De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD speler met USB die .SRT ondersteund

    Hoi Allemaal.

    Ben normaal niet van het downloaden maar ben gek fan van een Amerikaanse serie die niet in Nederland is uitgekomen genaamd :Jericho

    Nu wil ik dit graag vanuit mijn bed kijken via een goedkope dvd speler met usb poort. Deze zijn er in overvloed maar wil er ook een de .srt kan afspelen(ondertiteling). Weet iemand een goedkope die dit kan? Heb al een Blokker-Xiron-ding gehad maar die ondersteund dit niet.

    Hoeft dus geen Pioneer, Sony, Philips te zijn. Als het maar rond de 50 euro kost of minder natuurlijk

    Hoop op goede reactie's.

    Groet,

    Bas

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ja seizoen 1 en 2. Er is ook een seizoen 3 en een soort eindfilm uitgekomen omdat de serie niet genoeg kijkers trok. Maar weer ontopic: Iemand die zo'n spelert weet?

  4. #4

    Standaard

    ebay, cd wow, play etc. (en dan heb ik het over de originele dvds)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bassiej Bekijk bericht
    Ja seizoen 1 en 2. Er is ook een seizoen 3 en een soort eindfilm uitgekomen omdat de serie niet genoeg kijkers trok. Maar weer ontopic: Iemand die zo'n spelert weet?
    Van een seizoen 3 of een eindfilm weet ik niks.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    dvd spelers die DivX ondersteunen ondersteunen ook .srt subs volgens mij....dus ook zo'n Xiron ding..
    Maar heb zelf wel een Samsung dvd speler voor je liggen die het zeker doet, inc upscaling en al.
    Pm me voor de prijs...

  7. #7

    Standaard

    seizoen 3 bestaat idd niet, ze hebben een graphic novell serie uitgebracht

  8. #8

    Standaard

    Ter info:
    seizoen 1
    seizoen 2

    Er is ook een oude Britse detectivereeks die Jericho heet maar ik veronderstel dat je die niet bedoelt.

    En ik vermeld het maar, mocht iemand dit toevallig lezen: als iemand weet waar ik de soundtrack op CD kan vinden, zou ik ZEER gelukkig zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •