat de Bigfoot gewoonweg niet bestaat?

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Ik heb vorig jaar het 1e seizoen van Finding Bigfoot gezien, daarna hield ik het voor gezien.
    Allemaal erg grappig, maar helaas toch te sensatiebelust, gebasseerd op zogenaamde 'eyewitness accounts', waarbij men teruggaat naar de spot waar Bigfoot gezien/gehoord is, en vervolgens gaat men de encounter re-enacten. En daarom eindigt ieder deel in de deceptie dat er weer niets aan bewijsmateriaal gevonden is, maar ... the search continues! Gelukkig maar ...

    De serie is op poten gezeten door 4 zelfbenoemde experts op dit gebied. Bijzonder interessant is het om te zien hoe ze elkaar voortdurend tegenspreken over exact dezelfde encounters, de een weet zeker dat het een Bigfoot geweest moet zijn die te zien was in het warmteveld van de nachtkijker, terwijl de ander zeker weet dat het een toevallig passerend persoon is!!
    Soms gingen ze ook verspreid door een stuk bos (waar kort daarvoor nog de schreeuw van een Bigfoot gehoord was), en dan had één van hun ineens deze Bigfoot ook daadwerkelijk in het vizier!! Maar nee, dan bleek het te gaan om een collega-Bigfoot-spotter die van de andere kant aangelopen kwam! Haha, geweldig grappige televisie.
    Deze experts (waarvan de leider de veelzeggende achternaam Moneymaker heeft ...) zijn al meer dan 25 jaar op zoek naar sporen van Bigfoot, zonder enig resultaat. Ik wil niet veel zeggen hoor, maar zou het misschien kunnen komen dat er nul komma nul resultaat is omdat de Bigfoot gewoonweg niet bestaat?
    Ik wist (toen ik mijn vorige post plaatste) niet eens dat er een aantal seizoenen van deze serie waren. Het is inderdaad tenenkrommend slecht af en toe zonder echte inhoudelijke discussies over het wel of niet bestaan van Bigfoot. Ik dacht dat het gewoon een docu was van 90 minuten en meer niet. Deze zelfbenoemde experts zouden misschien beter wat anders met hun tijd kunnen doen. Als ik ze opzoek op internet komt het er op neer dat ze geen van alleen ooit een Bigfoot hebben gezien.

  7. #32

    Standaard bigfoot

    Ik heb deze laatst gekocht op laserdisc..
    Harry (Bigfoot) and the Hendersons

    na al die verhalen over het bestaan van bigfoot....mm
    kijk gewoon deze film en je vermaakt je kostelijk..

    groetjes

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik wist (toen ik mijn vorige post plaatste) niet eens dat er een aantal seizoenen van deze serie waren. Het is inderdaad tenenkrommend slecht af en toe zonder echte inhoudelijke discussies over het wel of niet bestaan van Bigfoot. Ik dacht dat het gewoon een docu was van 90 minuten en meer niet. Deze zelfbenoemde experts zouden misschien beter wat anders met hun tijd kunnen doen. Als ik ze opzoek op internet komt het er op neer dat ze geen van alleen ooit een Bigfoot hebben gezien.
    Ach, onder stimulans van de link die je hebt geplaatst van (het toch wel leuke) 1e deel van het 2e seizoen, heb ik de rest van het 2e seizoen ook maar gekeken.
    In feite zijn deze 4 Bigfoot-experts juist de grootste myth-busters van alles rondom de Bigfoot sightings. En dat is volgens mij het tegenovergestelde van hun uitgangspunt.

    In het ene deel zeggen ze b.v. dat Bigfoots absoluut niet houden van mensen en altijd op grote afstand blijven. Terwijl ze in het volgende deel juist een groot kampvuur organiseren (compleet met muziek en zang!) midden in het bos, omdat Bigfoots schijnen te houden van mensen-feestjes! Haha
    Of dat ze zeggen dat Bigfoots uitsluitend de dichte bossen gebruiken om zich voort te bewegen (en zodoende ongezien te blijven). Maar een deel later wordt beweerd dat ze juist de grote open vlakten opzoeken omdat ze zich dan sneller uit de voeten kunnen maken!

  10. #35

    Standaard

    Alsjeblieft zeg, ik had een aantal weken geleden op de Bigfootforums een account aangemaakt, maar als je daar ook maar 1 kritische vraag stelt krijg je meteen dreigementen in je inbox van moderators etc. Niet echt een fijne plek om te discussiëren daar.

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Geef die man een Darwin Award.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Duidelijkere foto:


  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Moest ik eigenlijk wel om lachen.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...-snelweg.dhtml

    Geloof er ook niet in trouwens.

  15. #40

    Standaard

    Ik kijk ook wel eens Finding bigfoot op Discovery chanel. Leuk tijdverdrijf.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •