De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ingebouwde 2D naar 3D conversie functie - ervaringen?

    Ik kwam op de site van Philips bij een van hun nieuwste tv's (32PFL5507) lijn de volgende functie tegen:

    3D Clarity 400

    Enjoy exciting Full HD 3D on your Philips TV. Using active 3D technology, 3D Clarity 400 offers an unrivaled 3D viewing experience in high resolution. Even convert any 2D content into vivid and flawless 3D.
    3D Conversion
    Watch your entire movie collection in vivid and flawless 3D – even old black-and-white classics. Philips offers real-time high-quality conversion of any 2D content at the push of a button. It ensures that subtitles are shown at a constant depth and that there are no errors such as the background appearing in the foreground.


    Ik zag dat LG en ook Sony soortgelijke functies en claims hebben op sommige van hun apparatuur (ook 3D blu-ray spelers). Nu verwacht ik er niet veel van, maar zonder het zelf gezien te hebben vraag ik me toch af hoe goed/slecht werkt dit?
    Heeft iemand een set-up met een dergelijke functie en gebruik je die wel eens? En wat is dan de de 3D-ervaring?
    Laatst aangepast door Florus : 02-07-2012 om 18:15
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  2. #2

    Standaard

    Niemand?
    Ik vraag dit omdat ik sinds kort een 3Dtv (passief) in huis heb gehaald en dat werkt in combinatie met 3D blu rays echt heel erg geweldig. Voegt echt wat toe aan de kijkervaring naar mijn idee.
    Nu was dit het model van vorig jaar en die bevat deze functie dus niet. Nu ben ik gewoon nieuwsgierig of dit een te gekke functie is die best leuk werkt of dat het echt ontzettend tegenvalt.
    Niet dat ik dan meteen naar de winkel ren voor een omruil actie, maar dan weet ik of ik over een x aantal jaar deze functie erbij wil/moet hebben als ik een nieuwe tv koop.
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  3. #3

    Standaard

    ik heb een samsung die deze functie heeft,en t is niet heel realistisch.
    niet te vergelijken met real3D

    ik gebruik t werkelijk nooit meer,miss de 1e 2 weken maar dat was t wel...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •