Pagina 37 van 61 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 1522 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    In Engeland wordt er veel meer gerouleerd. En het aantal wedstrijden is niet heel veel meer dan hier. Bovendien wordt er in Nederland behoorlijk zwaar getraind. Misschien moeten ze dat eens aanpassen.
    Weet ik niet of ze dat moeten doen. Het is nl ook zo dat Nederland niet voor niets een vijver is waaruit clubs uit grotere competities graag vissen. Als je de training gaat aanpakken dan moet je vind ik wel uitkijken dat je dat je niet juist datgene weggooit wat nld spelers geliefd maakt. En das volgens mij een bepaald spelinzicht. Misschien moet je niet MINDER trainen, maar veel gerichter.
    Bijvoorbeeld: als je meer traint op spelinzicht en spelers krijgen meer door wanneer ze moeten gaan lopen, dan verspillen ze minder energie. Dus hoeft er minder getraind op conditie enzo, wat weer minder kracht kost. Ik denk daarbij aan Bergkamp die echt geen sneltrein was, maar exact wist wanneer hij z'n move moest maken.
    Ik noem maar wat.

  2. #902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Weet ik niet of ze dat moeten doen. Het is nl ook zo dat Nederland niet voor niets een vijver is waaruit clubs uit grotere competities graag vissen. Als je de training gaat aanpakken dan moet je vind ik wel uitkijken dat je dat je niet juist datgene weggooit wat nld spelers geliefd maakt. En das volgens mij een bepaald spelinzicht. Misschien moet je niet MINDER trainen, maar veel gerichter.
    Bijvoorbeeld: als je meer traint op spelinzicht en spelers krijgen meer door wanneer ze moeten gaan lopen, dan verspillen ze minder energie. Dus hoeft er minder getraind op conditie enzo, wat weer minder kracht kost. Ik denk daarbij aan Bergkamp die echt geen sneltrein was, maar exact wist wanneer hij z'n move moest maken.
    Ik noem maar wat.
    Ja, ok. Maar dan heb je het dus nog wel over het aanpassen van de training. Gerichter trainen zou inderdaad beter zijn denk ik. Sommige sterren uit het verleden deden trouwens maar bar weinig op de training. Denk alleen maar aan "Ik ben een beetje moe" Romario
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  3. #903

    Standaard

    Voor dat geld wat veel spelers verdienen, waar een normaal mens weet ik hoelang voor moet werken, mogen ze best wel wat voor doen, en moeten ze niet piepen als ze veel moeten spelen.

    Ze worden tenslotte goed gecompenseerd

  4. #904

    Standaard

    Ja maar over de salarissen hoeven we het hier niet meer te hebben. Die zijn veel te hoog, daar is iedereen het over eens. Maar dat is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Dat kan pas veranderen als er nieuwe internationale regels worden opgesteld. Zal niet gebeuren denk ik
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  5. #905

    Standaard

    De enige manier waarop de salarissen naar een normaal niveau gaan, is als we met zijn allen niet meer kijken, zowel op tv als in de stadions. Dat gaat niet meer gebeuren denk ik .

  6. #906

    Standaard

    Het is ook vaker gezegd, maar eigenlijk zouden clubs die megaveel in het rood staan, niet meer moeten mogen voetballen.

    Dat is natuurlijk jammer voor de fans, maar dat dit toegelaten wordt, is wel ten nadele van clubs die wel goed financieel bezig zijn.

    Clubs als Barcelona en Real Madrid zijn natuurlijk publiekstrekkers, maar die staan wel meer als 100 miljoen in de rode cijfers.

    Ondanks dat mogen ze maar blijven kopen en kopen, en hierdoor kunnen de gezonde clubs er niet tegen op.

    Nu zal Ajax en PSV nooit meer de CL winnen waarschijnlijk, maar als het eerlijker zou gaan, zou dat wel het voetbal gezonder maken.

    Ik vind dat daar iets aan gedaan moet worden, maar dat zal wel niet gebeuren, omdat er onder de tafel misschien wat toegeschoven wordt, zodat ze dat door de vingers zien.

    De FIFA en UEFA bestuurders zijn net Politici, ze zeggen en beloven A, maar ze voeren Z uit.

  7. #907

    Standaard

    En het liefst ook weer alle voetbalwedstrijden van de Eredivisie naar zondagmiddag 14.30 uur, net zoals vroeger. Voorkomt een hoop competitievervalsing. En maximaal twee buitenlanders per team. Oh, wat waren dat prachtige tijden. Toen was een voetbalwedstrijd op TV nog een bijzonderheid. Vaak werd deze alleen rechtstreeks uitgezonden als het stadion (bijna) uitverkocht was.

  8. #908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En het liefst ook weer alle voetbalwedstrijden van de Eredivisie naar zondagmiddag 14.30 uur, net zoals vroeger. Voorkomt een hoop competitievervalsing. .
    aub niet op zondag.
    Al minimaal sinds eind jaren 80 is het ook op zaterdagavond; bevalt prima.

  9. #909

    Standaard

    Pellè naar De Kuip voor minder dan drie miljoen euro
    05/01/2013 10:29

    Graziano Pelle zet nog zaterdagmiddag zijn handtekening onder een vierjarig contract bij Feyenoord, dat vanaf volgend seizoen in gaat. Spits en club waren er al langer uit, maar op initiatief van zijn werkgever Parma kwam de deal vrijdagavond in een stroomversnelling. De voormalige topclub heeft dringend geld nodig en is vooralsnog akkoord gegaan met een transfersom die net onder de drie miljoen euro ligt.

    Daarmee blijft Feyenoords technisch directeur Martin van Geel ruim onder zijn budget en slaagt Feyenoord erin voor de komende jaren een doeltreffende spits in huis te halen. AZ, dat nog een miljoen euro tegoed heeft van Parma, de club aan wie de Alkmaarders Pelle in 2011 verkochten, wordt níet betrokken in de deal.

    Graziano Pelle zelf wilde niets liever dan in Nederland blijven en stond zelfs open voor een langer verblijf dan de afgesproken vier jaar. Overigens beslist Feyenoord ook vandaag (zaterdag) wie meegaat op trainingskamp naar Marbella. De kans is klein dat Kelvin Leerdam maandagochtend in het vliegtuig stapt. De zaakwaarnemers van de middenvelder, Sigi Lens en John Veldman, spraken vrijdagmiddag al met Feyenoords technisch directeur.

    Voor Leerdam is veel interesse. Vitesse is in de markt, terwijl vanuit Duitsland Werder Bremen en VfL Wolfsburg belangstelling zouden hebben getoond. (Martijn Krabbendam)

  10. #910

    Standaard

    Fantastisch nieuws!

    Met een grotendeel van de basis vastgelegd tot 2015 en 2016 is de basis gelegd voor succesvolle jaren. Ook hoeft Feyenoord niet meer te verkopen dus spelers als Martins Indi, De Vrij en Clasie worden niet meer voor minder dan 10 miljoen verkocht.

    Van Geel heeft het nu al goed gedaan deze transferperiode, nu nog De Vrij laten bijtekenen en Achabar verhuren en spelers als Fernandez en Leerdam verkopen dan is het helemaal top!

  11. #911

    Standaard

    De dag kon inderdaad niet beter beginnen dan met dit mooie nieuws

  12. #912

    Standaard

    Een tip voor de mensen hier die ook Eredivisie Live hebben:

    FA Cup (EL 1):

    13:30 - 15:20 Brighton - Newcastle United
    16:00 - 17:50 Southampton - Chelsea
    18:15 - 20:05 West Ham United - Manchester United

    Oefenwedstrijd (EL 2):

    14:25 - 16:25 Feyenoord - AGOVV

  13. #913

    Standaard

    Het is genieten geblazen in de Kuip van mijn Feyenoord, de ene schitterende aanval na de ander ongelofelijk dat het nog 0-0 staat, pffffffffffffffff hadden ze deze wedstrijd niet achter gesloten deuren kunnen afwerken wat een bagger zeg, zitten er zoveel mensen en dan geen klote laten zien, schande!

  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Pellè naar De Kuip voor minder dan drie miljoen euro
    05/01/2013 10:29

    Daarmee blijft Feyenoords technisch directeur Martin van Geel ruim onder zijn budget en slaagt Feyenoord erin voor de komende jaren een doeltreffende spits in huis te halen. AZ, dat nog een miljoen euro tegoed heeft van Parma, de club aan wie de Alkmaarders Pelle in 2011 verkochten, wordt níet betrokken in de deal.
    Daar valt nog maar te bezien, lijkt me. Het enige wat Feyenoord hiermee bereikt heeft, is dat belangstellende clubs dieper in de buidel moeten tasten als ze Pelle willen aantrekken. Als van de zomer een rijke Italiaanse, Spaanse of Britse club naar zijn diensten hengelt en bereid is de gevraagde afkoopsom te betalen, dan is hij alsnog vertrokken. Zo werkt dat nu eenmaal in het voetbal. Bovendien kan een speler het ene seizoen nog zo goed spelen, het geeft geen enkele garantie voor het seizoen daarop. Ik weet nog wel dat Cruyff ooit een zevenjarig contract met Ajax tekende, maar na twee seizoenen al weggekocht werd.

  15. #915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Daar valt nog maar te bezien, lijkt me. Het enige wat Feyenoord hiermee bereikt heeft, is dat belangstellende clubs dieper in de buidel moeten tasten als ze Pelle willen aantrekken. Als van de zomer een rijke Italiaanse, Spaanse of Britse club naar zijn diensten hengelt en bereid is de gevraagde afkoopsom te betalen, dan is hij alsnog vertrokken. Zo werkt dat nu eenmaal in het voetbal. Bovendien kan een speler het ene seizoen nog zo goed spelen, het geeft geen enkele garantie voor het seizoen daarop. Ik weet nog wel dat Cruyff ooit een zevenjarig contract met Ajax tekende, maar na twee seizoenen al weggekocht werd.
    Pelle wordt nog een half jaar gehuurd, in juli gaat zijn contract voor 4 seizoenen in. Komt er in die 4 jaar een club die hem wil kopen staat daar een transfersom tegenover.

    Garanties heb je nooit maar op basis van het afgelopen half jaar is het een goede aankoop.

  16. #916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Pelle wordt nog een half jaar gehuurd, in juli gaat zijn contract voor 4 seizoenen in. Komt er in die 4 jaar een club die hem wil kopen staat daar een transfersom tegenover.

    Garanties heb je nooit maar op basis van het afgelopen half jaar is het een goede aankoop.
    Feyenoord kan hier zich geen buil aan vallen. Het is een verantwoorde gok. Ze hebben voor niet al te veel geld een goed aanspeelpunt. Doet ie het goed, verdient Feyenoord zeer waarschijnlijk nog een paar miljoen aan hem (4 a 5 mln wordt al snel betaald voor een spits dus is je winst al snel 2 a 3 mln). Bovendien voelt die jongen zich nu op zn gemak en presteert mede daardoor.
    Maar eerlijk is eerlijk: als Feyenoord meer geld had gehad, hadden ze echt Pelle niet gekocht. Maar gezien de situatie is dit een verantwoorde aankoop die nog weleens wat kan opleveren in de toekomst (sportief en financieel).

  17. #917

    Standaard

    TT: Leerdam verruilt Feyenoord voor Vitesse, Maher hoe dan ook PSV'er



    De transfermarkt is sinds 1 januari weer voor een maand geopend. Tot de nacht van 1 februari kunnen clubs spelers verkopen en aantrekken. Wilt u op de hoogte blijven van de vaagste geruchten tot afgeronde deals, dan mist u niets in onze rubriek TransferTalk.



    Leerdam: Feyenoord voor Vitesse

    Feyenoorder Kelvin Leerdam maakt in de zomer de overstap naar Vitesse. De 22-jarige verdediger tekent binnenkort een contract bij de Arnhemmers dat vanaf 1 juli zal ingaan. Dat meldt Voetbal International. De middenvelder, die na dit seizoen transfervrij is, maakt het seizoen af bij Feyenoord.



    Maher: winter- of zomertransfer?

    Het is niet de vraag óf maar wanneer Adam Maher voor het eerst in het PSV-shirt speelt. Volgens het Eindhovens Dagblad is de koploper er zeker van dat AZ zal zwichten. PSV gaat er vanuit dat dat deze winter al gebeurt, anders is het wel komende zomer. De Brabanders willen deze maand tot negen miljoen gaan voor Maher; een bedrag dat AZ niet zou kunnen weigeren. Dick Advocaat is blij met de naderende overgang. 'Zo'n speler als Maher gaat lang mee, is het geld waard', aldus de Haagse coach.



    Inter voert druk op Sneijder op

    Hoewel Wesley Sneijder zegt alle tijd te hebben in de zoektocht naar een nieuwe club, heeft zijn werkgever Internazonale de druk op de Utrechter vandaag flink opgevoerd. In de Italiaanse sportkrant Gazzetto dello Sport begint voorzitter Massimo Morrati zijn ongeduld inmiddels flink te verliezen. De baas bij Inter wil dat Sneijder voor middernacht de knoop doorhakt. 'We willen vandaag nog antwoord. Het zou professioneel zijn van Sneijder indien hij op korte termijn spijkers met koppen slaat.'



    Stekelenburg aangeboden bij Fulham en Arsenal

    Het einde van het 'tijdperk' Maarten Stekelenburg in Italië lijkt aanstaande nu de bij AS Roma in aangenade gevallen Oranje-international is aangeboden bij de Engelse clubs Fulham en Arsenal. Dat meldt het Engelse tabloid The People. AS Roma zou naar verluidt slechts 4,5 miljoen euro willen ontvangen voor Stekelenburg, die in de Italiaanse hoofdstad op een zijspoor is beland nu Mauro Goicoechea de voorkeur krijgt onder de lat. Vorige maand meldde de krant al dat Martin Jol wel oren had naar de komst van de doelman. Mocht het tot een overgang komen, dan begint de carrière van Stekelenburg 'verdacht' veel te lijken op die van Edwin van der Sar. Die belandde ooit op een zijspoor bij Juventus en krabbelde bij Fulham op, om bij ManUnited de rkoon te zetten op een toploopbaan.



    Vilanova wil Villa bij Barcelona houden

    Hoewel vooral vanuit Engeland aan hem wordt getrokken, blijft David Villa dit seizoen bij FC Barcelona. Dat zei trainer Tito Vilanova zondagavond na de zege op Málaga (3-1). Villa kwam vanwege een lichte hamstringblessure niet in actie in Estádio La Rosaleda. Villa (31) stond vorig seizoen vanwege een beenbreuk ruim een half jaar aan de kant. De Spaanse international, de topschutter aller tijden van zijn land, miste daardoor onder meer het EK. Villa moet dit jaar bij Barça genoegen nemen met een rol in de schaduw van Lionel Messi, Alexis Sanchez en Pedro. 'Maar we weten hoe belangrijk hij kan zijn en hoeveel hij ons nog schenken in de tweede seizoenshelft', zei Vilanova, die een winters vertrek van zijn aanvaller uitsloot.

    Transfer Johansson naar Beerschot van de baan

    De Zweed Emil Johansson zal de rangen van Beerschot niet versterken. Hij blijft bij zijn Nederlandse club Groningen. Johansson zou zelf niet tot een akkoord zijn kunnen komen met Beerschot. 'De overstap van Emil Johansson naar het Belgische Beerschot AC is van de baan', twitterde de algemeen directeur van Groningen, Hans Nijland. Maandag was bekendgemaakt dat Beerschot en FC Groningen een akkoord hadden over de transfer van Johansson.


    Drie jaar geleden, in januari 2010:
    Sergio Zijler gaat uit zijn dak na zijn
    goal voor Willem II tegen RKC.

    Sergio Zijler op stage met Energie Cottbus

    De Rotterdamse profvoetballer Sergio Zijler heeft zich gisteren in het Turkse Side voor een stage aangesloten bij de selectie van de Duitse club FC Energie Cottbus. Dat meldt de club op zijn website. De rechtsbuiten, die speelde in de jeugdopleiding van Ajax, bij FC Twente en Willem II, had geen contract meer. Dat was ontbonden bij zijn laatste club, het Turkse Orduspor. De eenvoudig Surinaams internationaal hoopt bij Energie Cottbus, de nummer 4 uit de tweede Bundesliga, een contract af te dwingen.



    Omeruo: '50/50 dat ik bij ADO blijf'

    Kenneth Omeruo bereidt zich met de nationale ploeg van Nigeria voor op de Afrika Cup. AD Sportwereld zocht de pas 19-jarige verdediger van ADO, die wordt gehuurd van Chelsea, op in zijn trainingskamp in Portugal. ,,Ik voel me bij de Super Eagles net zo happy als bij ADO. Of ik in Den Haag blijf? Daar valt nu nog niks over te zeggen. Ik schat de kans 50/50 dat ik blijf. Eigenlijk valt er nu nog niks over te zeggen. Ik lig vast tot 30 juni, na het toernooi in Zuid-Afrika kijken we verder.'

    Zweed op proef bij FC Twente

    FC Twente krijgt de 17-jarige Zweed Hosam Aiesh op proef. Dat meldt AD Sportwereld. De middenvelder, die in zijn geboorteland bij BC Häcken speelt, staat ook in de belangstelling van Werder Bremen.



    FC Utrecht wil verder met Van der Gun en Duplan
    FC Utrecht gaat met Cedric van der Gun (33) en Edouard Duplan (29) om tafel om verder te praten over een gezamenlijke toekomst. Dat meldt AD Sportwereld. Utrecht heeft de intentie uitgesproken graag verder te gaan met beide ervaren aanvallers, bevestigt manager spelerszaken Edwin de Kruijff. Utrecht praat de komende maanden ook met Dave Bulthuis (22) over het openbreken van zijn contract. Spits Leon de Kogel (21) staat op het punt zich langer aan FC Utrecht te binden.

    Bron : AD.nl

  18. #918

    Standaard

    Het is een leuk idee, maar ik hoop dat je niet dag de TT hier gaat posten ....

  19. #919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is een leuk idee, maar ik hoop dat je niet dag de TT hier gaat posten ....
    Misschien wel, misschien niet, wie zal het zeggen

    Maar zonder dollen : Als ik naar mijn eigen club kijk, zou het een enorme versterking zijn als we Adam Maher binnen zouden halen

  20. #920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien wel, misschien niet, wie zal het zeggen

    Maar zonder dollen : Als ik naar mijn eigen club kijk, zou het een enorme versterking zijn als we Adam Maher binnen zouden halen
    op PN beweert iemand (een jarenlang lid die niet zomaar zn reputatie te grabbel gooit) dat Maher deze week nog tekent. Zijn bronnen zijn personen binnen AZ.
    Daar komende zomer de leegloop zal beginnen een prima aanwinst.
    Deze zomer (vrijwel) zeker/mogelijk weg:
    -Hutch (einde contract, wil transfervrij de PL in)
    -Strootman
    -Toivonen (wil niet verlengen, contract loopt tot 2014 dus wil men nu nog cash vangen)
    -Lens (heeft aangegeven weg te willen)
    -van Bommel (contract loopt af; stopt wellicht)
    -Tyton (mag weg)
    -Manolev (mag weg)
    -Engelaar (mag weg en is einde contract)

  21. #921

    Standaard

    Hoop dat Mark van Bommel nog 1 seizoen doorgaat, toch erg belangrijk voor PSV.

    Mocht Dick stoppen zie ik Bert van Marwijk wel komen naar PSV.

    Hij zou er in ieder geval goed passen.

  22. #922

    Standaard

    Overigens sta ik mbt Maher er dubbel in:
    -Ja, het is een prima speler die wat kan toevoegen.
    -Het feit dat hij (ondanks dat nog een contract bij AZ heeft (dat pas is opgewaardeerd) voor meerdere jaren) nu zo loopt te roepen dat hij graag naar PSV wil vind ik......negatief.
    Mooi dat hij graag naar PSV wil, maar wat als hij nu naar Eindhoven komt en over 2 jaar Juventus (ik noem maar een club) interesse toont. Gaat hij dan ook zo lopen miepen? Risicogeval dus.

    (dat je hogerop wil snap ik; maar met je volle verstand een goed contract tekenen om er vervolgens snel onderuit te willen.....nee.)

  23. #923

    Standaard

    Wat is dat toch met die contracten en de zogenaamde clubliefde. Als voetballer heb je daar toch compleet maling aan? Als je bij een betere of mooiere club kan spelen dan ga je daar toch gewoon voor? Zolang duurt een voetbalcarriere niet. Haal er uit wat er in zit.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hoop dat Mark van Bommel nog 1 seizoen doorgaat, toch erg belangrijk voor PSV.

    Mocht Dick stoppen zie ik Bert van Marwijk wel komen naar PSV.

    Hij zou er in ieder geval goed passen.
    Het is mijn zaak niet, maar ik ben geen fan van Van Marwijk. Ik vind hem een weinig flexible trainer, eentje van de soort die altijd dezelfde wissels doorvoert, zelden beslissende invloed uitoefent op een wedstrijd door iets om te zetten, etc.

  25. #925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Wat is dat toch met die contracten en de zogenaamde clubliefde. Als voetballer heb je daar toch compleet maling aan? Als je bij een betere of mooiere club kan spelen dan ga je daar toch gewoon voor? Zolang duurt een voetbalcarriere niet. Haal er uit wat er in zit.
    4 ton per jaar voor een speler als Leerdam lijkt mij toch een fantastisch aanbod. Misschien kan Kelvin het mes wat hij in de rug van de club heeft gestoken terugkopen, verdienen we tenminste nog wat aan hem!

Pagina 37 van 61 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •