De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 46" LCD/LED voor serre/tuinhuis

    Beste forumgangers,

    Voor ons tuinhuis/serre zijn wij op zoek naar een nieuwe televisie. Graag jullie hulp daarbij:

    Budget: €600,- (geen harde grens)

    Grootte: het liefst 46/47", maar minimaal 42"

    Waarom LCD/LED?: Omdat de tv in een ruimte komt met veel lichtinval. Ik ben fan van plasma, maar dat gaat helaas niet werken met in deze situatie. Verder dus belangrijk: anti-spiegel laag. Liever LED maar als een LCD beter presteert in licht, en/of betere anti-spiegellagen hebben dan is dat geen probleem. LCD scheelt ook vaak een paar tientjes.

    Kijkhoek: De kijkhoek is ook redelijk belangrijk, 180 graden hoeft niet maar 90 graden zou fijn zijn.

    Waar gaan we naar kijken:
    Voornamelijk digitenne, al moeten we even kijken of dat wel een beetje fatsoenlijk beeld geeft op een dergelijk scherm. Specifiek zal het sport en series zijn. Af en toe een film.

    Is design belangrijk: nee dit is geen beslissende factor, al is het wel mooi meegenomen

    Voorkeur voor een merk?: niet echt, eigenlijk alleen ongegronde voorkeuren op gevoel. Toshiba, Grundig en Solara komen niet snel in mijn op als opties.

    Via Tweakers heb ik op basis van het bovenstaande al een shortlist gemaakt, op anti-spiegellaag kon ik helaas niet sorteren: Pricewatch resultaten

    Alvast bedankt voor het meedenken!
    Laatst aangepast door PascalE : 02-07-2012 om 11:05
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  2. #2

    Standaard

    ie wie waai is.....

    Je hebt een beste lijst, misschien de mogelijkheden op het gebied van multimedia eigenschappen meenemen in de beslissing?

    Ze zullen waarschijnlijk niet veel voor elkaar onderdoen, je krijgt iig veel TV voor relatief weinig geld.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    ie wie waai is.....
    Mmm?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je hebt een beste lijst, misschien de mogelijkheden op het gebied van multimedia eigenschappen meenemen in de beslissing?

    Ze zullen waarschijnlijk niet veel voor elkaar onderdoen, je krijgt iig veel TV voor relatief weinig geld.
    Multimedia is niet belangrijk. We hebben een AC Ryan die we er wel eens aan zullen hangen. Belangrijkste is dus goede anti-spiegel laag en beeldkwaliteit bij Digitenne/digitale tv.

    Edit: nu ik het me bedenk, de kijkhoek is ook redelijk belangrijk, 180 graden hoeft niet maar 90 graden zou fijn zijn.
    Laatst aangepast door PascalE : 02-07-2012 om 11:05
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  4. #4

    Standaard

    Niemand tips/opmerkingen?

    Ik las dat Local Dimming goed helpt in verlichtte ruimtes, maar is dat echt 150-200 euro extra waard? Anyway ik ga binnenkort sowieso in een winkel kijken, maar gebruikerservaringen en tips van kenners (dat zijn ze meestal niet in de mediamarkt oid) vind ik ook altijd erg fijn.
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  5. #5

    Standaard

    Kijk eens naar een LG 47 inch lW4500 3d led tv. Sensationeel goed in verlichte ruimtes! en voor onder de 600 euro te scoren zag ik bij tweakers.net
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #6

    Standaard

    De LV4500 bedoel je denk ik, want de LW is duurder. Maar die heeft geen local dimming geloof ik. Maar het is dus nu de vraag of die feature echt 150-200 euro extra waard is.
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  7. #7

    Standaard

    Nope, LW4500 en ja, die heeft local dimming..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #8

    Standaard

    O, dan kijk ik wellicht verkeerd maar ik zie hem niet voor 600 euro: http://tweakers.net/pricewatch/280736/lg-47lw4500.html

    Maar is dat local dimming de extra investering waard, dat is mijn grote vraag. Iemand die ervaring heeft met local dimming?
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •