De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dvd.nl alleen nog anoniem

    Sorry dat ik hier post, maar op Neem contact met ons op krijg ik geen reactie, dus post ik maar in de sectie die ik het meest frequenteer...
    Dit zal wel weer tot boze reacties leiden, maar ja- wat moet ik dan?

    Sinds een paar weken krijg ik dit als ik naar www.dvd.nl ga:

    Index of /
    [ICO] Name Last modified Size Description

    Antivirus uit, andere browser, image terugzetten, modem instellingen: niks helpt.
    En 't is UITSLUITEND bij dvd.nl!
    Als ik via zo'n anoniem site kom gaat het wel goed en kan ik inloggen, al kan ik geen plaatje meer toevoegen.
    Het probleem doet zich voor via al m'n "spullen", maar in mijn andere huis gaat het wel goed.
    Dus lijkt het ip-gerelateerd, maar ja hoe dan?

    Ik hoop dat iemand me wat verder kan helpen...

  2. #2

    Standaard

    verwijder de cookies van dvd.nl eens

  3. #3

    Standaard

    Denk niet dat dat gaat helpen, want als ik het goed lees heeft hij het met al zijn via internet verbonden apparaten.

    Ligt dan waarschijnlijk aan de modem/router of aan de ISP. Dus instellingen nalopen en/of uit/aanzetten(1 minuut v/d stroom afhouden) en/of resetten/terug naar fabrieksinstellingen(schrijf de instellingen op) en/of nieuwe firmware laden en als dat niet helpt contact opnemen met ISP.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Ow ja, hier kun je het beste dit soort vragen stellen: Het Grote PC vragen/problemen topic
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Ik heb (had) dit ook. Probleem is het volgende:

    dvd.nl resolved sinds kort ook een IPv6 adres. De webserver waarop dvd.nl draait heeft op IPv6 waarschijnlijk geen binding staan voor het dvd.nl domein zodat men een lege pagina/directory listing te zien krijgt. De nieuwere operating systems kiezen tegenwoordig IPv6 resolving boven IPv4 waardoor je dus inderdaad niet meer op dvd.nl geraakt als je IPv6 verbinding hebt.

    Dit kan je oplossen door IPv6 volledig uit te schakelen voor je systeem (tijdelijk want men is al bezig met geleidelijk aan over te schakelen) ofwel door te surfen naar http://31.25.101.93 ipv www.dvd.nl (2de oplossing gebruik ik, zo blijft IPv6 aanstaan). Voor het uitschakelen google je best even want dit kan op verschillende manieren.

    nslookup www.dvd.nl

    Non-authoritative answer:
    Name: www.dvd.nl
    Addresses: 2a00:f10:10a:5:3:b43:80:4; 31.25.101.93
    EDIT: dit was het probleem bij mij natuurlijk, kan eventueel ook aan andere dingen liggen bij iemand anders...
    Laatst aangepast door Kev : 30-06-2012 om 13:04

  6. #6

    Standaard

    Even verplaatst weet ook niet hoe dit komt Barend.

  7. #7

    Standaard

    Hartelijk bedankt, ga ik allemaal proberen.
    Xs4all ondersteunt al een hele tijd ipv6.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik heb (had) dit ook. Probleem is het volgende:

    dvd.nl resolved sinds kort ook een IPv6 adres. De webserver waarop dvd.nl draait heeft op IPv6 waarschijnlijk geen binding staan voor het dvd.nl domein zodat men een lege pagina/directory listing te zien krijgt. De nieuwere operating systems kiezen tegenwoordig IPv6 resolving boven IPv4 waardoor je dus inderdaad niet meer op dvd.nl geraakt als je IPv6 verbinding hebt.
    Bedankt iedereen , vooral Kev die me op het juiste spoor bracht!
    Eenvoudig ipV6 uitschakelen in de Fritzbox 7390 en nu is het OK.
    Je moet er maar opkomen...

  9. #9

    Standaard

    Ik had dit probleem ook. Is het misschien mogelijk dat een serveradmin het ipv6 record laat binden op de server, OF het ipv6 record verwijderen uit de dns?

    ipv6 wordt steeds vaker ingezet en ik vind uitzetten in het modem geen optie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •